Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Grand Skylight Catic Hotel Beijing

4 out of 5
Grand Skylight Catic Hotel Beijing
18 Beichen East Road, Beijing, Beijing

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 110 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 225 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice room. Only limited English and over 30 euro a night deposit for mini bar was weird.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
最終日の早朝にホテルスタッフが誤って部屋に入ってきた(6時ごろ)。フロントにて確認してほしいと依頼したところ、監視カメラには誰も映っていないと言われた。こちらは出て行った後を廊下を2名の女性が走るのを見届けており、明らかにスタッフ側の嘘である。実害もなくちょっとしたことだが、中国の悪い面を久々に目の当たりにし、少し残念な気持ちになった。
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Edgar, Seattle

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was always very helpful. Taxi service was good. Besides the hotel restaurants, there are not too many food options s. TGIF is by the hotel. There is a mall 1 km away, close to the convention center, with fast food and a Costa (coffee place). Metro station is close, walking is safe.
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
裝潢新,房間隔音超爛,能聽到隔壁聊天內容,常有煙味。房間能看到部分鳥巢。
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Youwei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーションはまずまず
少し歩けば商店などのある交差点があり、ペットボトル水のサービスは充分ありますが、階層や場所によっては眺望が余り良くないです。 レストランでは英語がほとんど通じないのですが、店員さんは何とか対応してくれました。
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
OK in Beijing.
Next to the "bird nest" stadium. Breakfast buffet had various choices of Chinese and Western food and tasted good. Unfortunately the room has some smell which was not comfortable. Staff members at the reception speak some English but the answer could vary depending on the person (e.g. appropriate time to leave the hotel for the airport.)
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Youwei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋の場所によっては眺望はあまり良くないかと思います。 レストランでももう少し英語が通じるようにしてほしいです。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

YANPING

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
还好,无功无过
怎么说呢,前台很好,酒店比较旧了,周边呢,根本没有其他餐厅,熨斗也不是每个房间一个,如果一定要住,也可以,不过就觉得还好吧
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

JOONYONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

HADON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장으로 갔는데 가격도 저렴한편이고 서비스도 좋습니다. 청결하고 컨벤션센터와도 가깝네요
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
ubicación excelente Atención excelente Agua muy sucia
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

VY, HK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工很有禮貌,辦事速度也挺高。這是我印象比較深刻的地方。房間也很舒適。酒店的自助早餐種類蠻多,可是味道可以更好。
5 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Das Hotel war von der Ausstattung grundsätzlich sehr gut. Leider wurde unsere Buchung nicht gefunden und es hat mehr als 1h in der Lobby gebraucht bis wir ein Zimmer bekommen haben. Das Personal war zwar sehr bemüht, dürfte aber die Buchung von Expedia nicht in der gewünschten Form übermittelt bekommen haben. Wir haben zwar dann ein kostenloses Zimmer-Upgrade bekommen, wo jedoch die Klima-Anlage defekt war. Beim Aussteigen aus dem 10. Stock hat man schon gemerkt, dass 33 Grad am Flur waren. Im Zimmer sind wir dann auf 40 Grad gekommen. Die Klima-Anlage hat nur warme Luft abgegeben, sodass wir beide Fenster öffnen mussten, wo die Außentemperatur bei ca. 3 Grad war. Im Restaurant hat keiner (weder Kellner, noch Restaurant-Manager) Englisch gesprochen und die Verständigung für ein einfaches Menü, als auch der Weg zur Toilette war sehr mühselig. Ebenso funktionierte die Feedback-Seite bzw. Kontakt-Seite von Expedia auch nicht. Der Text wurde zwar eingegeben, aber der Button zum Absenden des Formulars hat nicht funktioniert (Klick ins Leere)
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Damian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olympic triumph
Excellent views of the Olympic park and right next to the 4th ring road so convenient for getting around
6 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

北京太郎

Negatief: Personeel en service
不満あり。帰りに空港行きのタクシーをフロントでお願いしたが、スタッフが呼んだタクシーが値段が高い配車でした。通常120元程度が240元ほどの支払いとなった。
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Suites, Great Sweets
Make sure you are placed in the same type of room you have reserved and you may find yourself quite comfortable. Huge breakfast buffet makes for a great start to the day.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Nice location right beside the Olympic Park and National Stadium. The Olympic park is a great place to go for a walk after have some local hot pot!
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

ayako

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シーツの交換なし、シャンプーの補充なし、カビ臭い エグゼクティブルームなのに、ラウンジクローズ 朝ごはんまずい
5 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Howe

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Toshio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
周囲に店がない
仕事でした。ホテルは良いのですが周囲に何もなく、ホテルのストアも遅くまでは空いていないので、夜着の場合は飲食物を空港などで入手しておく必要がありますね。
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, but subpar location.
Experience was good. But the location of the hotel in relation to the city is kind of far. I found myself taking a cab more often than I wanted. The bike is the best way to travel in Beijing.
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel in Beijing
hotel lussuoso a pechino. da consigliare!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again...
Never again, the carpets in the room were not cleaned, the beds uncomfortable and after 9 pm it was not possible to get a drink at the bar. The staff almost didn't spoke english...
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Yuan Fu

