The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van EmQuartier
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor DELUXE KING laden

DELUXE KING
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een diep ligbad
Badjassen
Alle foto's voor COZY TWIN laden

COZY TWIN
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
Alle foto's voor QUARTIER KING laden

QUARTIER KING
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

Four Points by Sheraton Bangkok, Sukhumvit 15
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sukhumvit49, Klong Tan Nue, Watthana,, 413 10, Bangkok, Bangkok Province, 10110
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rembrandt Hotel Bangkok
Rembrandt Hotel Bangkok
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.928 beoordelingen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
29 jun - 30 jun
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. THB 500 voor volwassenen en ca. THB 250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1400 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: THB 1400 (enkele reis), (van 17 tot 18 jaar oud)
- Borgsom voor huisdier: THB 1000 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: THB 500 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Deze accommodatie is LGBTI+-vriendelijk.
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Quartier Hotel Bangkok
The Quartier Hotel Phrom Phong Thonglor by Compass
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Hotel
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Bangkok
The Quartier Hotel Phromphong Thonglor by Compass Hospitality
The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok Hotel Bangkok
The Quartier Hotel Sukhumvit 39 Bangkok by Compass Hospitality
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Quartier Hotel Phromphong - Thonglor Bangkok
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 mrt 2025
11 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Laurent
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurent
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Grace
16 feb 2025
Grace
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Takeyuki
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeyuki
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Engin
Reisde met een groep
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Engin
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jacqui
Reisde met partner
1 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqui
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yuki
Zakenreiziger
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuki
16 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SAMNIENG
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAMNIENG
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
SAMNIENG
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAMNIENG
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Taizo
16 aug 2024
Positief: Personeel en service
Taizo
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Matthew
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Stay
Matthew
9 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUTAKA
Reisde met een groep
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUTAKA
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Sira
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sira
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Julianne
22 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Julianne
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
brian
21 mrt 2024
Positief: Personeel en service
brian
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
kevin
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Hotel with great staff
kevin
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Rui
1 feb 2024
Rui
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Tuija
11 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tuija
6 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
James
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
James
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
我會再黎住,值得推薦的酒店


Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Yoshito
26 dec 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshito
7 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
masashi
10 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masashi
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
MAI
10 dec 2023
MAI
3 nachten verbleven in december 2023