The Platinum Suite
Hotel in de buitenwijken met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Platinum Suite





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, balkon, uitzicht op stad laden

Standaard kamer, balkon, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bubbelbad
Misschien vind je dit ook leuk

Four Points by Sheraton Bangkok, Sukhumvit 15
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

88 Soi Phattanakarn 11 Phattanakarn Rd, Bangkok, Bangkok, 10250
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Al Meroz Bangkok
Al Meroz Bangkok
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 468 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 150 voor volwassenen en ca. THB 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor extra bed: THB 650 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
24 uur per dag toegang tot zwembad
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Platinum Suite Bangkok
Platinum Suite Hotel
Platinum Suite Hotel Bangkok
The Platinum Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Platinum Suite
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
21 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Wai Cheung
14 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Cheung
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met familie
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Amar
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amar
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Tonya
1 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tonya
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
asad
Zakenreiziger
18 dec 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
asad
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Robert
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
3 nachten verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
MASAKI
Zakenreiziger
21 okt 2022
MASAKI
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Esther, singapore
Zakenreiziger
21 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Esther
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
warapong
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
warapong
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
外食がすぐできるホテル
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2018
Positief: Personeel en service
junior suite.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 nov 2017
Negatief: Netheid
Cleanliness must be improved, especially floor.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Anuthida
26 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
สภาพโดยรวมโอเค
Anuthida
4 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Olivier
13 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet hotel
Olivier
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Jiwon
6 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiwon
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geoff
16 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geoff
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 mei 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Tri Ayu
13 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yang nyaman
Tri Ayu
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2017
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Robert T
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Robert T
8/10 – Goed
MEXICO, MEXICO
8 jan 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer