Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Silken Ramblas

4 out of 5
Hotel Silken Ramblas
Pintor Fortuny 13, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 368 van 832 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 832 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 832 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 832 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 832 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Remi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging. Maar er wordt bijna niet schoongemaakt. Gehorig kan de mensen in de kamer naast je horen praten en naar de badkamer gaan. 3 keer receptie geweest doen er niets aan.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dep. Calidad op 25 jul 2023
Beste Remy,Hartelijk dank dat u een deel van uw tijd heeft besteed aan het delen van uw verblijf in ons hotel met ons. De opmerkingen van onze gasten zijn belangrijk voor ons, omdat ze ons helpen om elke dag te blijven verbeteren.Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen, met name wat betreft het niveau van netheid. We nemen nota van uw opmerking om deze belangrijke service te verbeteren. We verontschuldigen ons nogmaals.En we zouden het geweldig vinden als je ons nog een kans zou willen geven de volgende keer dat je Barcelona bezoekt!Met vriendelijke groet, Team Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Nancy

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dep. Calidad op 14 jul 2023
Dear Nancy,Thank you very much for your kind rating!!We are very happy to see you enjoyed your stay very much, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

8/10 – Goed

Carl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, good hotel, nice and helpful staff! Good connection with all main metro lines. Definitely worth trying when visiting Barcelona.
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Dep. Calidad op 5 jan 2023
Dear Carl,Thank you very much for your kind feedback! We are happy to see you spent a good time between us, so would be more than happy to welcome you back at your earliest convenience.Best wishes, Silken Ramblas Team.

8/10 – Goed

Joris Willem Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Behulpzame staf. Prima ontbijt
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Dep. Calidad op 27 apr 2022
Beste Joris WillemJan, Hartelijk dank voor uw vriendelijke mening! We zijn blij dat uw verblijf in ons hotel zo positief is geweest. Het zal een genoegen zijn u weer te verwelkomen de volgende keer dat u Barcelona bezoekt! Met vriendelijke groet, Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Shirley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, ligt centraal
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Dep. Calidad op 29 nov 2021
Dear Shirley, Thank you very much for your kind feedback!! We are very happy to see you spent such a great stay at our hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!! Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

4/10 – Matig

Marc, Elst

3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie is goed. Vriendelijk personeel. Jammer is aangegeven verjaardag vieren voor mijn vader, maar niks aangedaan . Handdoeken niet dagelijks vernieuwd. Kon wel iets later uitchecken , dat vind ik wel goed .
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 3 okt 2019
Geachte klant, Heel erg bedankt voor je vriendelijke mening. Het zal ons helpen verbeteren. We zijn blij dat je zo een positief verblijf hebt genoten. We hopen je snel te zien in Barcelona! Met vriendelijke groeten, van het Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed this hotel. The breakfast was great- lots of choice and very tasty. Our room was large and the kids enjoyed sleeping in their "own room". The windows kept the noise from the street out and the location was perfect. But the best part of the hotel is the staff who really went out of our way to be friendly and helpful. Jose Luis got us tickets to a sold out Sagrada Familia tour when we had given up. He was really super. We are really thankful and we would stay at the hotel again and recommend it for sure.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 6 mei 2019
Dear Guest, We all want to thank you so much for your kind opinion and also for your recommendations, of course!! All our Guests' comments are very important for us, so they help us to keep improving our customer service day by day. Very happy to see you spent such a great time at our Hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!! Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 6 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind rating!! We hope to welcome you back very soon!! Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel aardig en behulpzaam personeel. De schoonmaak van de kamers vond ik minder, omdat het leek alsof ze alleen het bed opmaakte, nieuwe handdoeken neerlegde en klaar. En doe niet zomaar je was in het hotel, want dan ben je pas echt veel geld kwijt!!! Ik moest 102,- betalen voor een paar kleding stukken. Verder geen mankementen, fijn ruim bed was het ook.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 8 mei 2019
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking. We zijn blij dat u van een positief verblijf in ons hotel hebt genoten, ondanks uw opmerking over de prijs van de was. Het zal een genoegen zijn om je weer te verwelkomen de volgende keer dat je Barcelona bezoekt! Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is perfect, kamer kun je niet als comfort kamer verkopen met een raam in een koker zonder frisse lucht
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 3 mei 2019
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking. Het spijt ons dat uw interieurkamer niet naar uw zin was, net zoals wij tot onze spijt ons niet hebben geïnformeerd over uw ongemak tijdens uw verblijf in ons hotel. Als we het hadden geweten, hadden we naar een oplossing voor u gezocht, bijvoorbeeld een kamerwissel. Met vriendelijke groeten, Team Silken Ramblas.

