Ryokan Nagomitsuki
Ryokan in de buitenwijken van Beppu met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Nagomitsuki





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bronwaterbad
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-18 Shounin-Honmachi, Beppu, Oita, 874-0032
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Seaside Hotel Mimatu Oetei
Seaside Hotel Mimatu Oetei
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 555 beoordelingen
De prijs is € 153
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2200 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 4400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 4400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Nagomitsuki Beppu
Nagomitsuki Beppu
Nagomitsuki
Ryokan Nagomitsuki Beppu
Ryokan Nagomitsuki Ryokan
Ryokan Nagomitsuki Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Nagomitsuki
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 apr 2021
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
keiko
7 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keiko
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Shuhei
27 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuhei
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
marina
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marina
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Wing hang
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing hang
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Vivian
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vivian
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Tung Chung
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tung Chung
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Minseok
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
만족합니다
Minseok
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Ivan
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
JEONG
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안하고 친절한 료칸!
JEONG
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
LH, korea
4 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
노천온천 료칸
LH
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Waitat
30 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Waitat
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service
うーん
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Lana
15 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good enough ryokan with in-room onsen




Lana
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Keith, Toronto
9 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
absolute wonderful stay
Keith
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
SOOWOONG
28 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOOWOONG
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Hanna-Riikka
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perinteikäs ja intiimi
Hanna-Riikka
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Esther
22 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
