Familiekamer (Deluxe) | Huisdiervriendelijk

Beoordelingen van Casa Lirio Hotel Boutique

2 out of 5
Casa Lirio Hotel Boutique
C/ Nou de Sant Francesc, 25, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 120 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 228 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We had a nice stay at casa Lirio. Our first impression was a bit doubtful. We experienced the neigbourhoud as dark and dirty. Each day we got used to the place and it became better. The room is in an old building but they restored it very well! It was super clean. Unfortunately, there was no window. The breakfast was basic but we had everything what we needed. The personalized eggs were a big advantage! The staff is very kind.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Dear ThomasThank you very much for leaving his comment.We are happy to know that his experience with us was to his liking.Thanks for your comments!We hope to have you again on your future stays in the city of Barcelona.A cordial greeting

10/10 – Uitstekend

Sinan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Ligging is ideaal!
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Casa Lirio op 1 mei 2023
Thank you very much for your comment. We are delighted that you had a pleasant stay and look forward to seeing you in the future.

4/10 – Matig

Pieterjan

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer 205 heeft geen ramen. Is erg donker, water in de badkamer werd niet warm. Best een duur ontbijt voor wat je krijgt. Voor minder dan de helft koop je verse broodjes en koffie om de hoek op straat. Vies straatje met veel afval en zwervers. De trap naar de tweede is smal en flinke klim. De lift hebben we niet geprobeerd omdat die er niet erg betrouwbaar uitzag.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Casa Lirio op 18 apr 2023
Dear Pietejian,We're sorry that you couldn't enjoy your stay with us.We take note of everything and we will do our best to improve for further reservations.We're looking forward to see you once again in the future

10/10 – Uitstekend

Marjan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel fijne plek voor een lang weekend Barcelona. We hadden de Family de Luxe-kamer. De kamer was zeer schoon en het bed was heerlijk groot. Hoog plafond en twee openslaande deuren naar het balkon. De tv heeft Netflix, toch fijn. De kamer lag aan de achterzijde van het hotel, grenzend aan de heerlijke tuin van het hotel. Echt een rustig en unieke plek. Omgeving/locatie vonden we perfect. In de buurt van de mooie straatjes en steegjes, waar je eindeloos kunt ronddwalen. Supermarkt om de hoek, fietsverhuur op 20 meter afstand. De Ramblas is op 2 minuten lopen afstand (maar zelf geen fan van Ramblas). Einde van de straat komt uit op Plaça Real. Aanrader!!
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 29 mrt 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n leuke reactie achter te laten.We zijn blij om te weten dat je zo comfortabel bij ons was en dat je zowel onze locatie als de kamer leuk vondWe hopen je weer te zien

10/10 – Uitstekend

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke ontvangst.
Super vriendelijke receptionist. We werden heel vriendelijk onthaald en bij problemen met onze terugvlucht was hij heel behulpzaam. Kamer was netjes en alles was aanwezig voor een aangenaam verblijf. Ontbijt was ok. De ligging was heel centraal. Top!
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van - Casa Lirio - op 30 sep 2022
Thank you so much for such a kind comment. We're glad to hear you liked our room and location. We're also happy to hear our receptionist helped you after those problems with your flight.We hope to see you both once again!

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice room in a great location.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Casa Lirio op 16 aug 2022
Dear Thomas, Thank you for staying with us and for leaving us a feedback. We are happy to learn that you have a pleasant stay with us. Hopefully, we will have chance to welcome you back. All the best,

8/10 – Goed

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Casa Lirio op 9 jul 2019
Dear Frederick, Thank you for leaving us some feedback on your stay. We are glad to learn that you've enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again soon. Thank you and best regards,

10/10 – Uitstekend

I.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer amicaal personeel, goede locatie voor een aantrekkelijke prijs!
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Casa Lirio op 8 jan 2019
Querido huésped, nos alegra saber que usted ha estado agusto en nuestro establecimiento, que haya disfrutado de su ubicación y del trato que se le ha ofrecido por parte de nuestro equipo de trabajadores. Esperemos verle de nuevo por Casa Lirio. Un cordial saludo, Casa Lirio Team

