Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad | Exterieur

Beoordelingen van Serenada Golden Palace - Boutique Hotel

4 out of 5
Serenada Golden Palace - Boutique Hotel
Abdel Aziz Street, Hamra, Beirut

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 141 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chairman op 30 apr 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontdekken
Prima startpunt om deze intrigerende stad te ontdekken. Locatie in het hart van de stad.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Chairman op 2 feb 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Hotel looks a bit dated but it is still in satisfactory state. Staff is friendly and very welcoming. I'd certainly stay again. It's worth its money. Lobby look terrific - you can't find such in Europe or USA!
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Chairman op 2 mrt 2024
Thank you kindly! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Amy Jill

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was beautiful, safe, staff was so friendly and helpful, will definitely stay again 👍👍👍🙏
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Chairman op 29 okt 2023
Thank you kindly Amy! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Yaser

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Chairman op 1 sep 2023
Thank you kindly! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Wael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent only the internet connection was less than excellent
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Chairman op 25 jul 2023
Thank you kindly Wael! We look forward to hosting you again - Chairman

8/10 – Goed

Wael

Reisde met familie
Everything was excellent except the wifi connection & internet availability was not excellent
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Chairman op 12 jul 2023
Thank you kindly Wael! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Sa'd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Chairman op 12 jul 2023
Thank you kindly Saad! We look forward to hosting you again - Chairman

8/10 – Goed

Christo, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and helpful staff; area is noisy you can’t sleep with open windows like we do ; if you like Air Conditioning then you close the windows and you hear nothing; the available breakfast at the restaurant is very very limited.
17 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Chairman op 12 jul 2023
Thank you kindly Christo! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Regis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréablement kitch à Beyrouth
Hôtel bien situé à la décoration un peu kitch. Personnel accueillant, wifi ok, petit déjeuner buffet convenable, chambre confortable et agréable piscine sur le toit. La seule chose que je pourrais reprocher est le prix du transfert de l'aéroport, il est possible de trouver bien moins cher mais en dehors de ça, je ne regrette pas d'avoir choisi cet hôtel.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Chairman op 14 jun 2023
Thank you kindly! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and great staff
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van chairman op 14 okt 2023
Thank you kindly! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

roberto, Bogota

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van chairman op 14 okt 2023
Thank you kindly! We look forward to hosting you again - Chairman

10/10 – Uitstekend

Jose, Azusa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanest
Reactie van Chairman op 3 feb 2023
Thank you Kindly Jose! We look forward to hosting you again.

10/10 – Uitstekend

Firas, Falls Church

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very elegant und unique.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Chairman op 9 feb 2022
Thank you kindly Firas! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

VIRGINIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Amr

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast served is very poor
6 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

AHMAD

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Chairman op 22 jun 2021
Dear Ahmad, We are saddened that your stay was not up to your expectations. We work hard to keep our guests happy. Most guests leave great reviews. Your review is odd among the rest. Share with us what was wrong.

10/10 – Uitstekend

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In general I have enjoyed my stay , however , I got disappointed when I realized that they do not accept credit cards for their spa , which is so weird to me . Overall the my experience was positive.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Chairman op 10 jun 2021
Dear Omar, Thank you kindly for your review. Eden Spa is under a separate management. We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great services
The usual attentive and excellent services
6 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Chairman op 15 nov 2020
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

4/10 – Matig

Moe, Solon, Ohio

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Concierge (Abu Ali) was the only pleasant person in the hotel. The Hotel needs tons of improvements.
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Chairman op 15 nov 2020
We are saddened that your stay was not up to your expectations. We work hard to keep our guests happy. Most guests leave great reviews. Your review is odd among the rest. Share with us what was wrong. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Clean and comfortable hotel.
Clean rooms, attentive staff. Only downfall was breakfast and decoration could do with some updating.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Chairman op 12 feb 2020
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Väldigt trevlig och hjälpsam personal! Bra läge nära Hamra. Poolen kunde vara öppen lite längre på kvällarna.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Chairman op 14 okt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé dans un quartier animé. Est cependant calme. E n revanche, décoration viellotte
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Chairman op 14 okt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Chairman op 14 okt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bien situé deco à l'ancienne mais un peu vieillot
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Chairman op 14 okt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Jean-pierre, Versailles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tres bien situe dans un des quartiers animes de Beyrouth. Chambre spacieuse.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Chairman op 17 sep 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Chairman op 17 sep 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay at this hotel. Breakfast should be better for foreigners, but I will definitely stay again.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Chairman op 17 sep 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel, propre, personnel tres aidant, bien situé, petit dej correcte. Seul probleme moquette dans la chambre avec odeur.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Chairman op 6 aug 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
- Location is good in Al Hamra area - Hotel is little pet old and furniture and carpet in the room needs to renewed - Breakfast is very limited
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Chairman op 6 aug 2019
Dear, I am saddened that your stay was not up to your expectations. Our furniture is NOT old. The hotel interior is themed after the Renaissance Period. As you step through the Lobby Entrance and take the Grand Stairs over the red carpet, you will be astonished by the classical Renaissance architecture and artwork. Adorned with crystal chandeliers, premiere stonework, and detailed craftsmanship. Inspired by the historical period of artistic “rebirth” in Europe, the Hotel features décor inspired by the great Italian masterminds, like Leonardo da Vinci. Our Rooms and walls are adorned with brilliant paintings and impressive architectural features such as arches, columns, and arched windows, trademarks of the Renaissance Period. Golden Tulip Serenada Hotel is a beacon of cultured elegance. Our breakfast is served at one of the most renowned Lebanese Restaurants Fawzi Burj Al Hamam. It has a diverse selection of Lebanese (Labneh - Foul - Hummus - Manakesh) and International buffet (4 kinds of cheese - marmalade - eggs - croissant - pastries - English cake - fruit - yogurt - honey - three type of cereals) in addition to coffee tea and highest quality of juice. Please share with us what more do you expect. We hope you will be satisfied on your next visit. Nabil Haddad – Chairman

