Fotogalerie voor Happy 3





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Room Type B - Double Happiness laden

Room Type B - Double Happiness
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Room Type A - Two Cube laden

Room Type A - Two Cube
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Room Type C - Triple Trip laden

Room Type C - Triple Trip
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Room Type D- Suite Heart laden

Room Type D- Suite Heart
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Bangkok Sukhumvit 24
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33 Soi Kasemsan 3, Rama1 Rd., Wangmai, Pathumwan, Bangkok, Bangkok, 10330
Over deze accommodatie
Happy 3
Vergelijkbare accommodaties

KritThai Residence
KritThai Residence
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 530 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 1000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 250 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: THB 600 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Happy 3 Hotel Bangkok
Happy 3 Hotel
Happy 3 Bangkok
Happy 3
Happy 3 Hotel
Happy 3 Bangkok
Happy 3 Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Happy 3
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Rutger, Hoogeveen
Reisde met een groep
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rutger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Karin
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax en super hotel
Karin
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Tamara, Amsterdam
15 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy en leuk hotel!
Tamara
4 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Hans, Amersfoort
11 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij het centrum en de Skytrain
Hans
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader voor een kort verblijf in het centrum van
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stefano
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia Ruiz
Reisde met een groep
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia Ruiz
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jürgen
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jürgen
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Edgar
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Edgar
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Belinda De La
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belinda De La
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Maja
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maja
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
J
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
John
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammad
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vaiana
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel et remplacement idéal
Vaiana
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
carmina
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
carmina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ataru
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ataru
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Different
Jeffrey
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MAN YEE
21 feb 2025
MAN YEE
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stefan
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing, I recommend !
Angela
3 nachten verbleven in januari 2025