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dakterras en zwembad under construction. Zou in April klaar zijn. Dus mooi om nog een volgende keer te bezoeken
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Dep. de Calidad. op 14 mrt 2019
Beste Marco, Heel erg bedankt voor uw vriendelijke opmerking! We zijn blij dat je zo'n positief verblijf hebt genoten, dus we hopen je de volgende keer dat je Barcelona bezoekt nogmaals te verwelkomen en kunnen genieten van het nieuwe terras op het dak! :-) Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op zo’n 100 meter van de Ramblas. Vriendelijk personeel. Het bed was comfortabel. Het ontbijtbuffet zag er verzorgd uit. Genoeg keuze.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Dep. de Calidad. op 11 jan 2019
Geachte klant, Heel erg bedankt voor je vriendelijke mening! We zijn blij dat je een geweldig verblijf hebt gehad in ons hotel. Het zal een genoegen zijn om je opnieuw te verwelkomen bij je volgende bezoek aan Barcelona! Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

8/10 – Goed

Ella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in het centrum
Het hotel is mooi centraal gelegen. Mijn eerste kamer lag aan een binnenplaats. De airco functioneert niet in dit jaargetijde, met open raam hoorde je continue een zoemend geluid. De tweede nacht heb ik aan de straatzijde geslapen. De kamers zien er netjes uit. Het dakterras was wegens renovatie gesloten. De fles wijn (ter compensatie?) op de kamer werd zeer gewaardeerd.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Dep. de Calidad. op 14 dec 2018
Beste Ella, Heel erg bedankt voor uw vriendelijke opmerking. We zijn blij dat je zo positief hebt genoten in ons hotel. We hopen je de volgende keer dat je Barcelona bezoekt te verwelkomen! Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Johan, Aarschot

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekende ligging nabij de Ramblas. Goede prijs kwaliteit verhouding
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Dep. de Calidad. op 21 nov 2018
Beste Johan, Heel erg bedankt voor je geweldige reactie! We hopen je snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

ilse, driebergen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer centraal gelegen. Fijne kamers. Top zwembad.
Heerlijk in centrum. Top schoonmaak. Fijn zwembad.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Departamento de Calidad op 25 jul 2018
Beste ilse, Heel erg bedankt voor je geweldige reactie! We zijn blij dat je een geweldig verblijf hebt genoten in ons hotel. En we hopen je snel te zien bij Maple! Met vriendelijke groet, het Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, voldeed boven verwachting
Super goed hotel, voldeed boven vereachting en perfecte locatie
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Departamento de Calidad op 21 feb 2018
Geachte klant, Heel erg bedankt voor je geweldige reactie! We zijn blij dat je een geweldig verblijf hebt genoten in ons hotel. We hopen je snel te zien in Barcelona! Met vriendelijke groet, van het Silken Ramblas Team.

