Lobby

Beoordelingen van Hotel Jazz

3 out of 5
Hotel Jazz
Pelayo 3, Barcelona

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 713 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 266 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1003 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jeroen, Nijmegen

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

wesley, strombeek bever

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Jazz op 9 nov 2023
Thanks for your feeback!

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Cristina op 23 aug 2023
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De lokatie is perfect! Alles op loopafstand. Attente receptie, ontbijt is prima maar voorkeur heeft daarbuiten, zwembad is heerlijk om af te koelen, schone en ruime kamers. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cristina op 30 jul 2023
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en de positieve feedback over uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd dat u van onze centrale locatie hebt genoten en dat alles op loopafstand was. Ons team doet altijd hun best om ervoor te zorgen dat onze gasten zich welkom en verzorgd voelen, en we zijn blij dat u onze attente receptie waardeert.Het doet ons goed om te horen dat u van ons ontbijt genoten heeft, maar we begrijpen dat u ook graag de mogelijkheid heeft om daarbuiten te dineren. Ons zwembad op het dak is inderdaad een heerlijke plek om af te koelen en te ontspannen, vooral tijdens warme dagen.We waarderen ook uw opmerkingen over de schone en ruime kamers, evenals de goede prijs-kwaliteitverhouding die u heeft ervaren. Uw aanbeveling betekent veel voor ons, en we hopen dat u in de toekomst nogmaals voor ons hotel zult kiezen wanneer u Barcelona bezoekt.

10/10 – Uitstekend

Lize

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was geweldig mooie omgeving
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

E.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in the centre of Barcelona.
Great hotel in the centre of Barcelona. I highly recommend.
4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Rosalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel in het centrum van Barcelona.
Net hotel met ruime kamers in het centrum van Barcelona. Leuke bar met zwembad op het dak.
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Michiel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met rooftop zwembad
Prima hotel met heerlijk rooftop terras inclusief zwembad om tussendoor af te koelen. Centraal gelegen
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel, centraal gelegen in Barcelona. Mooie kamer voorzien met alles wat je nodig hebt voor een stedentrip.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Dianne, Haren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel in het centrum. Fantastisch ontbijt met op zondag livemuziek.
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Stijn

Goed hotel op een geweldige locatie
Netheid kamer: 9/10 Ruimte kamer: 10/10 Onderhoud kamer: 7/10 Locatie hotel: 10/10 Ontbijt: 9/10 Overige faciliteiten: 9/10
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel very well located
Prices go up and down according to period so can be very good or normal. Very good hotel with great location in the city centre. People are very kind. Highly recommendable!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen en toch rustig
Vriendelijke ontvangst, goed de Engelse taal machtig. Upgrade ontvangen naar een mooiere kamer. Ik was er voor de marathon te lopen en mocht gratis gebruik maken om laat uit te checken 15.00h en ik kreeg een kleine attentie aangeboden. Ook bij terugkomst van de wedstrijd zeer attent aangesproken en ben zelfs op de foto gezet.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel op een perfecte centrale ligging.
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Helpful staff. No concerns.
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Liao

C
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Serkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with good location
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Aimed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Les falta hacerle mantenimiento al hotel en Gral., el personal y el desayuno excelente pero dimos aviso de goteras en el baño y se nota que no le están dando mantenimiento a la propiedad, ubicación buenísima. si recomiendo quedarse en el hotel .
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Von, Beaver Bay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location close to the Metro. Safe and easily walkable. Friendly staff who spoke English. Beautiful, comfortable and clean room. Good value in Barcelona for the price.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ken

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Location.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic room, Comfortable bed and great staff.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

AMELIA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yader

Reisde met partner
Love this hotel. Its very close to central areas, surrounding areas are safe, hotel is clean and staff is great. Breakfast is very good. Thank you!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nalyan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La localización excelente. Hotel limpio. El único factor fue que el cuarto tenia olor peculiar a madera.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room! Clean! Amazing location!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel. Alles fussläufig erreichbar.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

wenli

3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

kin wai andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便,鄰近購物點,附近亦有很多不同類型的餐廳可供選擇。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キレイなホテル。スタッフの方も優しく、楽しい観光になりました。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Victoria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good, nice staff , fairly easy check in. For 15 euros however, the breakfast was not nice. The hotels location is in a central location with plenty of shops around and the train centre/ tour bus. The staff were lovely and let us keep our bags at the hotel as we had a late flight.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you found our hotel to be good, with friendly staff and a fairly smooth check-in process. We're glad that our central location was convenient for your needs, with easy access to shops, the train center, and tour bus.We apologize that the breakfast did not meet your expectations, and we appreciate your feedback on this matter. We'll take it into consideration as we continuously strive to improve our services.We're also happy that our staff could accommodate your request to keep your bags at the hotel until your late flight. Guest satisfaction is our top priority, and we're glad we could assist you with this.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future. If there's anything else we can do to enhance your stay next time, please let us know.

