Receptie

Beoordelingen van Hotel Del Mar

3 out of 5
Hotel Del Mar
Placa Palau, 19, Barcelona, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 247 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 380 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 802 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pieternella

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 30 apr 2024
Dear PieternellaWe appreciate your rating. We hope to see you again soon at our hotels.Anna R. Customer Service

8/10 – Goed

Arnoldus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in Barcelona. Top locatie tussen stad en strand.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anna R. Customer Service op 25 mrt 2024
Dear Arnoldus,We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotels soon.Anna R.Customer Service

6/10 – Redelijk

Mahmoud

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 5 dec 2023
Dear customer,We appreciate your time in reviewing our hotel.Greetings,

4/10 – Matig

Jacco

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel overlast van bus stop voor het hotel. Bussen staan lang te wachten met draaiende motor.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Sergio op 26 okt 2021
Sentimos que le molestara el ruido del motor de los autobuses,pero eso es algo ajeno al hotel y no podemos hacer nada,un saludo.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Recepcion del hotel del mar op 2 apr 2019
Thanks for staying with us! Your opinion is very important to us.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op super locatie.
De kussens van het bed waren niet fris, roken naar urine. De vloer was bij aankomst ook niet proper
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Monique, Zeeland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel centraal gelegen
hotel was prima een goed ontbijtbuffet iedere ochtend, kamer was goed met terras en zitje zo aan de boulevard en strand en openbaar vervoer ook in de buurt zeer centrale ligging.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

M.J., Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Dit hotel ligt op een prima locatie. Vlakbij El Born en de jachthaven, vanwaar je zo naar het strand loopt. De kamer had alles wat je nodig hebt voor een stedentrip. De kamers op de 4e etage beschikken over een eigen dakterrasje met een ligbed en stolen en een tafeltje. De kamer was ook schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. In de omgeving is meer dan voldoende aanbod.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Henk, Nietap

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel del Mar
Leuk en prettig hotel voor een bezoek aan Barcelona Omgeven door winkels barretjes en restaurants Vriendelijk personeel en een goed ontbijt
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel dichtbij diverse restaurants, metro
Prima hotel, nette ruime kamers, goed ontbijt, dichtbij haven en diverse restaurants en metrostation.

8/10 – Goed

Wim, Leidschendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel centrale ligging
Verzorgde receptie, behulpzaam en vriendelijk. Redelijk ruime kamer, wel enigszins gehorig maar normaal voor een wereldstad. Aan te bevelen voor stellen en de meeste attracties op loopafstand. Prima ontbijt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel ligt vlakbij metro station , in prettige omg
jammer dat er . ondanks vraag bij reservering, hadden we geen bed voor 2 personen ,,jammer..

4/10 – Matig

Beke F.

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
mooi in centrum
Leuk in centrum, maar prijs / kwaliteit matig. Dicht bij centrum en strand, perfecte combinatie. Kleine kamers, ontbijt matig.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Mooie locatie!
Mooi, net hotel, dicht bij de metro. Helaas was er geen kamer meer beschikbaar met een 2persoonsbed, ondanks dat dit wel in de voorkeuren was aangegeven. Daarnaast was de kamer erg warm en was de enige mogelijkheid deze te koelen het openzetten van een grote balkondeur waardoor er erg veel omgevingslawaai binnen kwam.
Reactie van Elisabet op 14 feb 2015
Ik dank u zeer veel voor uw opmerkingen, help ons verbeteren. In deze tijd van het jaar we niet u hebben is airconditioning geactiveerd, wordt alleen Verwarming, gelieve ons op voorhand informeert bij uw volgende bezoek om te bieden een stillere interieur kamer en dus open het venster zonder problemen. Elke suggestie is welkom om te bieden goede waarde voor hun geld.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede ligging strand / centrum.
Erg net hotel en ideale ligging met het strand op loopafstand en in het centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede ligging, fijne&schone kamer
Het hotel ligt prima: vlak naast de haven en de oude wijk en op 10 minuten lopen van Ramblas of strand. Ietsje minder: niet alle verzorgingsartikelen werden aangevuld en er is geen gratis WiFi. Maar verder zeker aan te raden!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel aan een plein
Het hotel was goed. Niet bijzonder maar wel alles wat je nodig hebt als zakelijke reiziger

8/10 – Goed

michel, beringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
proper hotel , goede locatie. prijs kwaliteit dik in orde.

