Fotogalerie voor Eleven Hotel Bangkok





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
9,0 van 10
Fantastisch
(67 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Grand Deluxe Super King Room laden

Grand Deluxe Super King Room
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
Alle foto's voor Bunk Bed Family Room laden

Bunk Bed Family Room
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Connecting Room laden

Connecting Room
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Bangkok
Sathorn
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.057 beoordelingen
De prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
28 okt - 29 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Eleven Hotel Bangkok ligt vlak bij een metrostation in Sukhumvit. In deze wijk in Bangkok kun je heerlijk wandelen en je vindt hier ook leuke winkels. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Overwinningsmonument en Erawan-heiligdom en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Terminal 21 Shopping Mall en CentralWorld winkelcentrum. Zin om van een evenement of wedstrijd te genieten? Kijk dan eens wat er bij Nationaal stadion Rajamangala of IMPACT Arena op het programma staat. Gasten zijn erg te spreken over de nabijheid van dit hotel tot het openbaar vervoer: BTS-station Nana ligt op slechts een steenworp afstand en naar Metrostation Asok BTS is het maar 8 minuten lopen.

11 Soi Sukhumvit 11, Bangkok, 10110
In de buurt
- Nana Square - 5 min. lopen - 0.5 km
- Terminal 21 Shopping Mall - 9 min. lopen - 0.8 km
- Soi Cowboy - 10 min. lopen - 0.9 km
- CentralWorld winkelcentrum - 2 min. rijden - 2.0 km
- Markt Pratunam - 2 min. rijden - 2.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Zanzibar - 1 min. lopen
- Kinnaree - 2 min. lopen
- Veganerie Nana - 3 min. lopen
- Wine Connection - 3 min. lopen
- Taco Bell (Sukhumvit 11) - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Eleven Hotel Bangkok
Vergelijkbare accommodaties

Aira Hotel Bangkok
Aira Hotel Bangkok
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.101 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 1000 per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 550 voor volwassenen en ca. THB 275 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1500 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: THB 1500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Eleven Hotel Bangkok
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Erik
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Jason
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jason
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Owen
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Owen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
P
10 okt 2025
P
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew, Sunbury
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
28 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marina
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marina
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shane Adam, Nollamara
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane Adam
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Arthur
9 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arthur
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Genneal
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genneal
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
SHINICHI
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten




SHINICHI
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Moji
3 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Moji
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ajeet, San Leandro
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ajeet
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kelvin
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelvin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Walter
26 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Walter
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ajeet, San Leandro
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ajeet
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
steven
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
steven
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Gilles
23 sep 2025
Gilles
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Elfyshah
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elfyshah
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Zakenreiziger
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
2 nachten verbleven in september 2025