Poolbar

Beoordelingen van OYO 796 Paradise Sukhumvit Hotel

4 out of 5
OYO 796 Paradise Sukhumvit Hotel
150, Ekkamai Soi 12, Ekkamai Road, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 199 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 62 van 199 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

2,8/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

JP, Den Haag

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit is absoluut GEEN 4 sterren hotel
dit is een oud hotel dat 25 jaar gelee misschien die 4 sterren verdiende maar nu is het gewoon ouwe meuk alles slecht dan ? nee rooftop bar met zwembad is ok. 2 dagen lang vergeet de staf handdoeken in de kamer te leggen na schoonmaak. ontbijt in een vies achteraf zaaltje ontbijt zelf zeer basic ik heb al veel hotels in bangkok van binnen gezien maar deze is niet best eind conclusie : HIER MOET JE NIET ZIJN ! ! !
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Jhon op 17 mei 2018
Greeting! We really apologies for bed experience in our hotel. We always strive to provide the best service to our guests and specially regular guest such as yourself and on this occasion we did not exceed your basic expectation. I really apologies on behalf of our team. Best Regards Hotel Management Team.

2/10 – Ontzettend slecht

Nalini, Rijswijk

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niet doen!
kakkerlakken in de slaapkamer en in de keuken. we zijn vroegtijdig uitgecheckt geen hotel voor/met kinderen

6/10 – Redelijk

Jan, Phuket

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
hotel information
Hotel was goed weinig parkeerplaats. Service kan beter daar ik een kamer met een dubbele bed had besteld bij aankomst twee enkele bedden. Moest 500 bath bij betalen waardoor de korting via boeken weg was. En de dame aan de balie niet erg vriendelijk reageerde. Overige personeel oké. Verder ver weg van BTS waar ik graag gebruik van maak. Dus al met al boek ik deze zeker niet meer voor deze prijs.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abgenutztes Mobiliar, Toilette total verdreckt, Dusche unsauber, Duschartikel, Föhn, Duschhandtücher und Toilettenpapier nur auf intensive Nachfrage. Keine Zimmerreinigung mussten Betten etc. alles selber machen. Als dann noch Kakerlaken kamen wechselten wir nach 2 Nächten das Hotel.
7 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is too old and dirty, there is no daily clean up service, when I asked for the toilet tissue, I had to wait for an hour to get for a quarter of a roll. very poor and bad service.
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unngå dette
Antageligvis det verste hotellet jeg har vært på noensinne. Dårlig lokasjon, dårlig service og elendige forhold
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No clean up.not towels clean.not bed sets clean It health wise dangerous for live.not 4 stars standers it les then 2 star stander.I get sick there and I change my flight back home early
8 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
前の宿泊者の物と思われる下着や、鏡に汚れが付着したままであったり、全くと言っていいほど掃除ができておらず、非常に汚かった。驚きを隠せなかった。 ホテルのフロントはフレンドリーで接客は良かった。
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disastrous experience worst hotel condition ever
This hotel is far from everything it is in total disrepair very old smells of smokers, has no room service and in fact 2 rooms I was in as first was sub standard as was the next room had no phones connected, the whole room was broken down, there was no hot water, no soaps, no kettle, fridge was no working, they dragged another old one in, there were no towels or robes. there was no restaurant? the bar or restaurant were not open while I was there? the breakfast was a terrible small selection all cold?? no real selections, 3 hot pots? no English or European choices. What experienced was nothing like in the adds provided which is what you base selecting a hotel on your photos were 20 years old compared to what I was staying in it was the worst hotel online booking I have made based on the add provided and you really as a company need to review these places it was terrible freezing showers, lights were so dark in bathroom you could not see clearly to shave or do make up no service and sub living hotel conditions!!! Very disappointed and has changed my vision on future bookings
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

GG

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not an hotel and expedia should be ashamed to have it list ont its website. Every thing is wrong about this hotel and you feel that the owner are waiting for you to leave to destruct the building. The presentation on this hotel is a complete lie. I began to doute on the accuracy of the list of expedia.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
建物が古く、駅からのアクセスが悪い。
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the proerty was very out dated, the furniture was crap, rented jr suite with kitchen, had no dishes or silverware
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sunil