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing.
Unfortunately changed room 4 or 5 times due to the sheer noise of the building work going on in the hotel. If I had known that there would be this building work going on, I wouldn't have stayed. One of my room changes moved me to a room which smelt like an ash tray. Absolutely terrible stay. Shower had hair in it. On my final evening. I got back to my room to find my room door wide open. Apparently the cleaners forgot to close the door!!!! All my belongings were open for the taking.
6 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
鳥の巣一望
北京オリンピックメインスタジアムの隣に在ります。 初めての利用ですが、少々老朽化が目立ちます。 今回は他の方も含め3部屋借りましたが、バスルームの黒カビが目立ちました。 後は滞在中に急に寒くなりましたがエアコンが非常に弱かったです。 恐らく寒くなる時期に合わせて効くようになると思いますが・・・ 鳥の巣(スタジアム)側の部屋は眺めが様ですが、正面側の眺めは至って普通です。 フロントでは少々の英語は通じますが、日本語は通じません。 朝食は一人1500円ぐらいですが、中華がメインです。
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel, comfortable rooms and very good buffet breakfast, I would stay here again.
5 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

koon nam

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception gave me the room at the lowest level when checking-in noon time. That room's window is blocked by the conditioner on the roof of the other part of the building. I had to request to change to another room. It is hardly for me to believe that there were 7-8 mosquito on the ceiling or curtain and I had to request to change room again!!! The third room still has one mosquito on the ceiling. I'm angry for 2 things. One is that the lowest level's room should not treat as superior room. I paid the FIT rate which is surely higher than the group booking rate. How can the hotel try to occupy it in this way? The second issue is the hygiene of this 4-star hotel. Shame!!!
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The only problem was the lack of english. Otherwise the place was very nice and the staff were very nice also
5 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Ka Fong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Food around
My stay has been pleasant and it has TGIF restaurant which serves excellent ribs. Also a famous Japanese Crab restaurant just across the street.
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
满意
定了套房,房间挺大的,窗外就是鸟巢。早餐很好,服务也好。离商场和地铁要步行走15分钟的距离,总体很满意。
1 nacht verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
冰箱說只能保鮮無法保冷...但是又沒有電源線...浴簾有發霉的狀況...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ordentliches Hotel direkt am Olympia Park
Alles soweit in Ordnung, Bad renovierungsbedürftig aber sauber, U-Bahn ca. 15 Minuten zu Fuß erreichbar, Frühstück sehr gut, bei längerem Aufenthalt aber für uns nicht abwechslungsreich genug.

10/10 – Uitstekend

Anna Elisabet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotell med bra utsikt
Väldigt bra service, däremot är en del av personalen inte så bra på engelska. Hade utsikt över Birds Nest. WiFi på rummet, som en dag fungerade sådär.

8/10 – Goed

kai

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
总体感觉一般
为了跑马才来住的

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel close to Olympic park.
I was in Beijing for a conference at the China national convention centre at Olympic park. The Hotel was a 20min pleasant walk through the Olympic park each day. The Hotel was clean and neat, although most of the reception staff had limited english there was always at least one staff member close by who could. The closest subway station is also about 20min away again in the Olympic park. (The subway is a great & cheap way to get around Beijing. All the ticket machines can be changed to English, and all signage in the subway also has english on it. Overall had a gray stay at the Grand Skylight Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Christopher, Raleigh, NC

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location adjacent to Olympic Park
This hotel is in a great location relative the Olympic Park. Communication with the staff in english was challenging beyond the very basic. I requested a non-smoking room. While there were no indicators that the room was a smoking room (ash tray) there was a distinct odor of smoke. The room was comfortable but well worn in. The lobby restaurant was great for breakfast, many choices.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

XIAN, 北京

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
太差了
非常不好的体验,一共预定了四晚,住了一晚就退房了。不可以退款但还是果断退房,我希望以后可以有个住户体验然后决定是否可以给退款因为真的太差了。check in的时候说我没有预定然后查询了半个小时结果是酒店的写错名字才没有查到我们的预定,住了一晚,地毯都是脏的,门也锁不上,房间有烟味,卫生间也脏的。非常差的体验。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Abgelebt und lausigste Serviceeinstellung
Hotel war im Umbau, dies wurde nicht kommuniziert, erst nach dem Einchecken. Entsprechend war ein ruhiges Arbeiten auf dem Hotelzimmer nicht möglich. Auch nicht während des Wochenendes. An einem Tag begann das Hämmern um 6.00. Das Wasser wurde zwischenzeitlich in Folge der Massnahmen abgestellt. Dem Wunsch nach einem ruhigen Arbeitsbereich woanders (Businesshotel!) wurde nicht entsprochen. Das WLAN funktionierte minutenweise und dann wieder über längere Zeiträume nicht. Dem Wunsch nach einer Lösung wurde nicht entsprochen.