Regent Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Taman Tumbina Bintulu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Regent Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer (Queen) laden

Standaard kamer (Queen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Two Queen Room laden

Deluxe Two Queen Room
Single Room
Deluxe Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 166-169, Kemena Commercial Centre, Jalan Ria 3, Tanjung Batu, Bintulu, Sarawak, 97000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Inn86
Inn86
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.8 van 10, Uitstekend, 42 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 100.00 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Regent Hotel Bintulu
Regent Bintulu
Regent Hotel Hotel
Regent Hotel Bintulu
Regent Hotel Hotel Bintulu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Regent Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 mei 2022
1 nacht verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 dec 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
LU
Reisde met familie
16 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LU
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Hasvollah
Reisde met familie
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Not satisfied with the TV channel.
Hasvollah
2 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Cherry
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cherry
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Ng
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ng
2 nachten verbleven in maart 2019