Le Fenix Sukhumvit
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 6 minuten lopen van Bumrungrad Hospital
Fotogalerie voor Le Fenix Sukhumvit





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer, 2 slaapkamers laden

Familiekamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
2 badkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standard Triple Room laden

Standard Triple Room
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Pipa Hotel Bangkok Sukhumvit 11
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 37 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33/33 Sukhumvit Soi 11, Klong Toey Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Le Fenix Sukhumvit
Vergelijkbare accommodaties

Crown Bts Nana Hotel
Crown Bts Nana Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 204 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 1000 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 250 voor volwassenen en ca. THB 125 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1200 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: THB 500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fenix Sukhumvit Hotel
Fenix Hotel Sukhumvit
Fenix Sukhumvit
Le Fenix Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality
Fenix 11 Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit Hotel
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Fenix Sukhumvit
Beoordelingen
6,8
6,8/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Robbert
30 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed.
Robbert
6 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Eric
24 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxe hotel
Eric
4 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weer een succes
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2014
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk hotel, toe aan een opknapbeurt!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Antony, Amsterdam
15 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beviel goed alleen ..
Antony
8/10 – Goed
Robbert, zoetermeer
20 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed genoten
Robbert
4/10 – Matig
Christopher
29 sep 2025
Christopher
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Jahangir
10 aug 2025
Jahangir
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Fredrik
26 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fredrik
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Roberto Carlos
25 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto Carlos
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Masahiro
22 jul 2025
Masahiro
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ali
Reisde met familie
17 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ali
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Arpita
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arpita
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
suman
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
suman
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
suman
1 mei 2025
suman
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Marco Antonio
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco Antonio
26 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Michael
12 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible; worse budget hotel ever experienced



Michael
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Richard
Reisde met een groep
6 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Crap hotel
Richard
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Carlos
29 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Werner
26 jan 2025
Werner
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
MAKOTO
20 jan 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
MAKOTO
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
MD FUAD
19 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MD FUAD
5 nachten verbleven in januari 2025

















