Lobby

Beoordelingen van Conrad Beijing

5 out of 5
Conrad Beijing
29 North Dongsanhuan Road, Chaoyang District, Beijing, Beijing

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 156 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 223 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Harald op 5 mrt 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay at Conrad Beijing. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein General Manager

10/10 – Uitstekend

Hans, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conrad ; een aanrader
Het is in Beijing echt een must om voor een goed hotel te gaan. Conrad valt zeker onder deze categorie !

10/10 – Uitstekend

Jiabao

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super nice staff and room layout/ facilities
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sidney Hardy op 26 apr 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Conrad Beijing for your recent trip and making comments for us. We are delighted to learn that our facilities and service have made your stay pleasant. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Sidney Hardy, General Manager

10/10 – Uitstekend

TETSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的良かったです。
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sidney Hardy op 26 apr 2024
Dear Valued Guest, thank you for your stay at conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Sidney Hardy, General Manager

8/10 – Goed

Akira

Zakenreiziger
Totally good
English speaker is not so much In restaurant. Gym was not so bad No free weight Clean Good
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

YU Che

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
希望廁所可以整理清潔乾淨
希望廁所可以整理清潔乾淨
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van 韩翟 op 22 nov 2023
尊敬的宾客,您好!感谢您选择北京康莱德酒店并对我们做出点评,很抱歉本次没有为您提供满意的入住体验。我们会继续加强卫生清洁,确保为宾客提供安心无忧的入住体验。我们将继续努力,并期待您的下次光临。此致,韩翟总经理

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

bojue

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Kong Peng

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Chih Yu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

toshimine

3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

HIROSHI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jorge, Miami

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property looks old but it is not. Rooms are pretty good, beds, pillows are pleasant. Lounge are expected much more. Place looks good but hours to enjoy are extremely ridiculous 5-7:30 pm. Normally a 5 star hotel provides a service up to 9-10 pm with food and beverages. Disappointing.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

liang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店设施环境都不错。早餐也不错
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

SEN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Compact good five star business hotel
It is very clean cozy and compact business hotel. Elevators are a bit crowded all times but that means its well demanded. Breakfast buffet station is small but we can order a good variety of hot and cold dishes from kitchen and its served very nicely. Great location too.
5 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

April

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Staycation
Conrad is a great hotel. The service is wonderful, the room was very comfortable and clean. Also the bed was comfortable. The room was very quiet and dark in the morning from the black out blinds.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

hongchen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
さすがの快適さ!
ビジネス用途で利用しましたが、部屋の快適さ、サービスとても良かったです。
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Wei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Fantastic stay and nice service
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
loveit
Nice view and big room。loVE IT
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Very nice hotel ,good location ,and big space.Stay happy
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
this is a nice staff, good location, good for business stay
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Conrad is a wonderful hotel. It made our stay in Beijing very comfortable and I will stay here again when I return to Beijing.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again
From start to finish we enjoyed our stay here. When checking in Lisa was attentive and polite and made our stay special. We would stay here again.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

jianlong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
入住愉快
不错 可以 推荐入住
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

YANHONG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整体可以
不错 推荐入住
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Harald Feurstein, General Manager op 13 jan 2020
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Best regards

6/10 – Redelijk

SEULKI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Harald Feurstein, General Manager op 7 jan 2020
Dear Valued Guest, thank you for staying with us. We are sorry that we have not fully met your expectations. If there is any specific feedback you care to share, we would certainly love to hear, how we could have served you better. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
行政酒廊的工作人员非常贴心,楼层清洁人员也很尽心,满意的一次入住。
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van 总经理 费和瑞 op 23 jan 2020
尊敬的宾客,感谢您入住并对我们做出评论。很高兴看到您获得了满意的入住体验,我们会继续努力,并期待您的下次光临。此致!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Harald Feurstein op 30 dec 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay with us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

PIG COMMERCIALS LLC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Harald Feurstein op 24 dec 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay and making comments for us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Harald Feurstein op 9 dec 2019
Dear Valued Guest, thank you for staying with us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, General Manager

8/10 – Goed

Joo Young

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Harald Feurstein op 12 dec 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The check-in process was very smooth, and the staff were very kind and helpful! The location was perfect and facilities were super satisfying. I would definitely recommend this hotel to anyone traveling to Beijing!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Harald op 5 dec 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,

8/10 – Goed

Martine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hotel, confortable,belle vue
Très bon séjour. Chambre spacieuse et très confortable. Personnel aimable et serviable, mention spéciale à Remi qui a pu m'aider avec mes problemes techniques de téléphone et de wifi. Seul bemol: le spa. Je suis venue me faire un massage pour me relaxer. Je suis tombee sur des employées parlant très mal anglais, pas très attentionnés dont le seul but semblait être de me fourguer le plus de prestations possibles pour augmenter la note plutôt que d'ecouter mon souhait et de s'occuper de mon bien être. Comportement de marchands de tapis indigne d'un hôtel de cette qualité.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Harald op 27 nov 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us and making comments for us. Thank you for the recognition on the guest room. For the English skills of the team members, we have been doing English training to them to insure proper service is provided to our guests, and we are sorry if any inconvenience caused. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deluxe service and feel like home
2nd time I go to the Conrad and I feel really like at home ! And especially the service is exceptionnal, and the Concierge also help me so much by booking sightseeing ! Ask for Cola, the best concierge !
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 13 nov 2019
Dear Valued Guest, thank you very much for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店職員有笑容及有禮貌,還記得客人姓氏,實在有賓至如歸的感覺,本人手指受傷要求傷口布,馬上給予慰問,下次一定再入住,一間有心的酒店
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van 费和瑞 op 29 nov 2019
尊敬的宾客,感谢您入住酒店并作出点评。很高兴看到您获得了愉快的入住体验,我们将继续努力期待您的光临。诚挚的

10/10 – Uitstekend

HYANGSEON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아주 좋아요
룸 컨디션,조식 전부다 완벽했어요 .
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Harald op 1 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay and making comments for us. We are delighted to learn you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

8/10 – Goed

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good as 5star hotel in China and women sellin
If no ugly prostitutes around the entrance could rate maximum. But only 8.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 30 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We have noted your comments and this kind of phenomenon is strictly forbidden in the hotel. We will pay more attention to the management at the entrance area. Thank you again and we hope to welcome you back soon. Best regards, Harald, Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

KAMIU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 30 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

8/10 – Goed

Wen Hsuan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 28 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

NELSON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 28 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

DIMITRIS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 28 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

Catherine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Harald op 8 okt 2019
Dear valued guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Harald op 10 okt 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will come back
Good location, comfy bed and good services!
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Harald op 27 sep 2019
Dear Valued Guest, thank you for your stay at Conrad Beijing and making comments for us. We are delighted you have enjoyed your stay with us. We will continue to improve and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Harald Feurstein, General Manager