6/10 – Redelijk

john, leiden

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk hotel.
Beetje oud en versleten hier en daar. Verder prima . Wel erg gehorig. Maar als je Barcelona goed ontdekt zit je weinig op je kamer
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Departamento de Calidad op 24 jan 2018
Beste john, Heel erg bedankt voor je vriendelijke mening! We zijn blij dat je een goed verblijf bij ons hebt genoten, ondanks de geluiden die je noemt. We hopen je snel te zien voor Barcelona! Vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Star, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
mooi locatie
was OK, ontbijt mag van mij betreft gratis zijn, en kamer moeten beter schoongemaakt worden
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Departamento de Calidad op 27 okt 2017
Gewaardeerde Star, Hartelijk dank voor uw vriendelijke mening. We zijn blij dat u een positief verblijf in ons hotel heeft gehad. En wij nemen nota van uw commentaar op het verbeteren van de schoonmaak van de kamer, om elke dag een betere service aan onze klanten te bieden. Wij verheugen ons u op uw volgende reis naar Barcelona te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In the city
Very goed hotel nearvthe ramblas white quit and Nice rooms
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Departamento de Calidad op 7 aug 2017
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback! We are very happy to see you enjoyed your stay so much, so would be glad to welcome you back at your earliest convenience. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

kevin , zandvoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel with a really Nice rooftop swimming pool.
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Departamento de Calidad op 31 jul 2017
Dear kevin, Thank you very much for your kind survey! We are very happy to see you had such a great stay between us, specially enjoying our rooftop pool area. Hope to welcome you back next time you visit Barcelona!! Best wishes from Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very central there were plenty of eateries locally.Staff were very obliging and helpful. It was disappointing that the rooftop bar was closed due to the weather.we would definitely return . I
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 6 mei 2024
Dear Karen,Thank you very much for your kind feedback!!We are very happy to see you spent such a great time in our hotel, in spite of the bad weather...Hope to welcome you back next time you visit Barcelona!! Maybe in summenr season, when the rooftop pool area will be fully open, including the bar!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

6/10 – Redelijk

Sze Mun

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The location is unbeatable, with plenty of great restaurants nearby and just a short walk to Mercado de La Boqueria. The staff were very friendly and helpful throughout my stay. I stayed in a double room, and the super king-size bed was incredibly comfortable, offering a restful night's sleep. However, there were a few drawbacks. The bathroom design wasn't ideal for ventilation, leading to some mould growth. Additionally, the air conditioning was centralised and couldn't be adjusted, which made it a bit warm at night. Lastly, it would have been great if the TV had smart capabilities for added convenience. Overall, the hotel has a lot of potential with its excellent location and comfortable rooms, but there's room for improvement in terms of bathroom ventilation and air conditioning flexibility.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 3 mei 2024
Dear Sze Mun,Thank you very much for spending some minutes of your time in sharing your feedback with us. Your comments are much appreciated.Nice to see you spend an overall positive stay in our hotel, in spite of the problems with the central A/C system and the ventilation in your bathroom. We apologize about the inconveniences we might cause to you, and will take note from your comments in order to keep improving day by day the quality level of our customer services.We all hope you cvan give us a new chance next time you visit Barcelona!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Marcelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is well kept and clean. The staff is friendly and helpful
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 2 mei 2024
Dear Marcelo,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you spent a great time with us, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

FADI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I strongly recommend staying in this hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 24 apr 2024
Dear Fadi,Thank you very much for your kind feedback and also for your recommendation, of course!!We are very happy to see you had a great experience in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincedrely, Silken Ramblas Staff.

