Wijnbar

Beoordelingen van Hotel Beila

3.5 out of 5
Hotel Beila
21 Onze Lieve Vrouwstraat, Bilzen

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 19 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 19 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

10/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamer en accomodatie top. Ontvangst en ontbijt kan veel beter, dit is geen hotel maar meer een B&B. Inchecken is vanaf 15 uur stond er vermeld, 15u20 was er niemand aanwezig, deur op slot en moesten we naar een nummer bellen die vanop afstand dan de deur opende. Na enkele minuten kwam er dan iemand om ons in te checken. Gaven aan dat ze ons probeerden te contacteren ivm inchecken maar we hebben geen mail of bericht ontvangen. We moesten ook aangeven hoe laat we gingen ontbijten? In een hotel is er toch steeds een tijdslot? Het ontbijt zelf is zeer pover! 1 bord met 2 sneetjes kaas en 2 sneetjes salami, en rest was verpakt; boter, speculoos en choco. 1 Croissant en 2 sneden bruin (lekker) brood per persoon. Koffie, vers fruitsap en een reeds op voorhand gekookt ei. Voor de prijs die wij moesten betalen had ik toch iets anders verwacht! Accomodatie is top maar door het zeer pover ontbijt en het niet aanwezig zijn tijdens de uren dat men mag inchecken is dit toch voor mij zeker de prijs niet waard dat men ervoor betaalt. (182 euro)
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

P.F.J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed toeven in Hotel Beila
Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Ik belde om te informeren over parkeergelegenheid. Kreeg geen direct antwoord, maar een smsje. Daar stelde ik die vraag opnieuw. Prompt antwoord en routebeschrijving naar gratis parkeerplaats vlakbij. Zeer nette kamer met prima voorzieningen. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Annita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
superluxueus, zeer net en modern hotel. We vonden alleen niet hoe we de airco konden afzetten. Allerlei moderne snufjes. Aangenaam verblijf gehad
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Carel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer verzorgde en stijlvolle moderne luxe kamers alles lijkt nog splinternieuw Jammer dat de bar savonds niet open was Goed verzorgt en vers ontbijt
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Dorine

2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Jacques

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Super.
Schitterend hotel.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een echte aanrader! Nieuw, mooi en net hotel vlakbij Hasselt, doorkijkkerkje in Borgloon, Bokrijk en de vele bloesemwandelingen.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Bram op 7 aug 2019
Beste, Dankjewel voor deze leuke beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer! Team Hotel Beila

10/10 – Uitstekend

Rita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super netter Service das Frühstück war sehr lecker und die Zimmer toll ausgestattet und sehr hochwertig 👍👍👍
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

France

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Mila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bilzen
Very nice Family owned Hotel. High standard.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Diane

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Komplett neues Hotel, großzügiges Zimmer, sogar mit Closomat! Freundliches Personal. Gutes Frühstück.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Team Hotel Beila op 6 okt 2019
Vielen Dank für diese schöne Bewertung! Hoffentlich bis zum nächsten mal!