Ambar Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Plaza de Bolívar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ambar Hotel

Exterieur
Receptie
Standaard kamer, 3 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Interieur

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 3 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carrera 8 No 17-86, Bogotá, Bogota

In de buurt

  • Goudmuseum - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Plaza de Bolívar - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Museo Botero - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Corferias Bogota - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 6 min. rijden - 5.8 km

Lokaal vervoer

  • Station La Sabana de Bogotá - 7 min. rijden
  • Station Estación Usaquén - 29 min. rijden
  • Internationale luchthaven El Dorado (BOG), Bogota, Colombia - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪A la Postre - ‬2 min. lopen
  • ‪Oma - ‬2 min. lopen
  • ‪Casa Lis - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬3 min. lopen
  • ‪Rosh Cafe Pub - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Ambar Hotel

Hotel met een boetiekstijl in de buurt van Plaza de Bolívar
Profiteer bij Ambar Hotel van faciliteiten zoals een gratis ontbijt met lokale gerechten, wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Een computerstation, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Ambar Hotel beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en zeep
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Meer

  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 06.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 40000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ambar Bogota
Ambar Hotel
Ambar Hotel Bogota
Hotel Ambar
Ambar Hotel Hotel
Ambar Hotel Bogotá
Ambar Hotel Hotel Bogotá

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ambar Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ambar Hotel te parkeren?

Bij Ambar Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ambar Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 06.00 uur. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Ambar Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 13.00 uur uit te checken.

Biedt Ambar Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van COP 40000 per voertuig.

Waar ligt Ambar Hotel?

Dit in boetiekstijl ingerichte hotel ligt in La Candelaria, binnen 15 minuten lopen van Goudmuseum en Plaza de Bolívar. Ook Universidad del Rosario en Universiteit van de Andes liggen binnen 15 minuten lopen. Station La Sabana de Bogotá ligt op 21 minuten lopen.

Beoordelingen over Ambar Hotel

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 31 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel ceased operations over four months ago. What is it sitll doing on your feed Expedia? I got to the property near midnight last week only to find out that it had closed down. If the taxi driver didn't wait for me until I got in, I would've been stranded in a foreign city all by myself at midnight. I had to go drving around looking for a place to stay. Since I made the booking throught your site, was charged for my stay in december and didn't get the service, I am requesting a refund. Please remove this hotel from your site.
3 nachten verbleven in februari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rodrigo

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Derek, Canada

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

The service of the staff saved our stay

The room we stayed in was tiny and the beds were super hard , the staff was super friendly especially Juan who saved us by helping order a pizza from a nearby restaurant , as I could not communicate with thru restaurant myself . The hotel is in the middle of everything and a short walk to just about all the attractions you would want to see .

8/10 – Goed

Jyothikumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Benoit Pierre, Curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fatastica estadia

Excellente estadia.Todos los empleados del hotel son muy amable y siempre listos para ayudar, en particular 5 estrellas para Carolina en la recepcion. El hotel es muy cerca a todo lo de interes en Bogota. Las habitaciones son agradables pero faltan un amario. Los colchones son de lujo y los banos con ducha caliente fantasticos. El desayuno es frugal pero con tanto lugar de buenas comidas de todos los lados no hace falta. El hotel es muy ceca a la estacion del Transmillenio "Las nieves" lo que permite de ir a cualquier lugar de Bogota facilmente y a precio economico. En conclusion un hotel a recommenda por los viajeros a Bogota con un presupuesto economico.

10/10 – Uitstekend

León Gabriel, Xalapa, Veracruz, México

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Con ganas de volver Bogotá!!

Una excelente atención del personal (muy amables), una habitación cómoda y limpia y muy buena ubicación. Volveríamos a alojarnos en este hotel.

6/10 – Redelijk

René Aldo, schweiz

Positief: Personeel en service

eeholsame tage in bogota

Reservation war nicht vorhanden. Zum glück war noch ein zimmer frei. Ansonsten........schlafen auf der strasse

4/10 – Matig

Alexander, Mex

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Instalaciones irregulares

Estuve 5 días y nunca cambiaron las sabanas, el lugar no es muy limpio en las habitaciones.No tiene buena ubicación no hay nada cerca donde comer por las noches., No tienen ningún servicio de alimentos (Solo desayuno). Es como un Hostal, más que hotel. NO LO RECOMIENDO

8/10 – Goed

cadre commercial, France

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ensemble très correct

Plutôt bonne impression globale. Situé à 5 minutes à pied du musée del'or et des commerces. Edifice charmant. Lit confortable, eau chaude, couette ... Mais quelques remarques. Un peu bruyant tout de même s'agissant de ma chambre simple située au premier étage côté réception. Horaire petit déjeuner 7h-9h un peu limites à mon goût, 10h serait préférable. Pas de service de laverie.

2/10 – Ontzettend slecht

Omar, Cucuta

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Arrogancia en empleados

Me dieron un cuarto extremadamente pequeno. Toda la noche alto ruido se escucha todas la conversaciones en la recepcion. Ofrecen desayuno pero luego te quieren cobrar. NO PUDE DORMIR EN TODA LA NOCHE DEMASIADO RUIDO.