8/10 – Goed

Keeley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful lobby area. Rooms are a bit older but can tell some upgrades were done. Staff speak English and Spanish. Breakfast was a bit expensive- 40.00 for 2 and not a lot of options. Overall would recommend for a place to sleep in Barcelona.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 23 apr 2024
Dear Keeley,Thank you very much for your kind feedback. Our Guests' comments are much appreciated.We are happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

10/10 – Uitstekend

Alina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel! We stayed with our two kids and it was very spacious for the 4 of us. They stayed in a separate area of the room and everyone had space. Very clean and convenient room. Great staff and service! Highly recommend.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 22 apr 2024
Dear Alina,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing with us your feedback! Our Guests' comments are much appreciated.We are very happy to see you and your family spent such a great stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from SIlken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

SUSY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it!!! Just fabulous!!!!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dep. Calidad op 22 apr 2024
Dear Susy,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you spent a great time in our hotel, so would be delighted to welcome you back at your earliest convenience!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

randa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuffs are really helpful . Location is perfect.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 7 apr 2024
Dear Randa,Thank you very much for your great feedback!!We are very glad to see you spent a great time in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from all Silken Ramblas Team.

8/10 – Goed

Jan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Sehr zentrales Hotel mit wirklich freundlichen Personal. Gutes Frühstücksbuffet mit glutenfreiem Baguette. Schlafsofa sehr unbequem und schmutzig. Fenster waren verzogen, so dass es nie richtig geschlossen war und es nachts sehr laut im Zimmer war. Tolle Lage mitten im Leben von Barcelona.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 5 apr 2024
Sehr geehrter Jan,Vielen Dank für Ihre freundliche Meinung! Die Kommentare unserer Gäste sind uns sehr wichtig.Wir freuen uns, dass Sie trotz der von Ihnen erwähnten Geräusche und der Tatsache, dass sich die Matratzen nicht an Ihre Bedürfnisse angepasst haben, einen rundum positiven Aufenthalt genossen haben. Wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Und wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Barcelona wieder begrüssen zu dürfen!Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfasts were excellent with a huge selection available. Really good experience and would highly recommend this hotel. The location is perfect for getting anywhere.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 18 mrt 2024
Dear Gary,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing your feedback with us!We are very happy to see you really enjoyed your stay very much. We also are very pleased about your reccomendation!!And would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

2/10 – Ontzettend slecht

Sheila Betty

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 5 apr 2024
Dear Sheila Betty,Thank you for rating us.We deeply apologize about not being able to meet your expectations at all, as well as not being informed about the reasons of your discomfort.Yours sincerely, Team Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very nice and helpful. Definitely will come back. Thank you for a restful evening today
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 12 mrt 2024
Dear Patricia,Thank you very much for your kind feedback!!We are very happy to see you spent a very pleasant stay in our hotel, so would be delighted to welcome you back at your earliest convenience!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

8/10 – Goed

Saurabh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Property location is great, right in the middle of ramblas. The hotel is a little aged but the rooms are well maintained
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dep. Calidad op 9 mrt 2024
Dear Saurabh,Thank you very much for your kind feedback!Happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would be delighted to welcome you back soon!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Hideaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dep. Calidad op 4 mrt 2024
Dear Hideaki,Thank you very much for your kind rating!!We are very happy to see you spent such a great time in our hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Yours sicnerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Jean Hugues

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonjour, J'ai fais une réservation 10 jours avant depuis Marrakech J'ai consulté les avis 2 jours avant de m'y rendre (Chose que je ne fais jamais) et j'avais l'apprehension d'etre decu au vu des commentaires négatifs Mais il était déjà trop tard ... Arrivé très tard sur place, j'ai eu un bel accueil de JUAN PEDRO Tout au long du séjour cette personne à été très professionnel et très compétente et réactive en fonction de mes demandes Un grand merci au staff de cet hotel et merci Monsieur Juan Pedro On reviendra c'est sur !!!! Hugo et Clemence
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dep. Calidad op 12 feb 2024
Cher Hugo et Chère Clémence,Merci beaucoup d'avoir partagé avec nous votre expérience dans notre hôtel. Les commentaires de nos invités sont importants pour nous.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié un merveilleux séjour dans notre hôtel, et surtout pour le bon traitement reçu de notre personnel.Ce sera un plaisir pour nous de vous accueillir lors de votre prochaine visite à Barcelone!!Cordialement, Team Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Glenn

