Ingang binnen

Beoordelingen van May Ramblas Barcelona

3.5 out of 5
May Ramblas Barcelona
Carrer del Cardenal Casanyas, 8, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 342 van 900 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 373 van 900 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 103 van 900 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 900 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 900 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Siema

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voor een paar dagen zeker niet slecht. Dichtbij alles.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van manel op 17 mrt 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

10/10 – Uitstekend

Abdelkrim

4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Manel op 9 jan 2023
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is perfect midden op de ranbla. Personeel erg behulpzaam
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van manel op 4 feb 2020
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome. Sincerely yours, May Ramblas Staff

10/10 – Uitstekend

JanWillem, Dordrecht

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en alles netjes vriendelijk personeel locatie top . 10 meter van Ramblas zeker aanrader
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Manel op 2 feb 2020
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome. Sincerely yours, May Ramblas Staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
locatie was goed, personeel heel vriendelijk. sober kamer, spijtig geen koffie of thee in de kamer, zelfs geen waterkoker :-(
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van david op 20 jan 2020
Your opinion is very important to us thank you very much

8/10 – Goed

AnthonySommen, Brugge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goede en vriendelijke ontvangst. Deskundige uitleg. Goede ligging.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van manel op 29 nov 2019
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome. Sincerely yours, May Ramblas Staff

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van david op 31 okt 2019
Your opinion is very important to us thank you very much

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was geen mogelijkheid tot ontbijt bij het hotel. Maar goed we zaten vlakbij de Ramblas dus voor ons geen probleem.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van david op 17 mei 2019
Your opinion is very important to us thank you very much

10/10 – Uitstekend

Gerry, Nederland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay in Hotel May Ramblas was great. The room was clean, the staff was very nice, especially Gabriel. He gave us a lot of good information. The location is very good, close to restaurants, supermarkets and the Rambla. The subway station was 2 minutes walk. The only thing that made me feel dissapointed was that we had to pay city tax for 3 persons. We were with 2 adults and a 15 year old. Children under 17 are exempt from city tax. We complained right away, but we still had to pay it, so at that time we paid. Later I complained again and they gave me my money back. But, it gave me a bad feeling that they asked for it in the first place. By the way, that was not Gabriel who asked for the payment. It was another member from the staff. Besides that our stay was great and we should stay here again and will recommend it to friends.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Manel op 26 apr 2019
Dear guest. Thanks for staying with us. May Ramblas Staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van david op 19 apr 2019
Your opinion is very important to us thank you very much

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel direct aan de Ramblas. Super aardige medewerkers.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van david op 26 jan 2019
Your opinion is very important to us thank you very much

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een leuk hotel, de eerste kamer die we hadden geboekt, was bij aankomst te klein. De andere dag konden we gelijk naar een grotere kamer verhuizen. Het personeel was super vriendelijk en hielp ons waar nodig. De kamer was schoon, netjes en in goeie staat. We lagen alleen aan de voorkant en 's nachts was er wel gegil in de straat, maar daar kan het hotel niks aan doen. Bij een volgend bezoek aan Barcelona, kiezen we zeker weten weer voor dit hotel.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van david op 13 dec 2018
Your opinion is very important to us thank you very much

8/10 – Goed

Nadhia, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel heeft een perfecte ligging aan de Ramblas! Alles is op loopafstand. De bekende markt La Boqueria, allerlei eettentjes, winkels, etc. Het is een echte aanrader!
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van david op 6 nov 2018
Your opinion is very important to us thank you very much

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Manel op 23 okt 2018
Thanks for staying with us.

8/10 – Goed

Nick, Oss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, mooie plek om vanuit je hotel de stad te verkennen
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van david op 15 mei 2018
your opinion is very important to us thank you very much

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende locatie en vriendelijke personeel
Locatie is uitstekend en personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren schoon en ruim.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van david op 30 jan 2018
Thanks to your opinion, it's very important for us.

