Fotogalerie voor Galleria 10 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Chill Room laden

Deluxe Chill Room
8,8 van 10
Voortreffelijk
(61 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Premier Deck laden

Premier Deck
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Alle foto's voor Deluxe G laden

Deluxe G
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Badjassen
Alle foto's voor Premier Deck Room (Non-Smoking) laden

Premier Deck Room (Non-Smoking)
Alle foto's voor Deluxe Chill Room laden

Deluxe Chill Room
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Alle foto's voor Deluxe Chill Triple Room laden

Deluxe Chill Triple Room
Alle foto's voor Deluxe G laden

Deluxe G
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Bangkok Sukhumvit 24
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

21 Sukhumvit 10 Sukhumvit Road, Klongtoey, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Galleria 10 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality
Vergelijkbare accommodaties

Galleria 12 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality
Galleria 12 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 725 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 350 voor volwassenen en ca. THB 350 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Galleria 10 Bangkok
Galleria 10 Hotel Bangkok
Galleria 10 Sukhumvit Bangkok Compass Hospitality Hotel
Galleria 10 Compass Hospitality Hotel
Galleria 10 Sukhumvit Bangkok Compass Hospitality
Galleria 10 Compass Hospitality
Galleria 10 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality Hotel
Galleria 10 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Galleria 10 Sukhumvit Bangkok by Compass Hospitality
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
24 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Janmark
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janmark
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Willem
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willem
13 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Hayat
20 apr 2019
Positief: Personeel en service
Hayat
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Rob, amsterdam
3 okt 2018
Positief: Personeel en service
Prettig Hotel op goede locatie
Rob
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Robert
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Junichi
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichi
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Darren
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darren
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiyuki
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Quang, ST PETERSBURG
1 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Quang
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NOUREDDINE
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOUREDDINE
17 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Shinichi
28 sep 2025
Shinichi
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
seiji
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Voorzieningen
seiji
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
yuki
23 sep 2025
Positief: Personeel en service
yuki
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steven, Innisfil
Reisde met partner, Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shinichi
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shinichi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Henry
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Henry
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Lam
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho Lam
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrew
6 sep 2025
Andrew
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SIEW WAH
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIEW WAH
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mariana
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariana
3 nachten verbleven in augustus 2025