4/10 – Matig

M, Amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is in aanbouw, de foto’s op de website zijn zeker niet zo als het is. Bij de got’s moet staan dat hotel in aanbouw is. De kamer was prima.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Casa Lirio team op 20 nov 2018
Dear Customer, Thank you for sharing your experience at Casa Lirio. We regret that your stay has not been entirely pleasant due to the inconveniences mentioned. However, we are working to improve our facilities, and we will be happy to welcome you when our facility is finished. We wait for you in your next visits to Barcelona, Best regards, The team of Casa Lirio.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hartstikke nieuw hotel. Dichtbij de ramblas
Wel moeilijk te vinden door het ontbreken van de hotel naam. Maar eenmaal binnen 1e etage echt mooi
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Casa Lirio Team op 20 nov 2018
Dear Customer, Thank you for sharing your experience at Casa Lirio. We are pleased to know that your stay was to your liking. However, we are working to improve our facilities, and accessibility. We wait for you in your next visits to Barcelona, Best regards, The team of Casa Lirio.

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sara De

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siamo state molto bene. Posizione ottimale a due passi dal mare e dal centro
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Maria

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The place looked nothing like the picture on website. I room looked nothing like what i was expecting from their website. Great location for sure.
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Heather

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location, walkable to many important landmarks. Close to subway and bike rental, both recommended to get to far away landmarks. Rooms were stylish but basic with amenities. Il we loved enjoying the shared patio in the evening, it was quiet and peaceful. With the patio doors in our room closed, the street noise died away and sleep was easy. The only thing to note is the check in is slightly unorthodox. It was a little hard to find the door to the hotel on the little back street, going inside the foyer felt like entering an apartment complex. We had to find our way to a door on the first floor (one flight of steps up) and get buzzed in to the hotel “lobby”. It was a bit strange and I felt like I was in the wrong place. However, once I figured it out it was easy and I’m glad I stayed there! Just wish these details were clearer to avoid confusion upon arrival.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Appreciated HeatherThank you very much for leaving your evaluation about us.Thank you for your positive comments about our hotel and its amenities, we are glad to know that you liked itWe work every day to continue offering the best service to all our guests.We hope to have you with us again on your future stays in Barcelona.All the best

6/10 – Redelijk

Federica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera con finestre che danno su una chiostrina interna… divano letto per 2 ragazzi di 11 e 17 anni piccoli e scomodo ho dovuto far dormire uno nel letto king size con noi genitori … prezzo elevato perché più che un albergo è un B&B. La nota più positiva la posizione… a 2 minuti dalla rambla e 2 minuti da Barceloneta
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Apprezzato FedericaGrazie mille per aver lasciato il tuo commento su di noi.Disponiamo di diverse tipologie di camere, per famiglie, doppie, ecc.Ti consigliamo di non esitare a contattarci e di offrirci una camera familiare che possa ospitare quel numero di persone.Siamo molto felici di sapere che ti è piaciuto il resto dell'hotel.Speriamo di riaverti con noi in futuro.Ti auguro il meglio

8/10 – Goed

Marco Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Apreciado MarcoMuchas gracias de antemano por dejar su valoración sobre nosotros!Esperamos poder tenerle de vuelta en sus futuras estancias en BarcelonaUn saludo

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and spacious room
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Apreciada ChrisMuchas gracias por dejar su valoración de nosotros.Nos alegra mucho saber que le haya gustado tanto el hotel, su habitación, como la ubicación del mismo.Esperamos poder tenerla en sus futuras estancias con nosotros.Un cordial saludo,

8/10 – Goed

Rick

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was polite and friendly. Accommodations were as expected. Comfortable bed. Prompt daily room service and towel refreshes. Make sure you ask for a room with a window to the outside. But all in all, since we didn’t spend a lot of time in the room it was a solid experience.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Dear RickThank you very much in advance for your comment and evaluation of us.We are very happy to know that his stay was pleasant and that he liked all our services.It motivates us to continue giving our best and continue improving in everything we can.We take all comments very seriously to continue improving and working.A cordial greeting,

