PN Home Service
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Bangkok
Fotogalerie voor PN Home Service





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite Room laden

Suite Room
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

The Ritz-Carlton, Bangkok
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 74 beoordelingen
De prijs is € 417
inclusief belastingen en toeslagen
13 jan - 14 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

164 Chalong Krung Road, Happy Place Village 2, Bangkok, Bangkok, 10520
Over deze accommodatie
PN Home Service
Vergelijkbare accommodaties

Salinsiri at Lat Krabang
Salinsiri at Lat Krabang
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 150 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 600 per kamer (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: THB 350.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PN Home Service Hotel Bangkok
PN Home Service Hotel
PN Home Service Bangkok
PN Home Service Hotel
PN Home Service Bangkok
PN Home Service Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over PN Home Service
7,4
Goed
7,6
Netheid
8,0
Locatie
7,6
Personeel en service
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
31 mrt 2024
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mai, Philippines
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mai
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Shiree, Australia
7 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shiree
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Jens
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
aek, lamphun
15 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aek
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
치후, 한국
13 dec 2017
가성비괜찮은곳
치후
1 nacht verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer














