Homestay in Walsall
Pension in Walsall
Fotogalerie voor Homestay in Walsall





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Familiekamer, meerdere bedden laden

Familiekamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer laden

Klassieke eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Gemeenschappelijke keuken
Misschien vind je dit ook leuk

Garner Hotel Birmingham South East by IHG
Acocks Green
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 10 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

51 Leamore Ln, Walsall, England, WS3 2AF
Over deze accommodatie
Homestay in Walsall
Vergelijkbare accommodaties

Barons Court Hotel
Barons Court Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
6.6 van 10, 1.009 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van GBP 150 te betalen.
- Je dient de borgsom binnen 24 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in: GBP 10 als je incheckt tussen 23.30 uur en 01.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 483648
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Luxury Homestay in Walsall
Homestay in Walsall Walsall
Homestay in Walsall Guesthouse
Homestay in Walsall Guesthouse Walsall
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Homestay in Walsall
Beoordelingen
5,8
6,4/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
4,6/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Saulius
Zakenreiziger
18 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saulius
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Temitope
24 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Temitope
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly service!
Elizabeth
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Rob
13 jul 2025
Negatief: Personeel en service
Rob
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nicholas
6 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Nicholas
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jephat
8 apr 2025
Negatief: Personeel en service
Jephat
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Joseph
3 nov 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Joseph
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Sean
20 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No too bad for a cheap room
Sean
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Soliu
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soliu
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ali
Zakenreiziger
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jamal
Zakenreiziger
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic,,
Jamal
7 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Antonio
Reisde met partner
2 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Michael
17 mrt 2023
Michael
1 nacht verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mohammed
10 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
4/10 – Matig
Georgina
13 okt 2022
Georgina
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Saima
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saima
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Stanley
23 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Dawnnette
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Dawnnette
8 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Shaun
20 jul 2022
Shaun
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Jordan
10 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordan
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Saima
9 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will use again
Saima
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Rafid
10 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't waste your money




Rafid
1 nacht verbleven in mei 2022

