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do Not Stay Here....
This was a nightmare experience. I booked this hotel for one night. After I checked in, I see the room had a bad smell, fridge had mold( never cleaned). Bed sheets and pillow covers were dirty. No toiletries, and towel was also old and stinky. I complained about the room and they offered to change the room. They showed me two more rooms and all were in same or worse condition. I went back to the reception and told them that I will not stay here. I Had to find another hotel near by to stay. Will highly recommend to NOT boom this hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible property. Nothing like star rating or picture
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Carolin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Åk inte hit!!!!
Hotellet ligger mitt i slummen. Det var skalbaggar, kackerlackor och andra djur på rummet och väldigt väldigt smutsigt och äckligt. Ingen personal kunde engelska utan thai och dom visste inte och kunde inte ge svar på när frukosten var. Inga handdukar som man skulle få till rummet utan vi fick köpa det själva. Ingen städning fick vi heller. När vi åkte iväg så låste vi rummet men när vi kom tillbaka så var det upplåst och det hände flera gånger. Poolen var väldigt smutsig och ofräsch. Väldigt ofräscht hotell i sig. Vad ni än gör så åk absolut inte hit. Det är verkligen inte värt en krona!! Bland det äckligaste vi varit med om. Djur precis överallt i hela rummet! Även i kylskåpet!!!!!
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Sam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不盡人意
除了房間的坪數還算大之外沒有什麼可以稱道的了,而且沒有熱水, 頂樓的游泳池酒吧,是分開營業的
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fredrik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skulle aldrig sätta min fot på detta hotel igen
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
値段の割にはすごく普通なホテルでした! 思ったより汚くも無く良かったです。 残念な点はやはり駅から遠いのでホテルからの移動はタクシーだったので 観光目的で行くなら少しお金出して街の方のホテルの方が結果安く済むかも知れません。
3 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

froohar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Alan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
環境破舊,欠缺服務,交通不便,欠缺熱水,無設備,人生已來最差的酒店,不明為什麼有四星,比好多三星還差好多好多
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋はリビングキッチンとベッドルーム。 キッチンには湯沸かしポット含め何も調理器具はありません。 ダブルベッドでしたが壁紙などが子供部屋みたいな感じ。 テレビは設定なく砂嵐のみ。 クーラーはしっかり効きます。 備品は石鹸、歯ブラシ、水2本のみ。〔二泊〕。 バスタオル、フェイスタオル要求しましたが4回言ってやっと持ってきました。 なによりルームキーが故障してるから無いといわれました。部屋出る度にフロントに同行してもらい開けてもらう始末。4回言ったらカード作ってくれましたが機能せず。 wifiは1階のみ通じます。 2階はダメでした。6階のお客さんもwifi無いと文句を言ってましたが1階のみとのやりとりをきいてました。 wifiキーもこちらから聞かないと教えてくれません。 プール有りと検索ではでますがプールの所有、使用権は売却しているようでプールで営業しているバーの利用者のみ屋上が使えるようです。 ショボいです。 ニューイヤーイブにはカウントダウン営業してました。 市街からはバイタクで15分と離れていますが歩いて15分くらいで若い子が集まるクラブに近いです。 バイタクの待機所までは徒歩で10分くらいです。 同じソイ12にはオシャレなカフェが3件、居酒屋、バーが一件ずつあります。 駅は徒歩15分以上です。 総合すると旅慣れて寝るとこだけでいい人にしか勧められません。
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

thibaut

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un vrai scandale
Nous sommes arrivés dans la soirée et avons procédé au check out mons de deux heures plus tard. Hotel salle, présence de cafard mort dans le lobby et vivant dans la chambre, draps sales, odeurs sur les taies d'oreiller, oreillers manquants, canapé bancal sur 3 pieds. Pas de serviette dans la salle de bain et le personnel maigres mais relance n'ont non pas apporté. La chambre ne correspondant pas au photo en descriptif, manque de micro ondes, la propreté n'a pas été faite, table de salle à manger grasse et collante. L'hotel nous a proposé une autre chambre guère mieux. Nous avons donc préféré donc trouver un autre hotel en urgence et sommes partis des que possible. Je demande à Hotels.com à être remboursé en intégralité sur cette reservation qui n'est pas un tel 4**** mais un vrai taudis. le restaurant sur le rooftop l'immeuble ne fait pas partie intégrante de l'hotel mais propose 10% de réduction aux pensionnaires. Le rooftop est très sympa et est le point positif mais nous n'avons pas essayé la cuisine de peur qu'elle soit du meme style que l'hotel.
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing, wi-fi terrible, very difficult to get anything done, eg get towels, plumbing fixed, TV - no volume, lift rarely worked from my floor, balcony door locked off. So far from Sukhumvit, yet named Paradise Sukhumvit. So not a good Hotel. I would never consider going back there.
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nathan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Äckligt. Stinkande rum, speciellt badrummet.
3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Frank

