ibis Bangkok Sathorn
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Lumphini Park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Bangkok Sathorn





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed laden

Superior kamer, 1 queensize bed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

W Bangkok
Stadscentrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 180
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Soi Ngam Duphli Rama IV, Sathorn, Bangkok, Bangkok, 10120
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ibis Styles Bangkok Silom
ibis Styles Bangkok Silom
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 698 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 500 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 282 voor volwassenen en ca. THB 141 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Bangkok Sathorn
Ibis Hotel Bangkok Sathorn
Hotel Accor Sathorn Bangkok
ibis Bangkok Sathorn Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Bangkok Sathorn
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Eltjo
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrum bangkok nabij
Eltjo
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Eltjo
24 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
Eltjo
10/10 – Uitstekend
Carlo
15 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke ibis
Carlo
10/10 – Uitstekend
Eltjo
2 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er even tussenuit om bij te komen
Eltjo
7 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Eltjo, Groningen
7 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor een kort verblijf
Eltjo
10/10 – Uitstekend
Eltjo, Groningen
7 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig eenvoudig hotel
Eltjo
8/10 – Goed
Eltjo, Nertherlands
27 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service
Eltjo
10/10 – Uitstekend
Paula
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Paula
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
HEFANG, SHANGHAI
29 jun 2025
Positief: Personeel en service
HEFANG
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HSINGKUO
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSINGKUO
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gerardo
Reisde met een groep
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerardo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas, Berlin
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ross
Zakenreiziger
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
5 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
koshy bindu
25 feb 2025
Negatief: Personeel en service
koshy bindu
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HO FAI
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO FAI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Xong
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xong
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
bruno
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bruno
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met een groep
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
bruno
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bruno
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
bruno
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bruno
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Yaowalak
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaowalak
3 nachten verbleven in januari 2025