8/10 – Goed

Smith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker centraal naar zowel strand als stad.
Het was gewoon prettig verblijf. Kort in de buurt van zowel cultuur, vrije tijd, mogelijkheden tot eten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Prima hotel, echt waar voor je geld. Goede locatie.

4/10 – Matig

Sander, Delft

Negatief: Netheid, personeel en service
gemiddeld hotel, ietwat outdated en last van stank
Kamer 306 ruikt sterk naar riolering. Bij aankomst sterk naar citrus... Hotel is verouderd en personeel is niet altijd vriendelijk, echter wel behulpzaam. De ligging van het hotel is prima.

6/10 – Redelijk

petra

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
mooie ligging aan de haven
Hotel is perfect gelegen aan de haven en je loopt ook zo naar de ramblas wel verouderd en kleine kamers

10/10 – Uitstekend

Karel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op uitstekende locatie
Prima hotel, ligt bij de haven en vlakbij het centrum van Barcelona. Slechts paar minuten wandelen naar restaurants. Service was ook goed: de eerste kamer rook onplezierig er waren daar ws werkzaamheden geweest. We melden dat en kregen zonder gedoe een andere kamer aangeboden.

10/10 – Uitstekend

Ricki, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op loopafstand van veel bezienswaardigheden
Hotel op loopafstand van diverse bezienswaardigheden en het strand. Ook de metro en touristenbus om de hoek. Leuke haven dichtbij met gezellige restaurantjes. Nette, schone kamers. Alleen jammer dat we geen bad hadden, stond wel in de omschrijving. Daarentegen hadden we een mooi groot dakterras met uitzicht op de haven. Lekker ontbijtbuffet. Prijs/kwaliteitverhouding van het hotel prima.

8/10 – Goed

Emilie, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
Dit is een prima hotel

10/10 – Uitstekend

Jeroen, Rosmalen, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel del Mar, very nicely decorated
In scheepvaartstijl, sfeervol en mooi hotel. Service van de receptie hield niet over.

10/10 – Uitstekend

A.Th., Baarn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Del Mar
Prima ligging,Keurige kamer,goed ontbijt.

8/10 – Goed

Peter, Harlingen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, prima locatie
Hotel de Mar is een keurig hotel en ook dichtbij het strand en midden in het culturele oude centrum. Zeker aan te bevelen.

6/10 – Redelijk

J, Amsterdam

Goede locatie maar hotel mwah
Een leuke locatie vlak bij barceleneta en picassomuseum leuke eettentjes vooral bij picassomuseum in de buurt en een simpele maar lekkere pizza op het plein van het hotel Het hotel is verder niet spannend en heeft geen luxe wel prima personeel maar je bent er toch om alleen maar te slapen wel flessen wat er kopen, kraanwater is niet te drinken

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Sehr gute Lage! Leider durch das Klimagerät außerhalb des Zimmers sehr laut. Man konnte das Fenster dadurch nicht offen lassen
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anna R Kundenservice op 15 apr 2024
Wir danken Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Eindrücke mitzuteilen. Die Luft ist auf die festgelegte Wohlfühltemperatur eingestellt, es tut uns leid, dass es Ihnen nicht gefallen hat. Wir werden dies an unser Personal weitergeben, damit es überprüft werden kann.Mit freundlichen Grüßen,Anna RuizKundenservice

8/10 – Goed

sergio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and specially the breakfast buffet are very good, location is closed to attractions, unfortunately the street in front was under construction and on the (vacant?) Building 50 meters from hotel homeless people sleep on the street and smells like they urinate on floor.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van sergio op 11 apr 2024
We are pleased to know that the breakfast was to your liking. We are sorry for the problem with the construction work and the homeless, but these are aspects beyond the hotel's control and do not depend directly on us. Receive a cordial greeting from all the hotel staff.

6/10 – Redelijk

André

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Erste Anschreiben einem unmöglichen Zimmer mit Fenster in einem Luftschacht. Nach Reklamation (sofort bei Ankunft ) gab es am nächsten Tag das richtige Zimmer .
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van sergio op 13 mrt 2024
Wir bedauern, dass Ihnen das erste zugewiesene Zimmer nicht gefallen hat, es aber später in ein anderes, Ihren Bedürfnissen entsprechendes Zimmer geändert wurde. Mit freundlichen Grüße.

