Lobby

Beoordelingen van The Kunlun Beijing

4.5 out of 5
The Kunlun Beijing
No.2 Xinyuan South Road, Chaoyang District, Beijing, Beijing

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 60 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 137 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede ligging, centraal t.o.v. verboden stad ed.
goed hotel, schoon en up to date. Ideaal voor uitstapjes binnen het centrum van Beijing. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Engels is geen probleem!

10/10 – Uitstekend

Cheng-fen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適,方便
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Johanned

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ricky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

TAEYOUNG

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lot of the restaurants were closed, I spent a long time trying to get up to the 29th floor but there were no signs telling me it was closed.
2 nachten verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

LOGISTICS

1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Yuuki, C.I.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is Fantastic, good service and location, excellent hotel.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Jian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Mats

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra hotell men något gammalt
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Angela..Elliott, Vancouver. BC. Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well. Established. Hotel built approx 40 yrs ago - very large - staff attentive Rooms large & tastefully decorated ... many amenities in bathroom - comfortable close to metro station
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Beomjin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Shinichiro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Sylvain

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Arnaque
Ma caution n'est toujours pas remboursée trois mois après mon dernier séjour malgré de nombreux emails. Méfiance
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

john , ohio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel but very difficult staff.
None of the staff was very fluent in English making it difficult to get issues resolved. Very expensive on everything. Just to sit in the lobby you have to buy tea at 100 RMB otherwise you have to stand. Their breakfast is $35 USD. Don’t waste your money. The breakfast was horrible and completely over priced.
8 nachten verbleven in november 2017
Reactie van vivian op 22 nov 2017
Thank you for taking time to write about your stay with us. We highly appreciate all your advices and suggestions about our service. We have already transferred your comments to relevant departments and let them notice that on service skills training. It is comments like yours that help us improve our training and the service we provide to our future guests. I truly hope we will have the honor of welcoming you back sometime soon!

4/10 – Matig

김형렬, 대한민국

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이름 비해 허접한 시설
오래된 호텔이라지만 리모델링도 했는데 객실은 참 중국답게 지저분. 14층 금연층인데 담배냄새가 숨도 못쉴만큼 오후내내. 옛날엔 단골호텔 이었는데 이젠 25만원을 지불하고 묵을 호텔은 아니네요.
1 nacht verbleven in november 2017
쿤룬호텔에 머물러 주신 고객님께 진심으로 감사를 드립니다.고객님께서 보내주신 호텔 서비스에 대한 의견에 정말 감사 드리며, 소중한 의견은 이미 관련 부서에 전달되어 서비스 교육 개선에 반영되었습니다.고객님의 이와 같은 피드백은 저희 서비스 교육의 향상은 물론 잠재고객들에게 보다 나은 서비스를 제공하는 데에 많은 도움이 될 것입니다.저희 쿤룬호텔은 고객님의 다음 방문을 고대하고 있겠습니다. 감사합니다.

8/10 – Goed

Vivian, Panama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room
Very good room, accessible, easy to find out, good attention of the waiter.
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Zhang Wei op 6 jul 2017
Thank you very much for your support to The Kunlun Beijing. In order to bring you the best quality service, we will make unremitting efforts!You are always welcome to stay with us!

8/10 – Goed

koji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
格式高いホテル
前評判通りの格式高いホテルでした。部屋のスタイルはとても洗練されていて、設備も充実です。机が窓際に有ったら尚良かったと思います。また朝食も品数が多くとても美味しく楽しく食事が出来ました。
ご返事ありがとうございます、私達はもとっも努力して高品質のサービスをご提供します、また崑崙ホテルをお越しください。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地下鉄の駅からも近く便利な立地です。 エレベーターも数も多く待ち時間もほとんどなく利用でき、部屋内でもホテルの無料WIFIを快適に使えすよ。

8/10 – Goed

HYUNJI, 서울

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮은 호텔
생각보다 괜찮은 호텔, 한중일 고급스런 식당

6/10 – Redelijk

KH, Singapore

Negatief: Personeel en service
Can book a better hotel with that kind of price.
I personally feel room is abit too small especially the toilet. The moment i open the toilet's door, it will hit the bathtub. Furnishings are consider quite old in my opinion too. The aircon is not working very well for my room too. At 15 degree, i can still sweat inside my room. Aircon is not cold enough. Worst experience is my first impression of the staff at the check-in counter. There are some trainees working at the check-in counter when i checked in. The female trainee who is helping me is extremely unfriendly and rude. She seems impatient too when i tried to ask her how to get to a destination and what are the good places for meals around the hotel. Her replies to me are rude and she dont even bother to ask around when she do not know the answers to my questions. She just replied not too sure. First impression of the hotel is bad due to this staff.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地下鉄に近く、最近渋滞が激しくなった北京市内で移動するには楽かもしれない
場所が良く、サービスも悪くなかった。特に、アップグレードされた部屋は素晴らしかった。また泊まりたいと思うホテルである。

8/10 – Goed

WAI MAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

AEKYUNG CO LTD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

AEKYUNG CO LTD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

onlywk, seoul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
무난해요. 거리가 좋아서 북경 시내다니기 좋네요.
안락하구 깔끔하구 괜찮았어요. 미니빠에 프리라고되어있어 맥주하고 물하고 먹었더니 체크아웃할때 돈을 받는 ㅡㅡ이런ㅋ 암튼 고것말고는 괜찮았어요.

