2 Chong Wen Men Nei St, Dong Cheng Dist, Beijing, Beijing
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 728 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
325
Gastenscore: 8 - Goed. 314 van 728 beoordelingen" "
8 - Goed
314
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 728 beoordelingen" "
6 - Redelijk
59
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 728 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 728 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel in Beijing
Mooi centraal gelegen hotel op gunstige locatie. Personeel was zeer behulpzaam.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
mike, zandvoort
23 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Centraal bij winkels en metro station
Hotel keurig spreken engels en behulpzaam centraal bij bezienswaardigheden en goeie toer naar muur geregeld via hotel
mike
8/10 – Goed
Maurice, Den Haag
6 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location, restaurant could be better
Perfect location for sightseeing. Many downtown attractions in walking distance. Friendly staff, only a few really speak English. Buffet restaurant is overprized for the selection they offer. The wifi internet is free, but extremely slow, this needs to be improved. Hotel difficult to reach by email. No email found on their own website.
Maurice
10/10 – Uitstekend
wim, zwolle holland
13 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging
Vriendelijke mensen goede service.
Ben er inmiddels 4 keer geeeest zeer goed ontbijt
wim
8/10 – Goed
Alexander, Amersfoort
1 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel nearby metro and citycenter
This is a good hotel. The restaurants have great food and it''s location is nearby metro. Staff speaks English.
Alexander
10/10 – Uitstekend
wim, zwolle
14 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel vriendelijke mensen
Een zeer goed hotel
nette kamers/bediening/schoon/dicht bij metro/station en winkelcentra
wim
10/10 – Uitstekend
TAI PIN
28 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很好
TAI PIN
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Angela Hou op 28 apr 2024
感谢您的认可,期待未来能有机会再次见到您,祝愿您生活愉快。
10/10 – Uitstekend
Wilbert
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilbert
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Angela Hou op 29 apr 2024
Thanks a lot of your full score for our hotel.Hope that you will recommend our hotel to your family members and friends.
6/10 – Redelijk
Min
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is centrally located and close to Wangfujing shopping area. Very close to a subway station which is convenient for travelers who wish to visit different parts of the city. However, the hotel’s wi-fi is extremely slow and there are no other options to access the internet. Based on the hotel’s instructions, the room temperature is kept above 26 °C from spring to fall and below 20 °C in winter. I stayed in the hotel in the middle of April and the room temperature reached 27 °C most of the time. I will not return to this hotel for these two reasons.
Min
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Angela Hou op 22 apr 2024
Thanks a lot for your praise to the location of our hotel.For the air-conditioner,it will be working for cool air from Apr 23rd and it will be more comfortable of the room temperature now.Sorry for any inconvenience brought to you during your staying here.
6/10 – Redelijk
James, Pineville
19 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Older Hotel but well maintained, Rooms need remodeling. A/C Cooling was not available in my Spring visit. Chinese and Mongolian restaurants only, very little English spoken by staff so get your Translator App downloaded. Excellent location!
James
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Angela Hou op 22 apr 2024
Thanks a lot for your praise to the location of our hotel.For the poor English of our staff,we will make more training to improve it,sorry for any inconvenience brought to you during your staying here.Look forward to your next staying with us.
6/10 – Redelijk
Todd, Clayton
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This location is super close to the Dongdan metro station. The breakfast was pretty good and the staff was friendly. My only complaint was the amount of people smoking in the “non-smoking” rooms. The hallways smelled bad and the smell of smoke was in our room at times. The hotel should enforce its policies.
Todd
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Angela Hou op 15 apr 2024
Thanks a lot for your praise to the location and service of our hotel.For the smoking smell in the hallways,we have metioned that all the rooms are for non-smoking but some guests ignored this policy and opening the door when somking.Sorry for any inconvenience brought to you during this staying here.
8/10 – Goed
CHI HO
17 feb 2024
CHI HO
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Angela Hou op 22 mrt 2024
Thanks a lot for your score to our hotel and look forward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
Chin Hei
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Chin Hei
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Angela Hou op 29 jan 2024
Thanks a lot for your praise to our hotel.Look forward to your next staying with us.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just a couple minutes walk to a metro station. Room is really good, spacious and was tidied up really well during my stay. Was hard to control the room temperature as it was mainly for heating, so I had to open the window at times to get the room a little cooler - there was a problem closing one of the windows that I had to call room service for help.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Angela Hou op 22 jan 2024
Thanks a lot for your praise to the location and room facilities of our hotel.The hotel is only offered heating now which is not in the season working for cool air.You may need to turn off the air-conditioner once you feel hot in the room.Look forward to your next staying with us
8/10 – Goed
MANCHOON
Zakenreiziger
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
베이징 가성비 굿호텔
가성비 좋은 호텔
MANCHOON
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Angela Hou op 11 dec 2023
Thanks a lot for your praise to our hotel.Look forward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
KEE CHYE
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEE CHYE
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Angela Hou op 20 nov 2023
Thanks a lot for your praise to our hotel.Hope that you will recommend our hotel to your family members and friends.