8/10 – Goed

Jürgen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauber, ordentlich, freundlich. Sehr gutes Frühstück und eine hervorragende Lage.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van sergio op 13 mrt 2024
Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt im Hotel del Mar zufriedenstellend war, freuen uns über Ihre positive Bewertung und hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Herzliche Grüße vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 – Goed

Hildegard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
top Lage , saubere Zimmer ,,absolut empfehlenswert
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sergio op 24 feb 2024
Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Ein herzlicher Gruß vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 – Goed

Eray

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super Lage, Bus und Metro vor der Haustür! Zimmer sind sauber. Blick auf den Yachthafen
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sergio op 24 feb 2024
Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Ein herzlicher Gruß vom gesamten Hotelpersonal.

8/10 – Goed

Philipp

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guter Standort, Metro in der Nähe. Umliegende Restaurants, strandnah, Sehenswürdigkeiten können auch zu Fuss erreicht werden. Netter Empfang!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 19 feb 2024
Distinguished Philipp, We thank you for rating us and we are glad that you found our location close to the subway station useful. Receive kind regards, Norma A. Customer Service

8/10 – Goed

Mildred

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful staff
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 29 jan 2024
Dear customer, Thank you very much for your rating. We especially appreciate your feedback on our staff. Receive a warm greeting,

10/10 – Uitstekend

Veronica Noemi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitacion era espaciosa, muy limpia, comoda, con balcon, luminosa, con baño grande, limpio, y con productos de aseo. El hotel con muy buena ubicacion,parada de bus en la puerta, a minutos andando del barrio gotico.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van sergio op 27 jan 2024
Nos complace saber que su estancia fue satisfactoria. Agradecemos el tiempo que ha invertido en hacer una reseña positiva de nuestro hotel. Esperamos volver a verle pronto. Un saludo de parte de todo del staff del hotel.

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service
Soweit alles ok.
Gut gelegen nur ein paar Gehminuten vom Hafen und vom Strand. U-Bahn Station gleich um die Ecke. Frühstück ok. Das einzige was zu bemängeln ist, ist die Dusche. Auch wenn man aufpasst, spritzt das Wasser überall hin und man hat im Bad eine Überschwemmung. Das WC liegt auch schlecht. Fast kein Platz. Zimmer in Ordnung nur das Bad ist sehr klein.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 22 jan 2024
Distinguished Andreas, Thank you very much for your rating and comments. We are pleased to read that you enjoyed our central location and our breakfasts. We regret that the shower was not to your liking. Receive a cordial greeting.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van sergio op 20 jan 2024
Agradecemos su review positiva, y esperamos volver a verle pronto, reciba un cordial saludo de todo el staff del Hotel.

10/10 – Uitstekend

Sandra Noemi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Norma A., Customer Service op 15 jan 2024
Estimada Sandra Noemí, Gracias por su valoración. Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Swanny, Barceloneta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van sergio op 13 jan 2024
We appreciate your positive review, we hope to see you again soon. He receives a cordial greeting from all the staff at Hotel del Mar.

8/10 – Goed

Russell

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
This property is stuck in the 1950's. The decor and design are dated. The property is comfortable but nothing special. The location is excellent for access to other areas of the city. There is a bus stop immediately outside the front door and there is a Metro subway station located less than a 3 minute walk away. Access to Barceloneta and the Gothic Quarter as well as Port Vell make the location excellent. The staff is accommodating but do not go out of their way unless asked. There is not a restaurant onsite, but the breakfast is adequate. There are not any retail shops located in close proximity to this property. All-in-all, you get what you pay for.
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van sergio op 12 jan 2024
We appreciate the time you have taken to leave a positive review, we hope to see you again. Receive a cordial greeting from all the staff at Hotel del Mar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell till bra pris. Nära till hamnen och ok avstånd till stan.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 9 jan 2024
Dear customer, Thank you very much for your rating and for your comments highlighting our location positively. We appreciate your opinion, considering us a great hotel at a good price. Sincerely,

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 27 dec 2023
"Dear customer, Thank you very much for your rating. Sincerely,"

8/10 – Goed

Frank

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 9 jan 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por su valoración. Atentamente,

8/10 – Goed

Carmine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We truly are enjoyed the breakfast experience. Plenty choice for all. Friendly staff.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van sergio op 12 dec 2023
We appreciate your positive review, and we are pleased to know that you enjoyed your stay. Receive a cordial greeting from all the hotel staff. We hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Grace

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 11 dec 2023
Dear customer,Thank you very much for your rating.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Lucas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Norma A., Customer Service op 11 dec 2023
Estimado cliente,Muchas gracias por su valoración. Saludos cordiales,