Miramar Barcelona

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Miramar Barcelona

Suite | Kameruitzicht
Kameruitzicht
Suite | Balkon
Serveert ontbijt, lunch, diner, zeezicht
Een binnenzwembad, een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 273
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Privilege-kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 40 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Placa Carles Ibanez 3, Barcelona, 08038

In de buurt

  • Montjuïc - 8 min. lopen - 0.7 km
  • La Rambla - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Kathedraal van Barcelona - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Plaça de Catalunya - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Playa de la Barceloneta - 5 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station França - 4 min. rijden
  • Parc de Montjuïc Station - 8 min. lopen
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sala Apolo - ‬9 min. lopen
  • ‪Restaurante Martínez - ‬5 min. lopen
  • ‪Psycho - ‬6 min. lopen
  • ‪Bodega la Tieta - ‬8 min. lopen
  • ‪Stereobar - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Miramar Barcelona

Hotel met een luxe stijl in de buurt van La Rambla
Miramar Barcelona ligt in de buurt van Montjuïc en La Boquería en biedt daarnaast faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een bibliotheek en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een 24-uurs receptie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, vergaderruimtes en gratis kranten
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met bidets en baden of douches
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Catalaans, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 28 per persoon
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Piano
  • Sportschool
  • Stereo-installatie
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massages in de kamer
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 6 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad: alleen voertuigen met lage emissie zijn toegestaan in dit gebied. Gasten met een niet-Spaans nummerbord dienen hun voertuig vooraf bij de stad registreren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 12 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 12 zijn welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 66.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 8.25 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 28 per persoon
  • Parkeerkosten: EUR 30 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 66.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-000457
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Barcelona Miramar
Miramar Barcelona
Miramar Hotel Barcelona
Hotel Miramar Barcelona Catalonia
Miramar Barcelona Hotel
Miramar Barcelona Hotel
Miramar Barcelona Barcelona
Miramar Barcelona Hotel Barcelona

Veelgestelde vragen

Is Miramar Barcelona voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Miramar Barcelona?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Miramar Barcelona van één nacht voor twee volwassenen op 22 jul. 2025 min. € 256,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Miramar Barcelona?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Miramar Barcelona te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 30 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Miramar Barcelona?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Miramar Barcelona uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Miramar Barcelona?

Dit luxe hotel ligt in El Poble-sec, binnen 15 minuten lopen van Sala Apolo en Montjuïc. Ook La Rambla en Estadi Olímpic Lluís Companys liggen binnen 2 km afstand. Parc de Montjuïc Station ligt op 8 minuten lopen en naar Metrostation Paral-lel is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Miramar Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 616 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 236 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 1003 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prachtig hotel , zeer mooi gelegen, maar een beetje vergane glorie
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geert, Hoofddorp

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas stonk het in de badkamer (op 5e verd) naar riool, oud gebow zou de oorzaak zijn gaf de receptie aan. Niets aan te doen dus.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

huub

Goed hotel met zwembad, rustige omgeving montjuich

Goed hotel bovenop de montjuich met mooi uitzicht over de zee en de haven. Zeer goed personeel, kamer met balkon en zeezicht te prefereren, aankleding hotel iets gedateerd. Rustig zwembad in het groen. Nadeel is de schietbaan aan de achterzijde, duur ontbijt en afstand tot de stad.
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Kurt D.

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Leuk pre cruise verblijf

Perfect hotel als pre cruise stay. Jammer van de verschrikkelijke stinkgeur in de douche.

8/10 – Goed

arian, amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top hotel

Mooi hotel met fijne ligging en een super service. Niet te dicht op de massa. Vlakbij de kabelbaan naar zee toe. En de toeristenbus voor de deur, een must-do!

8/10 – Goed

B, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel, bereikbaarheid lastig

Prachtig gelegen comfortabel hotel. Zeer klantvriendelijk personeel, Ruime, stille, schone kamer en balkon. Beperkt bereikbaar met OV. Behoorlijke klim te voet. Magnifiek uitzicht !

4/10 – Matig

Pim, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Be warned: this hotel is 50 meters from a noisy sh

Beautiful hotel located on Montjuïc, where the 1992 Olympics found place. Pro: spacious room, balcony, great bath. Wifi works very well. And iPod dock to sound up your room. Con: Room not available. They'd call when ready, never happened... Asked for a quiet room, but ALL deluxe rooms are on the side where happens to be a.. shooting range (yes, an Olympic one). Management says; don't worry; they finish in a couple of hours... Could be, but that ruins in this case our afternoon time on the balcony (everyday..). And please note; they start around 9:00, yes on weekend days as well. What's the value of a spacious room or a design bath or a fine interior, when you can't get your sleep? Unfortunately this was not our only complaint about noise. The hotels' atrium works like a giant amplifier boosting every sound near lobby or restaurant up to the highest floor. So if guests like to ignore the fact that their behavior will greatly disturb other guests, we easily got woken up by their loud laughs, shouting, saying goodnight. This happened on two out of three nights @4:15 & @4:30 + 5:15. The management seems not to have or claim any control on sound that disturbs guests. The compensation was below reasonable.

4/10 – Matig

Pieter, Jakarta, DKI Jakarta, Indonesië

Negatief: Personeel en service

Disappointing value for money

Our stay at Miramar did not at all live up to the expectations. 1. Upon arrival at 2 pm, after a long drive, our room was not ready yet. 2. So, we decided to have lunch first. As the hotel was hosting some investment banker conference, the dining room was full any we could only have lunch outside which was very uncomfortable as the outside temperature was not very nice. 3. The quality of the lunch - especially at the high prices charged - was below standard. 4. Finally in the room, we discovered the most annoying aspect: the hotel is next to a shooting range which causes a constant and very irritating noise-polution which completely ruined our stay. As a final note, what is starting to irritate me in many European 4 and 5 star hotels is that - just like at Miramar - all the staff seem to be 20-year old eastern European trainees who are left completely unsupervised and basically have no clue what they are doing. The only positive things are the nice location and the fact that we could park our car right in front of the hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

luxe en gastvrij hotel

goede service en heerlijk verblijf, uitgebreid ontbijt. enige minpuntje is dat het hotel vrij donker is en sterk geparfumeerd is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, net hotel, dicht bij centrum.Met een taxi 5 minuutjes.mooi uitzicht over de stad. zeer vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

p m j, Maasmechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Miramar in Barcelona, luxehotel op mooie locatie

zeer mooi designhotel met vriendelijk personeel en goede keuken. Kamers zeer stijlvol ingericht. Mooie lobby en bar met designmeubels. Een aanrader voor iedereen. Goed bereikbaar met funicular (soort metrolift) en prachtig uitzicht over de stad.

6/10 – Redelijk

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Upon arrival, we were disappointed to find no shower gel provided in the room. Despite raising the issue with reception on four separate occasions throughout the stay, the staff were persistently unresponsive and demonstrated a concerning lack of understanding regarding basic guest needs. Requests for shower gel were repeatedly met with shampoo products, despite clear explanations and clarifications. On the final day, a staff member brought an assortment of mini toiletries to the room—again, predominantly shampoo—leaving us to manually search for a suitable item myself. There was no apology, nor any acknowledgement of the inconvenience caused. Additionally, the hotel permitted extremely loud music to play until 2:00 a.m. on our first night, which rendered sleep after a long day of travel virtually impossible. This level of noise disruption is entirely unacceptable in a hospitality setting. Overall, the experience was marred by poor communication, inadequate guest service, and a disregard for basic comfort standards. Such a shame as the hotel has so much potential, but please do everyone a favour and fire your staff and hire a new team.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

jeff

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was very good. The staff was excellent. Great attitudes and very pleasant to deal with. Very quite area. Pleasant walk to Old Town, Gothic area and attractions, but only during the day. Homeless and drug users on the path. The hotel was dated. We rented a suite with ocean views, which was decent views. Bird feces all over deck and deck furniture. Ceiling in room looked flooded and damaged. Wood trim was sanded but not stained. Overall, I would say this is a 3 star hotel and not worth the 500 Euros we paid per night. I would not pay more than 250 Euros for a room here.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my favorite hotel! It sits on top of a hill and the views of the city and the Mediterranean are spectacular. The staff is very professional and friendly and makes you feel at home.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

John

Reisde met partner
Positief: Netheid
Was not impressed with the check-in staff. The room was very hot. A/C was a joke, temperature never went down. We ended up leaving the balcony window open in order to have a cool night to sleep. The only reason we choose to stay there because it was close to the cruise terminal.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

audrey

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expérience très mitigé Très loin d être à la haute d un 5 étoiles
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Janice, Holte

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Avoid rooms 417,418,419,420 - they have no balcony and they face the top of the window arches from the original facade. You have no view when standing. Also they have no separate bathroom - a huge bath tub is in the room next to the beds and the vanities are also not in a separate room
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ruxsare

6 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Miguel Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Cameron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The property is currently under construction. I am sure it will be amazing once they finish the work.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

ALEXANDRE

2 nachten verbleven in maart 2025