10/10 – Uitstekend
fan
24 okt 2023
fan
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Angela Hou op 2 nov 2023
Thanks a lot for your full marks and look forward to your next staying with us.
8/10 – Goed
A
Zakenreiziger
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Central Hotel
Very Central. Friendly staff.
Close to the subway and all tourist attractions as well as food.
Terrible aircon and wifi
A
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Angela Hou op 24 okt 2023
Thanks a lot for your praise to the service and location of our hotel.For the facilities in the room,we will make more to improve the WIFI in future.Look forward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
julia
Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great experience
great hotel , amazing breakfast!
julia
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Angela Hou op 11 okt 2023
Thanks a lot for your praise to the location and breakfast of our hotel.Look foward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
Colin
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
I stayed for 3 nights. The room was fine and was kept very clean by the staff. The reception and concierge staff i particularly want to highlight. They were all so helpful to me throughout my stay, despite the language barrier they couldnt do enough to assist me.
Colin
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Angela Hou op 16 aug 2023
Thanks a lot for your praise to the room cleaning and service of our hotel.Look forward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
Marek
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay. Friendly staff. Very clean.
Marek
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Angela Hou op 11 jul 2023
Thanks a lot for your praise to the service and room facility.Look foward to your next staying with us.
10/10 – Uitstekend
Sekiko
8 jul 2023
Sekiko
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Angela Hou op 31 jul 2023
Thanks a lot for your full marks for our hotel and look forward to your next staying with us.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Galina
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Galina
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
jingming
Reisde met familie
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel with Great Service in Central Beijing
Great hotel located near many major monuments and subway station. Concierge service desk is super helpful and friendly. We stayed for 6 days and enjoyed the daily breakfast so much that we missed lunch several days. I will definitely stay in this hotel again when visiting Beijing.
Sharon
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Angela Hou op 29 nov 2022
Thanks a lot for your comments of 10 scores to our hotel.Hope that you will enjoy our dinner next time staying with us.
10/10 – Uitstekend
shihhui
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service, clean rooms and good location. Nearing WangFujing
Tang
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
charles
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great hotel with convenient location but
A clean and up scale hotel with great staff and great breakfast. But it is across the street from the park.
charles
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 dec 2019
Negatief: Netheid
the air-condition is centralised, which means all rooms have the same temperature and this is pretty absurd and disappointing. although it is winter and it is cold outside, the rooms are set at above 30 deg cel and it makes the experience unbearable. i have to borrow a not-so-useful fan and open the window for every night.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Enrique
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enrique
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Único incidente: puesto que los viajeros tenemos problemas con el idioma, necesitamos confiar en los empleados que nos ayuden. El empleado del Front Desk vio mi reservación de vuelo de Air China PEK a Kunmin; y me aseguró que era en Terminal 3 del Aeropuerto.
Al llegar, resulta que era de OTRO AEROPUERTO A 3 horas de distancia!! (Daxing!!!). Me metió en un problema SERIO.
El personal que atiende el Front Desk DEBE SER PERFECTAMENTE BILINGÜE.
Everything else was PERFECT IN YOUR HOTEL!!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ellie
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ellie
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Rafael, Peru
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena atencion, buena habitacion y limpia , esta bien ubicado
Rafael
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Hyun A
Zakenreiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyun A
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
NAM CHIL
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Late check out available
Wonderful for late check out time.
NAM CHIL
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
It was nice hotel. Only thing to be improved was shower room.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Fernando
Zakenreiziger
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great ambience , so happy to stay here
Fernando
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
CHI WAI
Reisde met familie
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI WAI
4 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 nov 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Sylvie
3 nov 2019
Sylvie
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Zakenreiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoshi
4 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
SEONGJUN
27 okt 2019
Negatief: Personeel en service
최악의 호텔
예약한 방에 냄새가 너무 심해서
룸을 변경하는 과정에서 불친절했으며,
심지어 변경한 방은 작은 방을 주었습니다.
싸우기 싫어서 답답한 작은방에서 지냈는데,
중국을 많이 다녀봤지만..
서비스와 룸 컨디션은 최악이었네요.
SEONGJUN
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer