ASAI Bangkok Sathorn
Hotel in het stadscentrum in Bangkok, met gratis parkeerplaatsen, bij een treinstation/metro
Fotogalerie voor ASAI Bangkok Sathorn





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Cosy) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Cosy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad (Cosy) laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad (Cosy)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, meerdere bedden (Biggy) laden

Kamer, meerdere bedden (Biggy)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Ledtelevisie
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cosy) laden

Eenvoudige kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cosy)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hyatt Bangkok
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 559 beoordelingen
De prijs is € 316
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

195 North Sathorn Road, Soi Sathorn 12, Silom, Bang Rak, Bangkok, Bangkok, 10500
Over deze accommodatie
ASAI Bangkok Sathorn
Vergelijkbare accommodaties

Mandarin Hotel Managed by Centre Point
Mandarin Hotel Managed by Centre Point
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 2.252 beoordelingen
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. THB 300 voor volwassenen en ca. THB 150 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Dusit Care (Dusit Hotels & Resorts) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asai Bangkok Sathorn Hotel
Asai Bangkok Sathorn Bangkok
Asai Bangkok Sathorn Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ASAI Bangkok Sathorn
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met partner, Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Aldo
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aldo
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Danh
Reisde met een groep
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danh
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
4 nov 2025
Laura
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Avi, Pittsburgh
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avi
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yukari
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SACHI
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SACHI
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth Manary, Hong Kong
20 okt 2025
Elizabeth Manary
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
miranda
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
miranda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
17 okt 2025
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tamazine Theresa
13 okt 2025
Tamazine Theresa
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Dan
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dan
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Daniela
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Daniela
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ramya
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramya
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Poh Sui, Singapore
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poh Sui
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nahoko
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nahoko
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ALEXANDER
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEXANDER
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yayoi
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Netheid
Yayoi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIZUNO
Reisde met familie en kleine kinderen
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIZUNO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TAMAKO
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMAKO
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIYU
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYU
2 nachten verbleven in augustus 2025

