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van dls op 25 jan 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Robert, Gorredijk

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Erg lawaaiig hotel aan de voorzijde van de straat,
Wij hadden gelezen dat er iets lawaai kon zijn, en gevraagd om een quiet room aan de achterzijde van het hotel. We kregen een kamer aan de voorzijde, met daarbij geluid van een café als je op bed lag leek het alsof je in het café zat, en of de vuilniswagen bij je in de kamer stond als deze beneden voor het hotel stond. ( s'nachts) Daarop het personeel aangesproken, eerst geen actie tot de volgende dag. Toen kregen wij een kamer aan de achterzijde. Bij ons vertrek, werd ons te verstaan gegeven dat de hotelmanager mij maar een zeurpiet vond, deze meneer werd erg onfatsoenlijk. Wij slapen meer dan regelmatig in Barcelona in hotels, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Het lawaai was exorbitant ( geen goede gordijnen of dubbel glas) + het gedrag van deze hotelmanager heb ik nooit eerder waar dan ook meegemaakt. Een absolute afrader, prijs en kwaliteit absoluut niet in evenwicht.( en ik snap dat er in steden vaak iets meer lawaai te verwachten is)
3 nachten verbleven in februari 2017
Reactie van dls op 25 jan 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker een aanrader
Leuk en goed gelegen stadshotel, gelijk aan de Ramblas. Schoon en netjes met vriendelijk personeel. Ontbijt is er niet mogelijk, maar genoeg opties in de buurt. Tip: ga een ontbijtje scoren op de markt, een ervaring die niet mag ontbreken. En neem voor onderweg een verse fruitsmoothie mee voor maar 1euro.. 1 min punt van het hotel. Aan de straatkant is het nogal lawaaierig en niet zo'n beetje ook. Vraag indien mogelijk naar een kamer aan de achterzijde van het hotel.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van dls op 25 jan 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf voor stedentrip
Goed hotel midden in stad op goede locatie zijkant van Ramblas. Hotel zit in pand met 6 verdiepingen. Ziet er mooi uit met mooie kamers en luxe douchegelegenheid. Is alleen overnachting te boeken , maar als je niet ver wilt lopen voor ontbijt loop je binnendoor vanuit receptie naar restaurant voor ontbijt of lunch.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Perfecte locatie: goed bereikbaar, middenin de wijk.

2/10 – Ontzettend slecht

Jatna

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar donde se encuentra es céntrico y permite facil movilidad , pero las habitaciones no son muy cómodas y tuvimos una mala experiencia con el olor muy desagradable en nuestra habitación y el staff no fue amable
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Søren

Positief: Personeel en service
Centralt ok Området meget larmende Personale helt i top Værelse nogenlunde Vand svinger meget i temperatur så pas på
7 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Manjit

Other than the location, this was the absolutely worse hotel I have ever stayed in Europe or anywhere else in the world! The room was so filthy that I don’t know where to begin. The AC Unit wasn’t working, the bedding wasn’t clean, there was mould everywhere in the bathroom and the window latch the bathroom was broken and there was no fan. One of the pillow covers looked like it had blood stain and the pillow inside was yellow and dirty. I asked the front desk person to come and look at the AC and the bedding. Instead of apologizing, the clerk put duct tape on the broken slot where the door FOB is supposed to insert into to start the AC. Said that maintenance would come and fix it but nobody showed up. She then said that there’s nothing wrong with the pillow stain which was shocking to hear. I took pictures as proof. We had paid for a superior room but that wasn’t the room we were given. This isn’t a 3 star let alone a 1* hotel. We’re so disappointed by our stay and would have expected Expedia to warn members before booking. The only good part was Milan (sp?) the day front desk manager.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van manel op 12 mei 2024
Thanks for sharing your opinion

8/10 – Goed

Clarence Derrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van manel op 1 mei 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

8/10 – Goed

Fouzia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van manel op 24 apr 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

8/10 – Goed

Simon

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The warm welcome we received was amazing. Made to feel very important from the start. Offered lots of advise on where to go, how to get there and what attractions could need prior booking, to avoid disappointment. Every day we were greeted with Good Morning and our names , followed by do you need any help today . So kind and considerate . Our room was quite small and very dark and did have a very bad smell at one point which is due to the drains in the city ( we often smelt this while walking around) they came and sprayed some air freshener in the vents which quickly sorted the problem. We didn’t plan to spend much time in our room so the size wasn’t important. The hotel was ideally placed, so close to everything.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van manel op 18 apr 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

6/10 – Redelijk

Armando

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van manel op 18 apr 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

