Receptie

Beoordelingen van Graph Hotels Bangkok

4 out of 5
Graph Hotels Bangkok
188 Ratchadapisek Road, Huaykwang, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 339 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 339 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel ver van centrum
Goed hotel vreselijk matras maar opgelost met topper.Kussens vonden we keihard.Net en schoon hotel wat veel gebruikt wordt voor één nacht voor rondreizen.Het ontbijt was een uitgebreid goed buffet maar niet altijd even warm.De afstand naar de toren en Chinatown met een taxi als het rustig is 20 minuten als er file is minimaal 45 tot 60 minuten.Wij betaalden met z’n vieren 150 bath ze beginnen altijd bij 400 bath.Lukt 150 niet gewoon andere taxi aanhouden.
5 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De afstand van de high lights van Bangkok is groot
De afstand van alle high lights van Bangkok is veel te groot, 14km, door de enorme drukte in het dagelijkse verkeer niet te overbruggen. Noodgewongen te voet de afstand afgelegd, sneller dan auto ( taxi ) absolute afrader voor toeristen. Dit terwijl in de zoekcriteria een afstand van 0 km tot centrum wordt aangegeven. Enorm min punt richting Expedia.
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Marinus, Holland

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
impolite and distrustful staff
never stay here again

6/10 – Redelijk

sebastien

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Moyen bof
Chambres mal insonorisées. Rénovée mais pas entièrement. Le cha da était bien. Le graph est pas a la hauteur des 4 etoiles. Piscine au rooftop a.le.merite d exister.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Niap Fong

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sang

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

siel

2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Ng, Singapore

3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Danny

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van PLa op 22 jan 2023
Dear Customer Danny,Thank you for your stayed and your time to leave us a review score here.We appreciated and hope to welcome you again in the futureWarmest Regards,Management Team

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fin hotel. Ok beliggenhed.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Pla op 22 jan 2023
Dear Customer Christian,Thank you for choosing to stay at Graph Hotel and your valuable time to leave us a score and comment of your stayed.Hope we can have opportunity to welcome you again for your next trip.Warmest regards,Managment Team

10/10 – Uitstekend

somphong

8/10 – Goed

Prayoon

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Batkhuu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
7 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

DH

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
직원들은 인사성도 없고 무뚝뚝하다. 하우스키핑도 마친가지... 객실복도는 금연 구역임에도 담배 냄새로 가득하고 금연방에 재털이가 있는 규정도 없는 엉망인 호텔이다?
4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

場所良し
MRT駅の近く、ロケーション良し。
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไม่ชอบที่เก็บเงินประกันมากกว่าราคาห้องพักอีก เกินไป
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A repeated stay requested by traveller. Nothing to add on
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good travel
good hotel
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
普通
立地は周辺に駅やデパート、屋台、コンビニなどがあり外も騒がしくない所なのでよかったです。 フロントのスタッフの態度は無愛想でしたがタイにいると何処へ行っても態度悪い人が多く見られるので気になりませんでした。 お部屋の掃除はもう少し丁寧にしてほしかったです。(髪の毛など目についてしまった。) 喫煙の部屋を選択しましたが、当日行ったら前日禁煙になっていました。
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

KWAN HO KENNETH

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
7/10: okay
Whole stay was okay. Was not assigned to the room where we’re supposed to stay. There’s a cigarette smoke odour every night at the hallway, 11th floor. Food is 7/10.
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Andre

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nicht noch mal.
Personal an der Rezeption sehr resaviert. BellBoys nett, freundlich und Hilfsbereit. Sauberkeit nicht der rede Wert, die Matratze durchgelegen und unterm Lacken dreckig und Speckig. Keine Klobürste auf der Toilette und nur eine Rolle Klopapier. Das Mittags Buffe nicht Europäischen Gästen nicht zu empfehlen, da man kaum was schmackhaftes finden wird beim Buffet.
5 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Ki, 香港

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
酒店較舊。位置可以,徒步約10分鐘到地鐵站。酒店隔音較差。酒店附近有小販檔口,食物味道還可以。但在路邊有沙塵滾滾的感覺。亦有類似大牌檔的海鮮小館,味道很不錯。
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
朝食はあれこれあって良かったと思います 建物が古くなってきてるのは仕方ないとして すごくきれいに清掃はしてくれています
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel was dated. The so called deluxe suite was very basic. Definitely not deluxe. Rooms require a full refurbishment. Rooftop pool was shabby AstroTurf decking was in poor condition and no poolside bar as advertised.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Personeel en service, comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Yos, 神戸

Positief: Netheid, personeel en service
立地よく、割と静かでゆっくり眠れる。
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

KWAN HO KENNETH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended family stay hotel
Hotel staff are very nice and helpful. It is about 3 minutes walking distance to MRT station. The hotel room is tidy and can be accommodated for three person. It is highly recommended for family stay.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

KUMIKO

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1) 住宿的地理位置很好,出MRT直走5分鐘就到,鄰近文青商場The street, 附近有7-11及做spa的。 2) 門需要大力才能關上 3) 沒有提供牙膏牙刷,梳及拖鞋,夾萬
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Generelle kommentarer
God beliggenhed ifht MRT. Larm fra trafikeret vej på roof top pool. Stoppet toilet og håndvask. God morgenmad.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

YUCHENG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全体的によかったが、改善すべき点がある
全体的によかったですが、以下2つの改善すべき点がありました。 1,フロントの接客態度がよくなると、なお良い。 2,クリーニングを出したが、予定の時間に部屋に届きませんでした(確認してから、ようやく届けてくれました)。
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Lee, Singapore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent breakfast variety but stops a bit too early at 9.30am. a little distance walk to train station. I was there in december so it was quite cooling. take note if staying during the hotter months.
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too many traveler in hotel, even basic hotel Servive is bad etc.
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Geräumig, verkehrsgünstig. Sehr laut in den Gängen
12 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Yoo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
복잡하지 않은 좋은 숙소
전망좋은 방부탁하니 정말 좋은 방 배정받고 조식도 가격대비 훌륭하다. 주변 MRT5분거리고 주변에 대형마트도 있어서 좋다
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

min jong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バスタブあります
バスタブへの湯量は十分 地下鉄へ少し歩かないといけないが問題なし
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

min jong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

heekyoun

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
투어호텔 중국인많음
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

kornvalee

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
何かと便利なホテル
朝食が100thbと安い ヤモー像までもすぐ
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

KILSOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격대비 훌륭함
가격대비 아주 만족스럽습니다 조식,룸컨디션,위치 ,직원 친절도,수영장이용 전반적으로 만족합니다 체크아웃 시간은 12시입니다
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

HIJANG

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
쎠틀써비스
공항 까지 쎠틀 써비스 된다고 되어 있는데 유료 이면서 비싸요
1 nacht verbleven in oktober 2019