Fotogalerie voor Sora Hotel Silom





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive Room, 1 Double or 2 Twin Beds laden

Executive Room, 1 Double or 2 Twin Beds
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive Corner room, 1 King Bed or 2 Twin Beds laden

Executive Corner room, 1 King Bed or 2 Twin Beds
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Executive Room laden

Executive Room
Alle foto's voor Executive Corner Room laden

Executive Corner Room
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Bangkok
Sathorn
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.057 beoordelingen
De prijs is € 154
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

188-188/1 Soi Pipat 2, Naradhiwas Rajanagarindra Rd, Silom, Bangkok, 10500
Over deze accommodatie
Sora Hotel Silom
Vergelijkbare accommodaties

Trinity Silom Hotel
Trinity Silom Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 1000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: THB 750.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Haven't Met Silom Hotel
Haven't Met Hotel
Haven't Met
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sora Hotel Silom
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Prakasit
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prakasit
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hang Shu Ralph
3 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hang Shu Ralph
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jens, Zwickau
31 aug 2025
Jens
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
diane
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
diane
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuya
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kazuya
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Chung Yin
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chung Yin
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
EINGYIN
Reisde met partner, Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EINGYIN
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Armando
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Armando
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Farouk
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farouk
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rosie
28 jul 2025
Rosie
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Iarimalala Mirantsoa Marius
20 jul 2025
Iarimalala Mirantsoa Marius
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yannick
2 jul 2025
Yannick
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Charmaine
28 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charmaine
10 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hilem
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilem
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
6 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Christopher
20 jun 2025
Christopher
14 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



TAKAYUKI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Grace
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MAHMOUD ALI ATIFE
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAHMOUD ALI ATIFE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yoshiko
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Keisuke
1 mei 2025
Keisuke
4 nachten verbleven in april 2025