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dep. Calidad op 6 feb 2024
Dear Glenn,Thank you very much for your kind rating!!We are happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

2/10 – Ontzettend slecht

Simone

Negatief: Personeel en service
Nicht vom VIP-Status blenden lassen!!
Die 2 positiven Dinge zu erst. Super Lage und ich durfte bereits nach einem Tag abschlagsfrei auschecken. VIP und Gold-Status sind ein Witz. Trotz Screenshots der Bestätigung und des Nachweises des Status wurden die Benefis verweigert, da dies nicht von Expedia/Hotels.com übermittelt worden sei… Ein Upgrade hätte es sowieso nicht gegeben, obwohl für die 3 Tage online noch über 10 höherwertige Zimmer verfügbar waren. Es kämen ja heute sicher noch Anreisen…. Der kostenlose Parkplatz wurde zu 30/Tag und die versprochene Flasche Wein wäre vermutlich zwar auch nicht das kulinarische Highlight gewesen, aber zumindest eine nette Geste. Hier war das einzige Entgegenkommen am Folgetag auschecken zu können. Der Parkplatz wäre nur für eine Nacht benötigt worden, sicher kein Problem hier auf den Kunden zuzugehen. Leider kein Interesse den Kunden zu halten. Bei den Zahnpastaflecken im Bad dann auch keine all zu große Trauer meinerseits das Hotel zu wechseln. Die Wände im Flur waren recht ramponiert und im Zimmer ein deutlicher Geruch nach Raumspray. Das Bett war OK und die Zimmergröße in Ordnung. Nicht ganz den Bildern entsprechend, doch wo gibt es das schon?
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dep. Calidad op 29 jan 2024
Sehr geehrte Frau Simone,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung mitgeteilt haben.Es tut uns sehr leid, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben, obwohl wir alles in unserer Macht Stehende getan haben, um Ihnen bei Ihrer Reservierung behilflich zu sein.Wir erinnern Sie noch einmal daran, genau wie wir es letzten Freitag an der Hotelrezeption getan haben, dass die von Ihnen bestätigte Reservierung in unserem Hotel nicht die von Ihnen beanspruchte VIP-Behandlung beinhaltete.Nach Rücksprache mit Expedia.com wurde bestätigt, dass Sie über zwei verschiedene Konten verfügen (eines ist VIP und das andere nicht). Daher müssen Sie das Konto löschen, das kein VIP ist, da dieses Problem nicht zum ersten Mal auftritt. Dies könnte verhindern, dass Sie in Zukunft weitere Probleme dieser Art haben, wie Ihnen sowohl das Personal an der Hotelrezeption als auch das Personal von Expedia.com erklärt haben.Aus diesem Grund konnten Sie die VIP-Vorteile von Expedia.com nicht nutzen, da Sie die Reservierung mit einem Nicht-VIP-Konto vorgenommen haben.Wir hoffen, dass wir den Vorfall etwas genauer klären konnten.Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Eliza, San Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower set up was not good and caused the bathroom floor to get wet everytime we took a shower.
13 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 18 jan 2024
Dear Eliza,Thank you very much for sharing your feedback with us. our Guests' comments are much appreciated.We apologize about the inconveniences we might caused to you during your stay regarding to she shower set up. We'll double check it, and try to mend it asap. So sorry about that.Hope to welcome you back next time you visit Barcelona!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

4/10 – Matig

Rasmus

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing
There was absolutely terrible wifi in this hotel, which made the planning and work I needed to do during the stay impossible. In the first room I was in the signal was so poor it could not even connect, and the second room it was just so slow even sending an email took 5 min. Other than that, a bar closing before 24.00, lack of wine-opener in the room, and general need of restoration of rooms/buildings did not really live up to a classification as a "luxury" hotel.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dep. Calidad op 17 jan 2024
Dear Rasmus,Thank you very much for spending some minutes of your time in sharing your feedback with us. Our Guests' comments are much appreciated.We deeply apologize about not being able to meet your expectations, specially regarding to the wifi connection. We kindly inform you that we offered you room with double bed, as you requested. Both rooms you stayed in were located just at the end of the corridors, so the signal could be weaker, as you previously stated. We take note about it, in order to improve on this service asap. So sorry about all the inconveniences we might have caused to you.We all hope you can give us a new chance in the future, so you can realize about the improvements achieved.Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