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Apreciado ChristianMuchas gracias por su valoración!Esperamos tenerle de vuelta con nosotros en un futuro.Un saludo

10/10 – Uitstekend

Naoki

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Casa Lirio op 25 mrt 2024
Apreciada NaokiMuchas gracias por su puntuación!Esperamos volver a tenerla con nosotros en un futuro!Un saludo

2/10 – Ontzettend slecht

Grulet

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is really comfortable and familiar. Small and very clean. We had a very nice experience at the Hotel. I want to thank to the receptionist Nina, the kitchen lady Elcira and the night reception guy Albert h., they made us to feel comfortable and always had the most amazing attitude and also they were very helpful at any request we had. Thank you to the whole staff.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

joffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top emplacement belle chambre.
L immeuble ne paye pas de mine mais l étage de l'hotel est rénové et vraiment bien. La chambre est grande et bien organisée avec une agréable odeur d'intérieur. Literie de bonne qualité ainsi que les draps. La réceptionniste ( une petite jeune) très agréable et souriante parlant un très bon français ainsi qu un excellent anglais nous a reçu pour la remise des clefs rapide et sympa. La terrasse est grande et calme. Le check in en ligne via le lien reçu par mail quelques jours avant notre arrivée à dut participer à la rapidité d entree. Vraiment très bien placé avec tout ce que l'on désire dans les environs dont des restaurants excellents!!!
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Per

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never this hotel again, never!!!
Stuff playing loud music, neighbours playing live music, could hear it loud and clear. Guedts fighting and shouting the whole night and no staff on sight.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 11 dec 2023
We don't really know what happened but if there was someone making noise, something that can happen, we have a 24/7 phone and we come immediately if we have feedback like this

10/10 – Uitstekend

Terry Glenn, Kelowna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I only stayed for 1 night but it was comfortable and sorta fun to find as it doesn't have much of a street presence. A wooden door within a door to enter and a short walk up marble stairs where I was greeted by reception for a friendly check in. Room was comfortable and has heating and cooling. Area was nice as well, short walk to lots of food and interesting sites.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 11 dec 2023
Dear TerryMany thanks for taking your time to leave us such a great review of your stay.We're happy to see you liked us so much but for the next time it has to be more than just one day!We hope to see you soon

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 5 dec 2023
Lieber Christoph,Vielen Dank für Ihren Kommentar, er hilft uns sehr.Wir freuen uns, dass Ihnen unser Hotel gefallen hatEs war mir persönlich eine Freude, Sie einzuchecken und zu bedienen!Schön, Sie kennengelernt zu haben, und das nächste Mal checken wir auf Deutsch ein!Alles Gute

2/10 – Ontzettend slecht

Katrina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would have changed hotels in the middle of the stay if it had been refundable. Shower leaked, 1 person elevator, no towels in room, one roll of toilet tissue, no facial tissue, tv did not work and did not have an English option, only cleaned the room once during our stay. Staff was not the friendliest. Would not recommend.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 29 nov 2023
Just a bunch of lies.The lift is for 400kg, so if it is for one person, has to be a very very big one.we have more than one paper roll if needed, and facial tissues in each and every room we haveHow is it possible to know if the TV has or doesn't have english channels while it is not working? We do have some but as obvious considering that we're in spain, most of them are in spanishWe have cleaning service every day from 10am to 3pm, but can't do it if you are in or if you have the do not disturb letter on the door.Considering all this lies, we asume that you had no real trouble with the staff and it is just one more o lieBest of luck finding somewhere else for your next visit

