Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Merkur

3 out of 5
Hotel Merkur
Merkurstr. 8, Baden-Baden, BW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 377 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 144 van 377 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 377 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 377 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 377 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dominiek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, slechte hoofdkussens
Goed hotel, centraal gelegen. Uitgebreid ontbijt. Handige parking onder het hotel. Bedden zijn OK maar de hoofdkussens zijn echt slecht, geven geen enkele steun.
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Miranda vd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes, schoon en dicht bij het centrum
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel, met vriendelijke medewerkers, schone en ruime kamer. De veel te krappe douche is nauwelijks toegankelijk. De parkeergelegenheid is erg beperkt (het was tijdens ons verblijf erg rustig, maar bij vollere bezetting volstaan 6 plaatsen niet) en krap bemeten.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is prima voor een 3 sterren classificatie. De lokatie is top, het personeel is aardig en het eten in het restaurant was verrukkelijk. Ik heb alleen 1 tip: als je een junior suite aanbiedt, zorg dan dat het uitzicht ook top is. Nu maar de gordijnen dichtgedaan, want uitkijken op een soort van binnenplaats vind ik niet suite waardig.
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor bezoek aan leuke stad
Op de terugweg van onze vakantie in Italië hebben we overnacht in Hotel Merkur. Het hotel lijkt recent gerenoveerd. De standaard kamer is ruim genoeg en heeft een ruime badkamer. Douchen moesten we in bad doen maar dat was geen probleem voor 1 nacht en met onze leeftijd. Er zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen bij het hotel waar je tegen betaling (€ 14) kunt parkeren. Het is wel handig om vooraf een parkeerplaats te reserveren. In verband met corona werd het ontbijt in shifts geserveerd. Je moest vooraf je keuze voor het ontbijt doorgeven. Maar als je toch liever iets anders wilde of iets extra's dan kon je dat gewoon vragen. Ook koffie kon je gewoon bijvragen. Het personeel is vriendelijk. Baden-Baden is een leuke, authentieke plaats. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in. Wel liggen de prijzen van de hotels en restaurants hoger dan we van Duitsland gewend zijn.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

aartvandewouw, Best

Positief: Personeel en service
NABIJ T centrum, badkamer wat gedateerd, goed eten
leuk hotel bij t centrum, baden baden is geweldig, wat een relaxt stadje en zo mooi. Hotel badkamer wat verouderd, verder prima bedden en kamer. aardig personeel,!
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn personeel, goed ontbijt en nette kamers! De minibar compenseert het gebrek aan fysieke Bar.
3 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut 👌
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

William, Nas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed at the Merkur a number of times. It is well priced and quiet. Breakfast is excellent. Close to buses, the Christmas Market and public baths. I recommend to anyone looking for a central hotel in the town.
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Katsuya, New York

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Xavier

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très propre Bon petit déjeuner
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Didier

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo me gusto! Falta poner enchufes cerca de la cama.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Oliver

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ayse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliche Mitarbeiter
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ya Fei

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Valerius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr ruhige Lage, Personal sehr freundlich. Wir kamen 2 Stunden früher und dürften schon ins Zimmer. Abends hörte man Fernseher von Nachbarzimmer, aber hat uns nicht viel gestöhrt.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Xu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gut
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Brenda

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Raz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Monty

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
So, the hotel was unable to reserve / confirm my reservation for the weekend even though I received a reservation number from Expedia. The Hotel Merkur booked me a room at another hotel across town. So, I had to travel into the city center on foot with luggage. The hotel did not provide a map just the name of the other lodging establishment. There was no elevator in the other lodging accommodation, so I had to climb stairs to the three floor with luggage in tow. I suppose the only good outcome from the whole experience was I exercised all weekend climbing stairs with poor knees. I’ve stayed at other hotels in Baden Baden before and most have elevators to accommodate older guests. This was my first time booking a room at the Hotel Merkur. I think I will choose other accommodation in the future. Just because Expedia states your reservation is confirmed, the reality is one does not truly know until they arrive at the hotel.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Matthias Hirsch op 11 sep 2023
Dear guest,We are one of the hotels that do not work with overbooking.Unfortunately, there was a transmission problem with your reservation, so we didn't have the reservation in our hotel program.This weekend was very well booked in Baden-Baden and we were looking for a hotel in the center of Baden-Baden.We're sorry this hotel didn't have an elevator, which we didn't know.I apologized to you in writing, offered you a discount and an additional free night in our hotel.I ask for your forbearance again as mistakes can happen.We have tried our best to find the best solution for you and I have already apologized several times.We would be very happy to welcome you as our guests another time and if you would reconsider your rating.Thank youBest regardsMatthias HirschHotel Merkur

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bettina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste Lage
Es ist mir klar, dass man sich nicht auf die Fotos verlassen kann, aber unser Zimmer weichte schon sehr stark von dem Bild für das gebuchte Zimmer ab. Das Zimmer mit Dachschräge war schon sehr eng. Auf dem Zimmer war ein mobiles Klimagerät dessen defekten Schlauch man über das offene Fenster leiten sollte, wobei wiederum die warme Aussenluft ins Zimmer strömte. Offenbar eine Notlösung. Ich möchte aber die Freundlichkeit des Personals, und das gut bestückte Frühstücksbuffet betonen. Ausserdem ist die Lage des Hotels perfekt.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
*
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel
Hatte die Junior-Suite 101 für eine Nacht. Gab nicht zu bemängeln.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Asma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Klaus A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centralt beliggende
Dejligt hotel centralt placeret. Byen er hyggelig og har et godt SPA Carasana. Vi var i bil og hotellet fandt en parkeringsplads til os. Som alle andre steder i byen skulle der dog betales som alle andre steder i byen. Mange bakker i byen og hotellet ligger på en lille bakke. Vi havde betalt hjemmefra og skulle ikke gøre noget for check-in så det tog ca 30 sekunder.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Werner

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr gut. Das Personal ist nett , immer hilfreich und einfach freundlich. Gutes Frühstück und beste Cappuccino - bessere als in Italien. Fantastische Lage. Pro -Umwelt Verhalten. Das hat uns sehr gefallen. Wir können das Hotel nur empfehlen.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mikael Plauborg

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

LOUBNA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Riccardo

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
War schlicht jeden Cent wert, sehr angenehmen Aufentalt.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and well designed rooms. Wonderful staff, from check in/out to parking. Great breakfast buffet. Definitely my choice when we return to Baden
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kobby

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice and clean near the city center
Amazing city, nice and comfortable hotel which located in the center of the old city. The breakfast was wonderful and the crew was kind and helpful. The only disadvantage is the missing of air-condition in the room.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Lise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était bien hormis les oreillers n’offrent aucun support et le manque de climatisation. Personnel sympathique et avenant. Propreté exceptionnelle
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Eduard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Parkgebüren musste ich extra zahlen. Keine Rechnung bekommen.
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Marco Aurelio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excelente localizacao, banheiro com box muito pequeno, desconfortável, no mais, exlente.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Espen

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

susana

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Elise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, very comfortable stay.
Nice and clean hotel with great location. Front desk staff very helpful. Only complaint is that when I needed an iron they didn’t have any at front desk.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Würde ich sofort wieder buchen, nur zu empfehlen.
1 nacht verbleven in april 2023