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste Hotel in Barcelona
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Giovanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel molto bello, personale della reception gentile e disponibile. Colazione a buffet ottima. La camera spaziosa, letto molto grande. Il bagno bello, l’unica nota non positiva non aveva finestra ne estrattore. L’hotel ha la piscina sul tetto con una vista stupenda.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Grazie mille per il tuo feedback positivo! Siamo lieti che tu abbia apprezzato la bellezza del nostro hotel, la gentilezza e disponibilità del nostro personale alla reception e la qualità della colazione a buffet. È fantastico sapere che hai trovato la camera spaziosa, con un letto molto grande, anche se ci dispiace per il fatto che il bagno non avesse finestra né estrattore.Siamo felici che tu abbia potuto goderti la nostra piscina sul tetto con la vista mozzafiato. È un vero punto di orgoglio per noi!Apprezziamo molto il tuo supporto e la tua raccomandazione. Speriamo di darti il benvenuto nuovamente in futuro per un'altra splendida esperienza. Se hai bisogno di qualcosa, non esitare a contattarci. Grazie ancora e a presto!

10/10 – Uitstekend

Grégory

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

6/10 – Redelijk

Joanna

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Good location but room was a bit dated although clean. The balcony door’s rubber sealant was detached and we can hear wind sound in the room. Since we stayed in Dec 2023, the room was rather cold thankfully there’s heater. Would be better if room slippers were provided, the floor tiles in the room and bathroom were very cold.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel to be in a good location and that your room was clean. However, we apologize for any inconvenience caused by the dated appearance of the room and the issue with the balcony door's sealant. We will address these concerns promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.Your comments regarding the room temperature and the absence of room slippers have been noted. We understand the importance of providing a comfortable environment for our guests, especially during colder months, and we will take steps to improve in these areas.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Uitstekend

Jean luc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil. Situation idéale. Confort à la hauteur. Je recommande
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Merci beaucoup pour vos aimables paroles! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre accueil chaleureux, notre emplacement idéal et le confort de votre séjour. Votre recommandation signifie beaucoup pour nous, et nous sommes reconnaissants pour votre soutien. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin de quoi que ce soit.

10/10 – Uitstekend

MINJUNG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Rukshana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spacious rooms and great location
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
We're delighted to hear that you enjoyed the spacious rooms and found our location to be great! Providing ample space and a convenient location are important aspects of our commitment to guest satisfaction. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience soon. If there's anything else we can do to enhance your stay next time, please don't hesitate to let us know.

8/10 – Goed

Kira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super clean and comfortable hotel with friendly staff. Our room was very big with a divider that gave some extra space for our teenager. Great location right by public transportation and airport shuttle bus. Only negative was the spotty wi-fi.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel super clean and comfortable, and that our friendly staff made your stay enjoyable. It's great to know that the extra space in your room was appreciated, especially for your teenager.We apologize for any inconvenience caused by the spotty Wi-Fi. Ensuring a reliable internet connection is important to us, and we will address this issue to improve the experience for our guests.We're delighted that our location near public transportation and the airport shuttle bus was convenient for you.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.

8/10 – Goed

Colin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well taken care of at Hotel Jazz
Our stay at the Hotel Jazz was wonderful. We were exhausted after a15 hr. journey from the US & they arranged an available room hrs before their standard check in. They also upgraded our room to a Jr. Suite, which meant a lot. I inadvertently left some clothes in the room, which they found so was able to pick them up with no hassle. The breakfast buffet was fantastic & we will highly recommend Hotel Jazz to our friends. The location was great. Thanks for a wonderful stay.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you so much for sharing your wonderful experience at Hotel Jazz! We're thrilled to hear that we could accommodate your early check-in and upgrade your room to a Junior Suite to make your stay even more special.We're also glad that our team was able to assist you with retrieving your belongings effortlessly and that you enjoyed our fantastic breakfast buffet.Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words about our location and service.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hotel Jazz in the future for another memorable stay!

8/10 – Goed

Tuston

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Mikhail

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Location! Super clean and comfortable!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Jazz op 8 feb 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's great location and found our accommodations super clean and comfortable. Providing a clean and comfortable environment for our guests is always a top priority for us.If there's anything else we can do to make your stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future.