2/10 – Ontzettend slecht

Sunny, Sheen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor cleaning, Poor sleep,Disrespect, Overcharge

The first hour in the room I went to the bathroom while my husband went to get some food and got trapped in there. There was no knob at the door but there was a latch. Thank goodness my husband came back soon or God knows how long I would be lock there. I can't imagine the nightmare if I was alone (We were on the 3rd floor). Cleaning lady entered the room one day without even knocking catching us semi naked getting ready to go out. Another day the room got no cleaning at all. There were 2 old towels in the room when we arrived, only one in the second and third nights. The most annoying was the glass window they have from the room into the hallway with a motion sensor light right at it. Every time someone walked on the hallway in the middle of the night the light would go on and wake us up. There was no way to close/block those 2 glass openings. When we checked out we were possessed to hear that they were charging us U$ 30 for stains on towels. I do acknowledge that my hair accidently LIGHTLY stained a towel but not only no hotel has ever charged me for something like this but the amount charged was absurd. The towel was OLD and falling apart and there was nothing written anywhere about the charge for accidents. U$ 30,00 or COP 60.000,00 could buy a LOT of towels in Bogota. They were outraged but the staff treated us with the outmost disrespect. They called me a cab while we were discussing the charge to try to get rid of us. It was a horrible experience.

4/10 – Matig

Manuel, Madrid

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Mala administración / Mismanagement

Hicimos la reserva a través de esta página y al llegar al hotel nos dijeron que no tenían la reserva. Después de enseñarles los papeles de la reserva no querían respetarnos la oferta, tras discutir algo más de una hora, de pié, cansados del viaje y viendo como entraban nuevos huéspedes y les preguntaban ¿Colombianos? y les hablaban en voz baja para decirles un precio más bajo, decidí irme. Fue entonces cuando respetaron mi reserva. La habitación, a parte de pequeña, la puerta de la entrada choca con la primera cama, al llegar no tenía toallas y nos las dieron por la noche. No hay armarios en las habitaciones. El desayuno escaso. La ventana da al patio interior donde se desayuna y se escucha todo, lo que más se oye es el teléfono de recepción. // We booked through this website and on arrival we were told they had no booking. After showing the roles of the reserve did not want to respect the offer, after discussing something over an hour, standing, tired from traveling and seeing new guests entered and asked les Colombians? and they talked quietly to tell a lower price, I decided to go. It was then that they respected my reservation. The room, a small part of the front door collides with the first bed to get had no towels and got them at night. There are no lockers in the rooms. Good parking. The window overlooking the courtyard where you have breakfast and heard everything, what you hear is the phone reception.

8/10 – Goed

Sandra A., El Salvador

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poco Desayuno y falta de comunicacion hoteles.com

El desayuno fue muy pobre y limitado, y al llegar no tenian conocimiento de la reservacion que mis amigos y yo habiamos hecho a traves de hoteles.com

4/10 – Matig

Thom, UK

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Eh

It wasn't the nicest. Should have stayed elsewhere in the La Candelaria district.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

all style, no substance

Don't believe the pictures. Believe the reviews. We made the mistake of getting carried away by the beautiful pictures. The hotel is in fact pretty but the rooms are pretty bare and small. Don't expect a place to hang your clothes, a chair, or even towels. We had to ask four times before getting any towels (and wait about 10 hours). We also had to wait half an hour for our room at 6 pm. The dining room is pretty much for show (with the exception of breakfast). All restaurants around the area close around 5-6 pm and, unless you take a cab, you must order take out. The hotel doesn't serve any food. We even asked for a fork and we were told that they can't give you one at night. Spend the extra 10 dollars and stay in a better hotel/neighborhood.

2/10 – Ontzettend slecht

Priscila, Florida, USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Red alert

Even the locals are afraid to hang in this area due to high crime. Danger zone

10/10 – Uitstekend

Mariqui, Florida, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ámbar Hotel

I had the pleasure of staying at this hotel for three nights and was pleasantly surprised. .at how well treated you are as a guest. .how clean the rooms were..how close to many interesting places it is..I Definitely Recommend It! !

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Stad not flexible and noisy

We arrived early after a long trip, but check-in time is 3 o'clock. We tried to check in at 3, but we had to wait untill 5 o'clock, because something went wrong with the reservation... We we're a bit late for breakfast, so we couldn't get anything anymore... Room was clean, but it was noisy; cars were driving through the room... And the hotel is not in candelaria, but in centro, that's good to know!

8/10 – Goed

roberto

Positief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

FREDY, SONORA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

EXCELENTE UBICACION , CENTRO HISTORICO

BUENA ESTANCIA

4/10 – Matig

Piece, London

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Good location but many issues.

Ambar is a reasonable enough hotel but a few niggly issues lowered our impression significantly. Depending on the location of your room, you may have a window overlooking the breakfast area, or if you are unlucky you could end up with a window that overlooks a tiny walled box used by previous guests to hide cigarette butts. Another issue was that the housekeeping staff started their rounds at around 6am, being noisy as they did so. You were often disturbed before 10am by somebody wanting to clean your room and as the hotel has paper-thin walls, the hotel is incredibly loud. We found it not to be a place to stay if you are in need of a good nights sleep. We were also subject to a number of mis-dialled alarm calls and the staff were unapologetic. Despite the negatives, this hotel provides good showers (hot and high-pressured) and the TV has a great range of channels, with some even in English.

8/10 – Goed

rangel noraima, venezuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

excelente ubicacion casco historico

muy buen hotel por su ubicacion en el casco historico

8/10 – Goed

noraima rangel, venezuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

excelente ubicacion casco historico

muy buena ubicacion en el casco historico, si no vas por lujos y no llevas a los niños es muy buen opcion

10/10 – Uitstekend

DW Wilson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

carlos , villahermosa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sin respeto para las reservaciones

Llegamos al hotel el día 24 sin embargo nos dijeron q no estaban las reservaciones q habían tenido sobre cupo y que ya no aplicaba la promoción q habíamos hecho, pero si quería la habitación tenía que pagar la una cantidad q representaba el doble, solicitamos hablar con la encargada gerente y jamás dio la cara, lo q nos ofrecieron era pasarnos a un hotel de mala muerte! Mi hermana hiba con una fractura en el pie estuvimos 5 horas allí y jamás dio la cara.