2/10 – Ontzettend slecht

hiren

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No Communication, I wasn't shared the code to enter the property beyond day 1. Luckily i came on time and met the cleaning crew at the door at night and the individual told me that my code was only valid for 1 day. And he shared the new code. Else I would have been stranded out for the night. Plus, when I left the note to for room service, there was no roof service. I came very tired in my room and no service, no towel. At that time, there was no way to get in touch with anyone. They only operate limited hours. Even when I complaint they told me that I didn't leave the note properly. I followed the instruction, and yet I had to suffer. Not a good way to enjoy the vacation. Plus the shower was not good. There was a gap between door and closure so when you shower water does come to room inside. Even when you call at night no one will pick up the phone so very important to note that. This is nothing but hostel. Not a hotel.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 29 nov 2023
Hello,You put the paper the wrong direction, so we understood DO NOT DISTURB instead of cleaning service requested. But it was not our fault.. you did that.Your wouldn't have slept on the street as the code is only one of the options, so as you probably know, you have the keys that we gave you the very first day to open all doors...We don't get the point of such a bad review caused by your own mistakes

10/10 – Uitstekend

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasantly surprised! Basic but comfortable and clean. Great shower. Friendly, helpful staff. Excellent location for sightseeing.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Dear Nicola,Many thanks for such a positive review, it helps a lotWe're happy to see you liked our hotel and staffWe hope to see you once again in the future.See you soon!

10/10 – Uitstekend

Alondra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atención inmediata en nuestra llegada, buena ubicación y accesible para ir a donde sea, cerca de restaurantes, negocios y servicios de transporte. La habitación era muy pequeña, pero la cama muy cómoda y con lo necesario.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Apreciada Alondra,Muchas gracias por tomarte tu tiempo en dejarnos tan buen comentario sobre tu estanciaNos alegra saber que le gustaron tanto nuestras camas, como la atención por parte del personalEsperamos volver a verte pronto!

10/10 – Uitstekend

Sylviane

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Apreciada Sylviane,Muchas gracias por tu valoración!

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended.
Really liked this place, easy to find.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Dear Linda,Thank you so much for such a great review of your stayWe hope to see you once again in the future

8/10 – Goed

Kasper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Dear Kasper,Thank you for your review.We would have loved to have some more feedback so we can understand what to do to keep improving and get that 10.See you soon!

4/10 – Matig

Click frosh.unropetingsmud.ml Go

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
- La entrada es muy fea, poco cuidada y nos ha dado la sensación de que hemos entrado en un sitio equivocado. No hay indicación de que la recepción está en el primer andar. Hay mucho que mejorar en este aspecto. - Demasiado ruidoso por la noche, al largo de toda la noche, hemos dormido fatal. - La televisión no funcionó, no tenia ningún canal disponible. Fue una lástima. - Colchón del sofa cama muy malo, no hemos podido utilizar. - Personal, desayuno y limpieza muy buenos.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Apreciado cliente,Lamentamos que su estancia no fuera muy satisfactoria, pero nos gustaria puntualizar algunos aspectos:- La entrada es antigua, no fea, y se debe respetar las fachadas del barrio gótico para no matar su esencia.- Hay una indicación en la puerta de la calle que dice que el hotel está en el 2o piso- En referencia al tema ruidos, puede que de la calle se escuche algo, y es por eso que ponemos tapones para los oídos.- Nuestras televisiones funcionan, y en caso contrario, tenemos un técnico en mantenimiento. Y por supuesto tenemos canales, españoles en su gran mayoría, pero los tenemos- Tomamos nota del tema del sofá cama y intentaremos mejorarlo

10/10 – Uitstekend

jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 22 nov 2023
Apreciado Jose,Muchas gracias por su comentario! Nos ayuda mucho

10/10 – Uitstekend

david

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely little hotel, right in the heart and yet quiet at night! Perfect place to stay!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 17 nov 2023
Dear David,Many thanks for your favulous review.We're happy to see you liked our hotel and we hope to see you once again in the future

10/10 – Uitstekend

Fiona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
For a two star hotel that is at a lower price point than others nearby, I was very impressed. Its an old building so lots of stairs and old fixtures and fittings but the bedroom was modern and recently renovated. The staff were incredibly friendly and helpful, the room was big and clean and the bed was very comfortable. We even had a little balcony overlooking the outdoor terrace. I would definitely stay here again.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 16 nov 2023
Dear Fiona,Thank you so much for your words, they mean a lot to us and help us a lot.We're happy that you liked our hotel and staff.We would love to have you back here!

