Hotel Yagi
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Warmwaterbronnen van Awara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Yagi





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Junior kamer, niet-roken (Suite, with Low bed) laden

Junior kamer, niet-roken (Suite, with Low bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer, niet-roken (Kissho Suite, Basho-an , 90sqm) laden

Premier kamer, niet-roken (Kissho Suite, Basho-an , 90sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Luxe kamer, niet-roken, privébadkamer (Special Kobai w/ open-air bath, 55sqm) laden

Luxe kamer, niet-roken, privébadkamer (Special Kobai w/ open-air bath, 55sqm)
Hoogtepunten
Privéspa buiten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Alle foto's voor Junior kamer, niet-roken (Kissho, Suite,42~60sqm) laden

Junior kamer, niet-roken (Kissho, Suite,42~60sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Run of the House, Japanese) laden

Standaard kamer, niet-roken (Run of the House, Japanese)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Hydromassage
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-418 Onsen, Awara, Fukui, 910-4104
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grandia Housen
Grandia Housen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 152 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
- Spatoeslag: JPY 150 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Yagi Awara
Yagi Awara
Hotel Yagi Awara Japan - Fukui Prefecture
Hotel Yagi Awara
Hotel Yagi Ryokan
Hotel Yagi Ryokan Awara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Yagi
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
kazutaka
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazutaka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
MINAMI
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リピ確定
MINAMI
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
料理長の丁寧なお仕事が想像されます。



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Not Available
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not Available
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
マサミ
27 aug 2023
マサミ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
MAKOTO
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 aug 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Do not worth the expensive price
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
ritaka
6 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事が不便。
ritaka
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
ルーク, 東京
Reisde met familie
12 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
ルーク
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2018
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビーチに近い素敵なホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Y
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hot spring hotel overall
Y
2 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 mei 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
HIROFUMI
6 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
値段に合わない
HIROFUMI
6/10 – Redelijk
ProfIncognito, Tokyo
8 mrt 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
「プライバシー重視」の温泉ホテル
ProfIncognito
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
RYUJI
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
選んで良かったです。
RYUJI
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務員好熱心 , 好有禮貌
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Edwin
18 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
風格



Edwin
3 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
selina , melbourne, australia
13 nov 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice hotel with standard facilities
selina
1 nacht verbleven in november 2017