Fotogalerie voor Inn86





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Standard King Room laden

Standard King Room
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Single Room with No Window laden

Single Room with No Window
Alle foto's voor Deluxe Queen and Single Room laden

Deluxe Queen and Single Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 7551, Ground Floor, Assyakirin Commercial Centre, Bintulu, Sarawak, 97000
Over deze accommodatie
Inn86
Vergelijkbare accommodaties

The Inn Bintulu
The Inn Bintulu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 28 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
INN86 Hotel Bintulu
INN86 Hotel
INN86 Bintulu
INN86 Hotel
INN86 Bintulu
INN86 Hotel Bintulu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Inn86
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Muhammad Afiq
7 mrt 2025
Muhammad Afiq
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地良し
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kuok Ming
Zakenreiziger
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuok Ming
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gloria
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gloria
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Chai
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chai
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
chien yong
Zakenreiziger
18 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chien yong
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Chai
Zakenreiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chai
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Ekie
11 nov 2019
Ekie
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Helene Sute
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helene Sute
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Dilot
Reisde met een groep
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dilot
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Michael
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Michael
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Khairul
Zakenreiziger
21 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Khairul
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
ES
Reisde met partner
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ES
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Stephen, Kuching
3 apr 2019
Positief: Personeel en service
Stephen
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Ng
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ng
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
NIK NOR AZMAN
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NIK NOR AZMAN
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Carl, Klang
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carl
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
NIK NOR AZMAN
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NIK NOR AZMAN
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Tata, Kuala Lumpur
18 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tata
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Heng
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heng
1 nacht verbleven in augustus 2018