8/10 – Goed

Luciene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
A funcionária da recepção Rochele , foi muito atenciosa. O hotel fica perto de vários pontos de interesse em Barcelona. O rooftop do hotel é um lugar perfeito para relaxar , vendo a cidade . De lá deu para ver os fogos de artifício da entrada do Ano Novo.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 10 jan 2024
Prezada Luciene,Muito obrigado pela sua gentil opinião!Estamos felizes que você tenha desfrutado de uma estadia maravilhosa em nosso hotel durante o Ano Novo, por isso será um prazer recebê-lo novamente na próxima vez que você visitar Barcelona!!Atenciosamente, Equipe Silken Ramblas.

8/10 – Goed

Igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 10 jan 2024
Dear Igor,Thank you for your kind rating!!We are happy to see you enjoyed your stay very much, do would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 29 dec 2023
Dear Michael,Thank you very much for your kind rating!!Very happy to see you spent a wonderful time in our hotel!!We all hope to welcome you back soon!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

4/10 – Matig

Wing kwan

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Found 2 cockroaches in the bathroom.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 29 dec 2023
Dear Wing Kwan,Thank you very much for sharing your feedback with us. Our Guests’ comments are much appreciated.We deeply apologize about not being able to meet your expectations at all, specially regarding to the cockroaches.We kindly inform you our hotel meets all the Spanish Law regarding to Pest Controls. We are located in the core center of the old town of a big city as Barcelona, so those kind of insects can sometimes appear.We apologize about all the inconveniences this issue could have caused to you.Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地条件と、四つ星ホテルでも、価格がお手頃で選びました。 部屋が広く、とても使いやすく快適でした。 ランブス通りもすぐで、地下鉄駅も近く、とても便利でしま。 バルセロナに来ることがあったら、また利用しようと思います。
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 29 dec 2023
親愛なるクライアント、貴重なご意見をありがとうございました!当ホテルでの素晴らしいご滞在をお楽しみいただけたことを大変嬉しく思います。次回バルセロナにお越しの際は、ぜひまたお迎えいたします。よろしくお願いします、チームシルケンランブラス。

4/10 – Matig

cemal

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dep. Calidad op 23 dec 2023
Dear Cemal,Thank you fot rating us.We apologize about not being able to meet your expectations, as well as you didn’t explain us anything about your unsatisfaction, in order to make your stay in our hotel much better.Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Lania

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dep. Calidad op 11 dec 2023
Dear Lania,Thank you so much for rating us!!We are very happy to see you spent such a great stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sicnerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

Phong, Cypress

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quality modern hotel at a good rate and in a great location. Staff was responsive & friendly. We will stay here again.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dep. Calidad op 28 nov 2023
Dear Phong,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing your feedback with us. Our Guests' comments are much appreciated.We are very happy to see you enjoyed your stay very much, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 – Uitstekend

SARA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen lugar para estancias cortas
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dep. Calidad op 28 nov 2023
Buenos días Sara,Muchas gracias por tu amable opinión!Nos alegramos de que hayas disfrutado de tan agradable estancia en nuestro hotel, por lo que nos encantará volver a darte la bienvenida la próxima vez que visites Barcelona!Saludos cordiales de parte de todo el Equipo Silken Ramblas.

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dep. Calidad op 14 nov 2023
Dear Daniel,Thank you very much for your kind rating!We are very happy to see you spent a great time in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!Best wishes, Silken Ramblas Staff.