expedia

Fotogalerie

Hoofdafbeelding
Buitenzwembad
Buitenzwembad
Buitenzwembad
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Gastenbeoordelingen

3,9/5 Goed
16 beoordelingen
Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,0/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

Gratis wifi
Parkeren inbegrepen
Airconditioning
Restaurant
Zakelijke services
Bar

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
24 uur leegstand tussen gastverblijven
Hygiënische handgel aanwezig

Kaart

Verken het gebied

Populaire locatieWinkelcentrum Kartini2 min. rijden
Populaire locatieThay Hin Bio Temple3 min. rijden
Populaire locatieStreekmuseum van Lampung3 min. rijden
LuchthavenBandar Lampung (TKG-Luchthaven Radin Inten II)51 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

  • Deluxe suite

    Kamervoorzieningen

    • 39 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 3
    • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoDeluxe suite
  • Executive suite

    Kamervoorzieningen

    • 48 m²
    • Uitzicht op de stad
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoExecutive suite
  • Royal suite

    Kamervoorzieningen

    • 67 m²
    • Uitzicht op zee
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoRoyal suite
  • Deluxe kamer

    Kamervoorzieningen

    • 32 m²
    • Max. aantal: 2
    • 1 kingsize bed
    Meer infoDeluxe kamer
  • Deluxe Twin kamer

    Kamervoorzieningen

    • 32 m²
    • Max. aantal: 2
    • 2 eenpersoonsbedden
    Meer infoDeluxe Twin kamer

Over deze omgeving

Bandar Lampung

Je vindt Swiss-belhotel Lampung in Bandar Lampung. Je kunt hier interessante bezienswaardigheden bewonderen, waaronder Winkelcentrum Kartini, Streekmuseum van Lampung en Thay Hin Bio Temple.

Bekijk onze reisgids voor Bandar Lampung
Map
Populaire locatie

In de buurt

  • Winkelcentrum Kartini - 2 min. rijden
  • Thay Hin Bio Temple - 3 min. rijden
  • Streekmuseum van Lampung - 3 min. rijden
  • Universiteit van Lampung - 9 min. rijden
  • Sampenan-strand - 11 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Bandar Lampung (TKG-Luchthaven Radin Inten II) - 51 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • Sky Dinning – Serveert ontbijt en lichte maaltijden.
  • Aleandro – Een restaurant waar je van internationale gerechten geniet. Serveert ontbijt.

Over deze accommodatie

Swiss-belhotel Lampung

4-sterren hotel met gratis valetparkeerservice en een restaurant
Dit hotel beschikt naast een restaurant over 2 bars/lounges en een koffiebar/café. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en een gratis valetparkeerservice worden ook voorzien. Je vindt er ook 24-uurs roomservice, een businesscentrum en een conciërgeservice. De 167 kamers beschikken elk over leuke extraatjes als badjassen en pantoffels, samen met gemakken als een zitruimte en een koffie/theemaker. Gratis wifi en een 24-uurs roomservice zijn standaard beschikbaar, net als een ledtelevisie met kabelzenders.
Swiss-belhotel Lampung heeft 167 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een kluis en een gratis krant. Alle kamers hebben een zitruimte met een bureau. Elke ledtelevisie heeft kabelzenders.

Elke badkamer is voorzien van badjassen en pantoffels. In dit hotel in Bandar Lampung is wifi gratis. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een koffiezetapparaat/waterkoker. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een haardroger beschikbaar.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Volgt de brancherichtlijnen voor desinfectie van Safe Travels (WTTC - wereldwijd)

Social distancing

In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 24 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren
  • Gratis valetparkeren
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • 1 restaurant en 1 koffiebar/café
  • 2 bars/lounges
  • 24-uurs roomservice

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang of babysitting (toeslag)
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Mini-koelkast

Voorzieningen

  • Balzaal
  • Lift
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte

Gesproken talen

  • Engels
  • Indonesisch

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Rolstoeltoegankelijke badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Overig

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Plafondventilator

Badkamer

  • Badjassen
  • Haardroger (op verzoek)

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Ledtelevisie

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Mini-koelkast

Overig

  • Bureau
  • Gratis kranten
  • Kluisje
  • Aparte zitruimte
  • Pantoffels

Beleid

Inchecken

Inchecken tussen 14.00 uur en middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten
Er is een luchthavenshuttle beschikbaar (24 uur per dag).
Mogelijk geldt er een toeslag. Neem voor meer informatie vooraf contact op met de accommodatie.
Door reisbeperkingen naar aanleiding van COVID-19 kan deze accommodatie alleen boekingen accepteren van reizigers die om essentiële redenen reizen of verblijven. Je dient bij aankomst mogelijk bewijs hiervoor te overleggen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of hulpdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 180000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: rookmelder.
Deze accommodatie bevestigt dat er momenteel maatregelen worden genomen voor een extra grondige schoonmaak en de veiligheid van de gasten
De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel, veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel en beddengoed en handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen, het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen, in de belangrijkste contactruimen zijn schermen tussen personeel en gasten geplaatst, er wordt regelmatig gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben en gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Individueel verpakte maaltijden zijn beschikbaar voor ontbijt
Elke kamer blijft minimaal 24 uur onbezet tussen boekingen in
De accommodatie bevestigt dat deze voldoet aan de desinfectierichtlijnen van Safe Travels (WTTC - wereldwijd)
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering bij Swiss-belhotel Lampung gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij Swiss-belhotel Lampung kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Swiss-belhotel Lampung op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
Zijn huisdieren welkom bij deze accommodatie?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij dit hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.
Hoe laat kan ik inchecken bij deze accommodatie?
Je kunt inchecken tussen 14.00 uur en middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij dit hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Biedt deze accommodatie een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 180000 per voertuig.
Waar ligt dit hotel?
Dit hotel in Bandar Lampung ligt binnen 3 km afstand van Winkelcentrum Kartini, Streekmuseum van Lampung en Thay Hin Bio Temple. Ook Universiteit van Lampung en Sampenan-strand liggen binnen 15 km afstand.

Gastenbeoordelingen

Algemene score en beoordelingen voor Swiss-belhotel Lampung

3,9
5 - Uitstekend
5
4 - Goed
7
3 - Redelijk
3
2 - Middelmatig
0
1 - Slecht
1
4,0
Netheid
3,9
Service en personeel
2,0
Voorzieningen
3,9
Staat van de accommodatie

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in Lampung

The hotel is ok, room is ok, breakfast is ok and the hotel staffs are ok. However i booked non smoking room but i got smoking room. The toilet have to be checked because the smell is not good.

5 nachten verbleven in december 2019

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

2 nachten verbleven in augustus 2019

5/5 Uitstekend

  • Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 nachten verbleven in juni 2019

1/5

  • Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

a four star hotel with 2 star qualities, poor breakfast, dirty in room cups and spoons, dark lightng in the room

1 nacht verbleven in juni 2019

4/5 Goed

  • Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New Year in Bandar Lampung....

The hotel was nice and the staff welcoming. The room was spacious and clean. Overall the service was fine, however the breakfast menu could stand a refresh as some items were more for lunch or dinner than breakfast.

3 nachten verbleven in december 2018
https://www.iata.orghttps://www.wua.nlhttps://www.anvr.nl/default.aspxhttps://www.calamiteitenfonds.nl/garantieregelinghttps://www.sedgwick.com/expedia-informatie
    https://www.expediagroup.com