8/10 – Goed

Laura Emilia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicación
La atención al momento de hacer el checking fue muy amable.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 16 nov 2023
Apreciada Laura Emilia,Muchas gracias por tu comentarioNos alegra saber que te gustó la atención por parte de nuestro personalEsperamos verte de nuevo

10/10 – Uitstekend

Linique

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cute boutique! Everyone was so friendly. It was close to transportation and shopping. The girls loved the tub in the center of the room. It was clean and quiet . We’d stay there again.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 16 nov 2023
Dear Linique,Many thanks for leaving us such a great review of your stay.We're happy to see you liked our location and staffWe would love to have you once again in the future

6/10 – Redelijk

Fawnya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The staff was nice, but the room was mediocre. The water in the shower would not get hot. There were some places to eat and shop in short walking distance.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio op 16 nov 2023
Dear Fawnya,Thanks for your review

4/10 – Matig

Per

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 31 okt 2023
We would have loved to get more info about what made you put a so low rate.

6/10 – Redelijk

Patricia Guadalupe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ni bueno ni malo
El hotel son unos departamentos que se comparten con otras personas del edificio Muy estrecho el elevador y las escaleras Hay que tener miles de llaves para poder entrar y salir En general la habitación limpia, pero no muy ventilada Está ubicado a 2 cuadras de la rambla pero en un callejón sin mucha actividad por lo que da sensación de inseguridad por la noche o tarde Aspectos positivos Buen desayuno Limpio Silencioso Aspectos negativos En callejón solitario Elevador muy pequeño Entradas estrechas Muchas llaves para entrar a todos lados En general una estadía de 3 de 5 estrellas
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 31 okt 2023
Apreciada PatriciaGracias por tu comentario, tomamos nota de todo aunque sean cosas la mayoría, que no son una problemática del hotel, como que viva mas gente en el edificio, la calle en la que está, el tamaño del ascensor de la comunidad.Lo único que compite al hotel es tu comentario sobre los "miles de llaves", siendo en realidad 3. Para abrir 3 puertas, hacen falta 3 llaves, 2 de las cuales se pueden abrir también con un código, por lo que pensandolo en frío, no es nada que se pueda o deba mejorar

10/10 – Uitstekend

Richard

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 25 okt 2023
Dear Richard,Many thanks for your review! Means a lot to us and helps us so much

10/10 – Uitstekend

karla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó mucho el hotel, es muy lindo y el personal súper agradable
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 18 okt 2023
Apreciada Karla,Muchísimas gracias por tu comentario tan positivo.Nos alegra saber que estuviste tan a gusto con nosotrosEsperamos verte pronto!

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 13 okt 2023
Dear ElizabethMany thanks for your review!

8/10 – Goed

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good. Room was good but shower flooded out of tray as door didnt close properly and drain slightly slow.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 13 okt 2023
Dear BrianMany thanks for yout reviewWe would love you to know that the problem is now solved!We hope to see you once again in the future

10/10 – Uitstekend

Niall

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 3 okt 2023
Many thanks for your review! Means a lot to us

10/10 – Uitstekend

Sergey

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 18 okt 2023
Dear Sergey,Many thanks for your review! Helps us a lot

8/10 – Goed

Dena

Positief: Netheid, personeel en service
You’d go to this place for their excellent location and accessibility to metro and old town. The room, and bathroom was super small. Bed was tiny and the mattress wasn’t the best. But the room overall was clean. The elevator could only fit one person with a luggage. I would recommend this place if you prioritize location over comfort.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van - Casa Lirio - op 3 okt 2023
Dear Dena,Many thanks for taking your time to leave us a review of your stay.We hope to see you once again in the future