Lobby

Beoordelingen van Square Nine Hotel Belgrade-The Leading Hotels of The World

4 out of 5

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 152 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Zhanybek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Ida, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jammer
square nine is een luxe hotel in Belgrado dat ook Spa faciliteiten heeft. Ik was erg teleurgesteld in de beauty salon, een peperdure gezichtsmassage werd niet door een professionele schoonheidsspecialiste gedaan en de salon is niet comform een 5 sterren spa hotel. Jammer want het hotel is verder prima.

6/10 – Redelijk

Claudia Connor

Negatief: Netheid
Es stinkt nach Kanalisation und es hat Parties in der Lobby so dass man nicht normal dort sitzen kann
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Marek, Lugano

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Friendly boutique hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

israel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the best hotel i have been last 15 years in Belgrade it will be for next years my location when i will be there!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

pia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

ivona

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional food!
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Milos Marinkovic op 21 jun 2023
Dear Valeria, Thank you sincerely for your wonderful review! We are humbled by your kind words and are overjoyed that your stay with us was enjoyable. It was a pleasure to have you as our guest, and we would be honored to welcome you back for another memorable experience.

6/10 – Redelijk

Claudia

Positief: Personeel en service
Event im Hotel - man konnte die Lobby und das Restaurant nicht benützen. Beleuchtung in Zimmern viel zu dunkel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Nemanja Vignjevic op 9 jun 2023
Dear Ms. Connor,Thank you for your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your comments and apologize for any inconveniences you experienced.We are sorry to hear that you found the lobby and restaurant unavailable during your visit. We understand the importance of these areas for guests, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. In addition, we would like to inform you that we had placed letters in the rooms to inform guests about the event taking place at the hotel. We apologize if this information was not clearly communicated to you. We strive to ensure that all our guests are well-informed about any events or changes happening during their stay, and we will work on improving our communication methods to avoid any confusion in the future.Regarding the lighting in the rooms, we apologize if it did not meet your expectations. We strive to provide a comfortable and well-lit environment for our guests, and we apologize if we fell short in this aspect. We appreciate your valuable input, as it helps us identify areas for improvement. If you have any further concerns or if there's anything else we can do to enhance your experience, please feel free to contact us.Kind regards,Nemanja VignjevicGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

pia

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mark, Manchester

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service and food was fabulous - rooftop sushi awesome and great breakfasts
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Katharina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

lorrayne

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Nikola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous hotel, exemplary service
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

pia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait comme toujours.
Je séjourne un dois par an, dans cet établissement pour raison professionnelle. La qualité des prestations reste parfaite.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Oscar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belgrado’s best
Picked up from the airport by their limo service. Impeccable service from the driver and a warm welcome at the reception. This is my second visit to the hotel and I will keep on using this excellent boutique hotel. Friendly service, beautiful interior decoration, top restaurant with excellent wines.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

MIRAI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything, from hospitality to uniqueness
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Asiia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful modern hotel in the city center next to Belgrade Philharmonic. Has great restaurants and the service is the best.
6 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Thomas, San Francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, friendly and efficient service, comfortable room, delicious food.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every detail is addressed in this world-class establishment. The gracious staff and aesthetic functionality combine to make you feel like you went to heaven- in a hotel. If you want to relax and rejuvenate prior or experiencing Belgrade- the Square Nine is the place.
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Khalid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Pål

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt sted i Beograd
Fantastisk dejligt hotel med dejlig restaurant i en spænende by!
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

shlomo

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Not good hotel
Not doog hotel
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Nicolas Ramirez

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A+ Stylish Hotel
Great service. Great amenities. Great location! A+
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Slobodan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best hotels in Europe! 😊
Amazing hotel: Beautiful decor, numerous flourishes in the room, very welcoming and accommodating staff, great breakfast, great location, and tremendous value for the price. At a minimum, truly one of the best hotels in Europe. I would highly recommend this fine hotel to anyone, and hope to stay here again. 😊👍👏👏
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Le service est très bon le seul chose qui m'a dérangé c'est le manque de lumier dans les chambres et le loby.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel, excellent location
Excellent hotel, definitely 5 stars. Rooms are very clean and comfortable. The staff is very polite and helpful.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Rado, Leiderdorp, NL

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in the center of city. All amenities are close. Personal it's ok. Price reasonable.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

vincent, nice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
emplacement exceptionnel, charme et qualité.choix du mobilier et de la décoration, piscine et salle de sport de qualité.
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stylish and confartable rooms and very nice and friendly staff, they helped me with a stuck ear cotton problem, but I have to note that they have ask the supplier why the quality of their ear cotton is that poor
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Fabulous hotel. Spacious rooms. Lovely lounge bar and food in rooftop restaurant was excellent. Staff in hotel are brilliant. Would highly recommend and will certainly be stayjng again.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Jørgen Cato

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Bayram

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

LRS, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location ; public spaces and rooms stylish, comfortable and pristine ; staff in every area of the hotel were delightful, extremely helpful and genuinely focused on guest satisfaction;
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

GV

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, modern and at the best location for our visit
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

FRANCISCO

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la calidad de entrenamiento y cordialidad del personal
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Shui Chuen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019