ibis Bangkok Sathorn
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Lumphini Park
Fotogalerie voor ibis Bangkok Sathorn





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed laden

Superior kamer, 1 queensize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Capella Bangkok
Oevers van Bangkok
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 111 beoordelingen
De prijs is € 1.092
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Soi Ngam Duphli Rama IV, Sathorn, Bangkok, Bangkok, 10120
Over deze accommodatie
ibis Bangkok Sathorn
Vergelijkbare accommodaties

Miloft Sathorn hotel
Miloft Sathorn hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.2 van 10, Goed, 69 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 500 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 282 voor volwassenen en ca. THB 141 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Bangkok Sathorn
Ibis Hotel Bangkok Sathorn
Hotel Accor Sathorn Bangkok
ibis Bangkok Sathorn Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Bangkok Sathorn
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Locatie
8,2
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Eltjo
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrum bangkok nabij
Eltjo
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Eltjo
24 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
Eltjo
10/10 – Uitstekend
Carlo
15 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke ibis
Carlo
10/10 – Uitstekend
Eltjo
2 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er even tussenuit om bij te komen
Eltjo
7 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Eltjo, Groningen
7 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor een kort verblijf
Eltjo
10/10 – Uitstekend
Eltjo, Groningen
7 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig eenvoudig hotel
Eltjo
8/10 – Goed
Eltjo, Nertherlands
27 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service
Eltjo
10/10 – Uitstekend
SUEN YIN
3 dec 2025
SUEN YIN
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
21 nov 2025
Luis
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Seoyeon
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Voorzieningen
Seoyeon
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Valerie
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
14 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Waraporn
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waraporn
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tsemien
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsemien
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
29 aug 2025
Gerald
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paula
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Paula
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HEFANG, SHANGHAI
29 jun 2025
Positief: Personeel en service
HEFANG
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HSINGKUO
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSINGKUO
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gerardo
Reisde met een groep
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerardo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas, Berlin
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ross
Zakenreiziger
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
5 nachten verbleven in februari 2025

















