Yilmaz Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Yilmaz Hotel

Een buitenzwembad
Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee
Een buitenzwembad
Aan het strand, snorkelen
Aan het strand, snorkelen

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een minibar
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ortakent Beach, Bodrum, Mugla, 48420

In de buurt

  • Strand van Ortakent - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Bitez Beach - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Camel Beach - 4 min. rijden - 2.3 km
  • Bodrum Dedeman Aquapark - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Bodrum Marina - 11 min. rijden - 7.9 km

Lokaal vervoer

  • Bodrum (BJV-Milas) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yula Ortakent - ‬2 min. lopen
  • ‪Surfer Caravan Beach - ‬5 min. lopen
  • ‪Müsgebi Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Köşem Balık Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Pab Bodrum - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Yilmaz Hotel

Hotel in de buurt van Strand van Ortakent
Profiteer bij Yilmaz Hotel van faciliteiten zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een bar aan het zwembad en een tuin. Zonaanbidders zitten hier goed, want dit hotel biedt een ligging aan het strand en de mogelijkheid om te snorkelen. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bibliotheek en autoverhuur ter plaatse en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een gratis shuttleservice vanaf het treinstation, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Yilmaz Hotel zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning.

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Snorkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Aan het strand
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 etages
  • 3 gebouwen
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards.
Registratienummer van de accommodatie 2022-48-1079
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Yilmaz Bodrum
Yilmaz Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel
Yilmaz Hotel Bodrum
Yilmaz Hotel Hotel Bodrum

Veelgestelde vragen

Is Yilmaz Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Yilmaz Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Yilmaz Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Yilmaz Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Yilmaz Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Yilmaz Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Yilmaz Hotel?

Dit hotel in Bodrum ligt aan het strand, binnen 2 km afstand van Strand van Ortakent en Camel Beach. Ook Bitez Beach en Yeşil Plaj liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Yilmaz Hotel

8,4

Zeer goed

8,6

Netheid

7,2

Locatie

8,4

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

8,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 15 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johanna

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Alper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gediz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Tunç

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel küçük bir otel, temiz, havuz var, kısa tatil için uygun. Tek kişi için uygun değil en az iki kişi ile uygun oluyor.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tugrul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz kenarında, iyi ve makul fiyatlı bir mutfağı da olan temiz bir otel. Bodrum'un sakin bir bölgesinde bulunması tercihimizdi. Sahilde, yürüme mesafesinde birçok tesis var, bunlar da değerlendirilebilir.
4 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tugrul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz kıyısında, sakin, bakımlı bahçesi, havuzu olan, temiz, personeli ilgili küçük ve güzel bir tatil yeri. Otelin kendi olanaklarının ötesinde sahilde gün içinde değişiklik isteyenlere hitap eden çok sayıda faydalanılabilecek makul fiyatlı (genele göre makul) işletme de var. Bodrum'un hala fazla el değmemiş bölgesi.
3 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

çocuklu aileler için uygun olabilir.

Yoldan arayarak saat 15.00 sularında orada olacağımızı bildirdik, yetkili o saatte odanın hazır olacağını söylemesine rağmen, odayı bize saat 16.30 gibi verdiler. Eşim yatmak için yatağı açıp yastıkları düzeltmek istediğinde yastığın üzerinde kocaman bir leke ( burun veya kulak akıntısı gibi) vardı ve kılıflar kırışıktı, belli ki değiştirilmemiş. Çok rahatsız olduk. Lavabo ve duşa kabin temiz değildi ertesi gün temizlenmesini talep ettik. Sabun dışında başka bir temizlik malzemesi yok. Dış fırcası ve su içmek için bardak mevcut değildi.Oda da TV yerine küçük bir buzdolabı olmasını tercih ederdik. Otelin yeri iyi, deniz temizdi, servis fena değildi.
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

tolga, istanbul

gayet iyi bir mekan, sessiz ve samimşi

6/10 – Redelijk

AV, Norway

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Not bad, we had a great time

Economical rooms but clean. The hotel is on the beach wich is great but beach is not very good. You get a feeling of the villige and great smels of the flowers and nature. Bodrum is a little bit far away but buses are driving all the time so its not a problem to get there. We had a nice time. To guys working there as waiters are greit and we got the great service from them. The girl manager of the hotel could improve service and be more guest welcoming.

4/10 – Matig

AA, Melbourne, Australia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Big disappointment :(

We booked this hotel after reading some positive reviews online, then I emailed them directly asking for directions to the hotel. We were told to simply get the dolmus from Bodrum and the driver would drop us on the beach at the back of the hotel. We did get dropped at the beach, but it was a fair distance away and after walking in the wrong direction for an hour an English couple finally helped us. Upon arrival at reception we were greeted with: "I just emailed you to see where you are" to which I replied, "We would have been here on time had we been given the right directions!" What followed was a lengthy argument with the manager about how it wasn't her fault we got off at the wrong stop etc. So within 5 minutes of arriving we were insulted, offered nothing to drink (not even a glass of water) and she kept defending herself until I insisted we be shown our room or else I would take our business elsewhere. Nice way to welcome people to your hotel! For the remaining 3 days we were completely ignored. We had to ask when breakfast service was, ask what the WiFi password was, ask for glasses so we could have a cup of tea from the buffet... when the waiter went around offering tea & cake to all the guests in the restaurant and beach front, I had to call out to him that we would also like some please, as he walked past me several times without offering once. They basically avoided interacting with us as much as possible - I've never experienced anything like it from a hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

liebenswürdiges Hotel

sehr liebenswürdig gleich nebenan ist eine Surf- (und Katamaran- ) Center viele gute Restaurants fußläufig

8/10 – Goed

Bonnie, Minneapolis, MN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place and great staff!

I really enjoyed my time at Yilmaz. My only ONLY complaint is the location. I didn't have a car and the bus ride took about 40 minutes one way to get into town. Other than that, though, I could not have been more happy! The staff was great, the food was delicious and the rooms were so clean! Two thumbs up!