Fotogalerie voor Rabbit Room





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
5 nov - 6 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Bangkok Sukhumvit 24
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Rabbit Room ligt in de buurt van Chatuchak en is gelegen bij een treinstation/metro. Thanon Khao San is een bekende bezienswaardigheid en wie even lekker wil gaan winkelen, kan zich bij Treinmarkt Dan Neramit en Red Vintage Building Chatuchak prima vermaken. Ook een bezoek aan Museum voor Hedendaagse Kunst en SHINJI Matcha Dojo is sterk aanbevolen.

1895/2 Phahonyothin Road, Lard Yao, Jatujuk, Chatuchak, Bangkok, 10900
In de buurt
- Universiteit van Kasetsart - 10 min. lopen - 0.9 km
- Central Plaza Ladprao Mall - 3 min. rijden - 3.5 km
- Union Mall (winkelcentrum) - 3 min. rijden - 3.5 km
- Chatuchak Weekend Market - 6 min. rijden - 6.1 km
- Thanon Khao San - 14 min. rijden - 14.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- สุกี้ดารา (Suki Dara) - 1 min. lopen
- ข้าวมันไก่มงคลวัฒนา (สามเรือน) - 1 min. lopen
- เล่นใหญ่ (Lenyai) - 2 min. lopen
- Kurabu 35 Izakaya - 2 min. lopen
- สตูดิโอลาบ Studio Larb - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Rabbit Room
Vergelijkbare accommodaties

Sena house Paholyothin30
Sena house Paholyothin30
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 4 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rabbit Room Hotel Bangkok
Rabbit Room Hotel
Rabbit Room Bangkok
Rabbit Room Hotel
Rabbit Room Bangkok
Rabbit Room Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rabbit Room
7,2
Goed
8,0
Netheid
8,8
Locatie
8,0
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Rungnapa
1 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rungnapa
2 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mary
15 okt 2024
Mary
4 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MARY
25 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARY
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Steven
Zakenreiziger
14 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Bawi
25 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bawi
12 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Evgeni
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evgeni
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Jutamas
2 mei 2023
Jutamas
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Yodthian
Reisde met een groep
29 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yodthian
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
JB
Reisde met een groep
2 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
JB
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
B
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
B
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Chayanon
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chayanon
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Personeel en service
Friendly staff
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Chuenjit
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chuenjit
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Orranee
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Orranee
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Teerarat
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teerarat
10/10 – Uitstekend
Hataichanok
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hataichanok
8/10 – Goed
Ga, กทม
16 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
สะอาด
Ga
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
jinvara
12 mrt 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
การบริการ
jinvara
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Gamez, กรุงเทพ
8 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
บริการดีเยี่ยม
Gamez
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 nov 2017
オーバーブッキング
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017