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Marcos Luiz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssimo hotel
Lugar péssimo!!! Sujo e péssimo atendimento! Quando chegamos nosso quarto não estava preparado e tivemos que esperar uma hora e 10 minutos para entrar no quarto! Somente as 15:10 entramos! O quarto tinha mofo no teto e o banheiro com odor de urina!!! Foi a pior experiência de hotel que já tive!
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Yuki

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントの方が英語が話せて、クリーニング等の申し込みも簡単にできました。
4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Teisha

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If your reading this I wouldn’t book it
Nothing like advertised, maybe 20 years ago the photos would match the actual room. No hot water on the first day after 20 hours of travelling, this was not nice, it was fixed the next day but still not great. Very strong urine smell in hallways. Wifi did not work very well at all, Would not recommend - look elsewhere
2 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋のタオルは無いしお湯も出ない。翌日部屋のメンテ無し、WIFI入らない。文句を言っても対応無しで流石に3日目にホテルを変えました。
9 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Emily, Pensacola

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All I have to say is do your research! Read reviews and don’t just go off of star rating and pictures. There are roaches crawling on the bed right when we walked in, absolutely no hot water, no toilet paper, and the WiFi if poor either you get online in the lobby or wait 20 minutes for each page to load. DO NOT STAY HERE! Unless you know exactly what you are getting!
7 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
The service is too slow and when we decided to extend our stay, they asked for additional charge.
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

May Sze

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just don't
If you are reading this, just don't book it. Location - bad, room condition - bad so many bugs/ roach. Gosh. Pool looks dirty too. Just save yourself. Staff are helpful, when we checked in early in the morning, no room was available for us. They made something happen but the pillow smell like it is well over used. Duvet has blood on it.
3 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nothing like described
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Michelle, Australia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible stay room smelt and the hallways stunk with urine. Didn’t see breakfast once which was suppose to be included. There was trees growing through the roof of our kids bedroom and feral cats everywhere.
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
파라다이스호텔
시설이 노후가 된 부분들이 조금 있었으나 직원들은 친절해서 좋았습니다.
10 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall i was surprised by the uncomfortable feeling when i saw cockroach in the room, bath tub, my bed .very deemed light corridor lighting condition. because of the late check in and i have to stayed an overnight. Although i booked for two nights, but i have to give up the money and choose another hotel for pleasant staying .
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

hzl0715

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The MOST DISGUSTING HOTEL I've ever stayed. The hallway carpet smells like urine, showers are not draining well, shower floor is flooded, bugs crawling in the bathroom, towels are like rags. No one came to clean the room during our entire stay. It's a run down hotel. STAY AWAY!!!
3 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Molly, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nightmare hotel
The room is dirty and cockroaches are running in the bathroom. No towels provided and was asked for it, the hotel staff is so unhappy. Paid for breakfast but they only served fried rice,!frued macaroni, fried eggs and some bread. Horrible!
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van jhon op 17 mei 2018
Greeting! We really apologies for bed experience in our hotel. We always strive to provide the best service to our guests and specially regular guest such as yourself and on this occasion we did not exceed your basic expectation. I really apologies on behalf of our team. Best Regards Hotel Management Team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Reactie van Jhon op 17 mei 2018
Greeting! We really apologies for bed experience in our hotel. We always strive to provide the best service to our guests and specially regular guest such as yourself and on this occasion we did not exceed your basic expectation. I really apologies on behalf of our team. Best Regards Hotel Management Team.

8/10 – Goed

Grant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very big and friendly staff. Breakfast was really good. Aircon very good and can be controlled from each room. The only downside is the pool closes as 16:00.
Reactie van Jhon op 17 mei 2018
thanks for good complements

2/10 – Ontzettend slecht

Fujii

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
二度と泊まりたくないホテル
今までエクスペディアを利用していますが、こんなホテルは見た事がない。 エクスペディアでおすすめとしていたので、3泊4日で予約したものの、到着後4時間でチェックアウトしました。 お湯は出ない、グーグルナビは違うホテルに位置をしている、タオル、トイレットペーパーなど全てない。フロントへ電話しても来ない、クーラーを入れたら、カビだらけで咳やくしゃみが止まらない。
3 nachten verbleven in februari 2018