8/10 – Goed

団塊ジュニア

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級中国系ホテル
出張のため4泊しました。ホテル到着が深夜になったことがありますが、ドアマン兼ガードマンが居て、安全性が高いと感じました。また、朝食の種類の多さには感動しました。機会があれば、また利用したいと思います。
ホテル裏手の遊歩道
ロビーにて

8/10 – Goed

Su Min, Shanghai

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
old hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love the Yan Garden. Great place for catching up with friends, with private room.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent place!!
From the arrival to the departure it was a very pleasant stay !!

10/10 – Uitstekend

Wei-Tsu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Michael, Israel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended!
Very pleasant hotel, friendly stuff with acceptable english. Perfect value for money

6/10 – Redelijk

Robert, West Palm Beach

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underwhelmed
The lobby and shops were high end and luxurious to the point of being uncomfortable. Very impressive though. HOWEVER, when I entered my room I was appalled at how small it was. Not even anywhere to open my suitcase. I have stayed all over China and this was the smallest room I have encountered; including Hong Kong. I will say the furnishings were nice although a bit worn. The bathroom was microscopic with a tub-shower combination the likes of which I would expect in a Motel 6. The room was costly but the mini-bar and breakfast were reasonable. With all of the other amazing choices I would not recommend staying here unless you are entertaining in the lobby.

10/10 – Uitstekend

Jin Young, 서울, 대한민국

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 시설 좋은 호텔입니다.
3번째 방문이지만 올 때마다 마음에 듭니다. 시설 깨끗하고 가격 저렴하고, 다만 Deposit을 너무 많이 잡는 것 같아요.

6/10 – Redelijk

Thomas, 日本

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で便利なホテル
亮馬橋駅にスゴく近く、向かいに飲食店がいくつか入ったモールもあり、大変便利なロケーションでした。設備は若干古さを感じさせられましたが、清掃スタッフの対応もよく、比較的快適に過ごせました。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is excellent in many aspects. Room is very comfortable ,clean upgraded . I love the design of bathroom . Very close to subway and shopping center . 5 start hotel and Servive

10/10 – Uitstekend

Helen , J NJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent hotel .Perfect for everything l
I am very pleased by all the conditions of this hotel. Beautiful lobby and spacious room upgraded . Contemporary room design especially bathroom . Good price and value for the level of this hotel. I would say this hotel is much better than some of the five star hotel in this area . I would love to stay here everything I am in Beijing from now on . Love it

10/10 – Uitstekend

Jens, Shenyang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekter Aufenthalt
3. Aufenthalt - immer wieder perfekt!

6/10 – Redelijk

GAO

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋グレードで格差大かも
前回宿泊した23Fの少し良い部屋は広くて、空調・wifiなど申し分無かったが、今回の15Fでグレード低い部屋は、残念であった。 空調は利きはまずまずだが調整出来ず、大きなダクトがごうごうとうるさい。wifiはとても遅く、廊下近くに行かないと繋がり悪い。 予約時は喫煙部屋だったが、15年6月からの北京市条例か何かで、全館禁煙。喫煙者には不便。 地鉄駅すぐ近く、対面のモールにコンビニ等あるが、モール自体がAM10〜PM22時しか営業して無いので要注意です。

8/10 – Goed

NORIHISA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Rodrigo, santa cruz

Positief: Netheid, comfort kamer
hotel enorme con un servicio promedio
Lo mejor es cuando recibí upgrade gratis a habitaciones premium, sino las mismas son regulares.

8/10 – Goed

Myoungju, 대한민국 서울 특별시 용산구 한강로

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
룸메이드의 환한 미소가 인상적
소피라는 직원이 참 친절해서 인상 깊었습니다

10/10 – Uitstekend

Gaoqiao, Liberec

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしく快適
地下鉄の亮马桥まで徒歩2分、対面のモール地下にはコンビニ、スタバ等のフードコートもあって、ロケ良し。部屋は23Fでしたが、wifi感度OK、過ごしやすく快適。 午前10時にアーリーチェックインしたが、スタッフの対応も良く、とにかく全て良いと思う。

4/10 – Matig

Jeff, Calgary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Room Temperature Problem
Awesome hotel - great service and convenient location. Front desk service very good. One major problem. It was a boiler room. The room temperature was around 30 degrees C and the air conditioning did not work. Maintenance was called and did not have a solution. No follow up or care. Ended up being very uncomfortable stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
位置方便,客房舒適。
整體不錯的酒店

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What a different experience!
I stayed at a suite a few years ago and it was good, very beautifully decorated and felt absolutely 5 star; however, this trip I was put to a "standard" room and what a different it is - below standard, small, aged, narrow corridor, old carpet. I ended up happily move to another hotel .... so if I were to come back again will need to book a suite on a higher floor instead.

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas, Hannover

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Dreadful service (my laundry get lost, receiption was not capable to produce an invoice when checking out) Breakfast room cramped like a railway station, products are of poor quality. Very little English speaking staff outside receiption. Rooms are tired and in need of refurbishment.