Hotel Kawan Bidor
Hotel met een 24-uurs receptie in Bidor
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kawan Bidor





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Over deze buurt

23 Jalan, Persiaran Golf, Taman Golf, Bidor, Perak, 35500
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kawan Bidor Hotel
Hotel Kawan Bidor Bidor
Hotel Kawan Bidor Hotel Bidor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kawan Bidor
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Taufek
14 dec 2022
Taufek
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Nur Shakinah
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mei 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur Shakinah
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Shafiqah
27 mrt 2022
Shafiqah
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Noor fazura
13 mrt 2022
Noor fazura
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Nayli
Reisde met familie
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nayli
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
PRATHIK
Reisde met familie
2 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice
PRATHIK
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
DG ROHAYATI
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DG ROHAYATI
4 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Fairul
Zakenreiziger
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Fairul
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
AHMAD MAZLAN
31 dec 2020
AHMAD MAZLAN
3 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Sukriyana
Zakenreiziger
13 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sukriyana
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
GanSiewChooi, Negeri Sembilan
Reisde met partner
11 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GanSiewChooi
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Hasna Nabila bt
Reisde met familie
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hasna Nabila bt
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melissa
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
rosidah
Reisde met familie
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rosidah
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Chen
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chen
2 nachten verbleven in februari 2020