Bij binnenkomst voelde ik een bepaalde kaalheid. Zoals de lobby is ingericht zonder planten. Dat heb ik meteen tegen de receptie medewerker gezegd. De lobby is ongezellig. De broodjes en kauwgum machine maakt het geheel best goedkoop. Volgens de medewerker waren alle hotels van deze keten gestandaardiseerd en zag deze er daarom zo uit.
De lift naar de kamer piept op iedere verdieping. Wanneer je eenmaal op de verdieping bent aangekomen hoor je een extra lange piep. De piep is onnodig, want er is geen braille optie bij de cijfers wanneer je kiest voor een verdieping. Alleen blinden en slecht zienden hebben de piep nodig. Het paneel rond de cijfers in de lift zat hier en daar los.
De gangen hebben slechts 1 kunstwerk, op de kamer geen. Het schilder werk van een spiegel en een deel van de badkamer, afwerking van het behang in een hoek van de slaapkamer, de afwerking van de kit rand in de badkamer was teleurstellend. En geen vier sterren waard.
De slaapkamer deur had geen viewer, ketting of haak. Ik stond in de bandkamer deur opening en hoorde dat iemand met een kaart de deur open probeerde te maken. Ik heb op de deur geklopt en toen hield het op. Het ontbijt was half continental, het ontbrak aan sturing / leiding bij personeel aan het ontbijt. Ze lieten heel lang vies servies op de tafels staan. Terwijl het niet druk was. Er staat te weinig variatie voor wat je betaald. Wij hebben 3 van de 8 keer maar ontbeten. Vanwege Marriott in de naam hebben wij dit hotel gekozen helaas.