8/10 – Goed

George Joseph

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all, the front desk staff was amazing, Minuel was very helpful and friendly. Excellent! The location is great, right off of Las Ramblas, close to everything. The rooms however are tiny, as is the bathroom. Realllly small. Like a cruise ship cabin. And the hotel offers no onsite lobby, bar or restaurant. So if after a long day of sightseeing and shopping, you want to relax it is hard to do so in your tiny room. Also no refrigerator or coffee in the room and the hair dryer is weak. If you don’t mind those things, then I recommend staying only because of the great staff and wonderful location.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van manel op 3 apr 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

10/10 – Uitstekend

OIKAWA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van manel op 13 mrt 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van manel op 11 feb 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

2/10 – Ontzettend slecht

Arda

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible!! Disappointing!! The photos have nothing to do with the reality! Never seen such a terrible hotel with this price!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van manel op 11 feb 2024
Thanks for sharing your opinion

8/10 – Goed

James, Southampton

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van manel op 3 feb 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

6/10 – Redelijk

Nacer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre petite pour deux personnes mais l’emplacement est idéal pour découvrir la ville.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

4/10 – Matig

Armando

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No sale bien el agua
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van manel op 31 jan 2024
Thanks for sharing your opinion

10/10 – Uitstekend

Lin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At a very convenient location, close to a Metro station Liceu on the L3 line and just off the crowded La Rambla street. Very friendly and helpful front desk staff. Clean bedding. A small hotel with quite limited room space.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

2/10 – Ontzettend slecht

Jes

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moldy dump. Terrible management. Stay away.
Checked into our room, it smelled funky, started having an asthma attack immediately thereafter. Lots of black mold in the bathroom and it looked like there was water damage elsewhere in the room (regrettably, I didn’t take photos of the rest, I’d love to show you how terrible the accommodations were). The whole place was a dump. The manager wouldn’t give us a different room or a refund for the 3 day advance booking when I explained I couldn’t stay in the one we were given because I COULDN’T BREATHE. (I’m a millennial, I’ve never even ASKED to change rooms before.) Easily the worst travel experience of my life. I’m out like $300 and I’m still using the steroid inhaler over a week later.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Thanks for sharing your opinion

6/10 – Redelijk

hamrouni

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

8/10 – Goed

Fong Leng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務處的光頭小子服務非常到位,專業態度十分之好,而且主動有禮,令人難忘'
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

6/10 – Redelijk

Carmen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

10/10 – Uitstekend

Xavier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gracias!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

8/10 – Goed

jinyan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower water not hot enough. Almost no hot water after 10:30PM
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

10/10 – Uitstekend

Abigail

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel was centrally located, close to everything. Making it easy to walk to everything and it was very quiet. However the rooms were too small, with no windows for fresh air. When i complained i was told i have to pay extra for a bigger room. When i booked i was not told that. For a claustrophobic person i definitely had a very bad stay. For that reason i would not recommend this hotel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 31 jan 2024
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

10/10 – Uitstekend

oscar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una recepcionista encantadora y muy gentil, a un paso de la rambla y con lugares cerca para visitar Muy limpio y agradbable el entorno
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 16 nov 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

8/10 – Goed

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tot
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 10 nov 2023
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé. Tarif élevé tout de même. Aucune pression pour la douche et impossible de régler la température.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van manel op 10 nov 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel a due passi dalla Ramblas
Ottima location a 50m dalla Ramblas. Posizione strategica perchè la metro è a 100m e di notte non ci sono rumori. Se tornerò a Barcellona sicuramente ritorno qui.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van manel op 10 nov 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por alojarse con nosotros. Esperamos volver a verle en su próxima visita. Atentamente, May Ramblas Staff

4/10 – Matig

Emmanuelle

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van manel op 10 nov 2023
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

6/10 – Redelijk

Cecilie Rojas

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra plassering midt i La Rambla. Anbefaler å leie sykkel hos A bike kun 3 min spasertur fra hotellet. koster 20 Euro for 24 timer. Tar 8 min på sykkel fra hotellet til stranden og 30 min å gå. Rommet var ok, litt lite og med ingen lys inn fra vindu da det var ut mot bakgården.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manel op 31 okt 2023
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome

10/10 – Uitstekend

Barb

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was just off Las Ramblas & was very affordable. Very happy staying at May Ramblas Barcelona!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van manel op 31 okt 2023
Dear guest, thanks for staying with us. Hope to see you again on your next visit to Barcelona. You are going to be very welcome