8/10 – Goed

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay at reasonable price
The staff were very kind and helpful and the location was great for shopping at reasonable prices . The massage spa is really nice for relaxation after a long business day .
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Chairman op 6 aug 2019
Thank you kindly Omar! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Chairman op 19 jul 2019
We are saddened your stay was not up to your expectations. Please let us know what was wrong.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No worry once you get into the hotel. Food and service excellent. Rooms are very quiet in spite of the vibrant street life in Hamra. Personnel has the right behavior balance between being ready to help and not being too intrusive. Room service is fast and reliable. If I scratch lmy head to find a topic for unhappiness, the only small thing that I can think of is the fact that euros cannot be changed at the counter, but it may be the same in all hotels in Beirut.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Chairman op 17 jul 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent customer service- we were going to miss the breakfast we have paid for (given we were leaving very early to the airport) so we were allowed to have the breakfast at check-in! the lady at check-in was very professional and showed excellent customer service skills.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Chairman op 29 jun 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Bonne situation et.bon accueil. Decoration tres vieillie en revanche
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Chairman op 29 jun 2019
Dear, I am saddened that your stay was not up to your expectations. Our furniture is NOT old. The hotel interior is themed after the Renaissance Period. As you step through the Lobby Entrance and take the Grand Stairs over the red carpet, you will be astonished by the classical Renaissance architecture and artwork. Adorned with crystal chandeliers, premiere stonework, and detailed craftsmanship. Inspired by the historical period of artistic “rebirth” in Europe, the Hotel features décor inspired by the great Italian masterminds, like Leonardo da Vinci. Our Rooms and walls are adorned with brilliant paintings and impressive architectural features such as arches, columns, and arched windows, trademarks of the Renaissance Period. Golden Tulip Serenada Hotel is a beacon of cultured elegance. We hope you will be satisfied on your next visit. Nabil Haddad – Chairman

8/10 – Goed

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok but needs some improvement
Smoking is allowed in the hallways by the elevator So you need a room away from this if you don’t smoke. Breakfast needs to be improved for 4 stars. Overall ok.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Chairman op 12 jun 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again soon! Nabil Haddad – Chairman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like the front desk girl at the check in. She was looking at her computer without getting any attention to us. Even she knows we are standing by for the check in. Even didn't bother to say Hi. Also after handling her the reservation through expedia informed us has to wait because the reservation isn't in the system yet. We have a paper printed reservation shewed it to her but insisted to wait instead of check us in and get the details later on.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chairman op 10 jun 2019
We are saddened about your check in issue. There was a technical issue with central reservation system and Expedia. Please accept our apology. The front office was only doing the job to ensure that you are not double charged. We hope that the rest of the stay was fine and look forward to hosting you again.

10/10 – Uitstekend

TravelMom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The decor was unique—old-fashioned in contrast to so many contemporary hotels. They kindly upgraded us to an Executive suite so we had lots of room. Most importantly, the room was incredibly quiet despite being in the middle of Hamra. Staff were very friendly and spoke English very well.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chairman op 28 mei 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Chairman op 18 mei 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van chaieman op 13 mei 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bien situe a Hamra, confortable, bon rapport qualite prix. La chambre est spacieuse et confortable, la literie bonne La decoration du hall est un peu lourde et demodee, mais ce n'est l'essentiel. Le petit dejeuner est tres correct.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Chairman op 9 mei 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situe, bon confort, personnel aimable, calme. Solutions de restauration proches
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chairman op 5 mei 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
close to almost evry thing you need in beutut specialy banks and resturants
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chairman op 30 apr 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again. Nabil Haddad - Chairman

10/10 – Uitstekend

Janine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Chairman op 31 mrt 2019
Thank you kindly Janine! We look forward to hosting you again soon! Nabil Haddad – Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Location was great. Service personnel were friendly and professional.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Chairman op 29 mrt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again soon! Nabil Haddad – Chairman

6/10 – Redelijk

haitham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
موظفو الاستقبال كانو متعاونين رغم عدم وصول الحجز من موقعكم لاسباب تقنيه الفندق جيد جدا ولكن الافطار كان فقيرا جدا ولا يليق بفندق من هذا المستوى
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Chairman op 31 mrt 2019
Dear Haitham, We are saddened that your stay was not up to your expectations. The online booking engine had a technical issue connecting with our International Central Reservation System. Please accept our apology even though this is out of our control. Our breakfast is served at one of the most renowned Lebanese Restaurants Fawzi Burj Al Hamam. It has a diverse selection of Lebanese (Labneh - Foul - Hummus - Manakesh) and International buffet (4 kinds of cheese - marmalade - eggs - croissant - pastries - English cake - fruit - yogurt - honey - three type of cereals) in addition to coffee tea and highest quality of juice. Please share with us what more do you expect. Nabil Haddad – Chairman

10/10 – Uitstekend

Xhris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Chairman op 26 mrt 2019
Thank you kindly Chris! We look forward to hosting you again soon! Nabil Haddad – Chairman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tres bien situe dans un des quartiers animes de Beyrouth. Chambre spacieuse, salle de bain bien equipe. Decoration un peu vieillie.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Chairman op 26 mrt 2019
Thank you kindly! We look forward to hosting you again soon! Nabil Haddad – Chairman