Kies datums om prijzen te bekijken

Kameropties

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij AC Hotel Bologna by Marriott?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden (maximaal 2 per kamer) toegestaan, met een maximaal gewicht van 30 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 15 per accommodatie, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 31 jan. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 19 feb. 2023 min. € 98,09, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij AC Hotel Bologna by Marriott te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 15 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij AC Hotel Bologna by Marriott?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij AC Hotel Bologna by Marriott uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt AC Hotel Bologna by Marriott?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Bologna ligt vlak bij de luchthaven, en binnen 3 km afstand van BolognaFiere en Piazza Maggiore. Centraal Station Bologna ligt op 14 minuten lopen en naar Bologna (IBT-Station Bologna Centrale) is het 15 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij AC Hotel Bologna by Marriott gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij AC Hotel Bologna by Marriott kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van AC Hotel Bologna by Marriott op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 240 van 531 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 45%
Gastenscore: 8 - Goed. 220 van 531 beoordelingen" "
" "8 - Goed 41%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 531 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 10%
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 531 beoordelingen" "
" "4 - Matig 2%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 531 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 1%

9,2/10

Netheid

8,7/10

Personeel en service

8,5/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en schone kamers, modern ingericht. Vriendelijk service.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Mark

Goed zaken hotel
Schoon hotel, goede service. De buurt was niet bijzonder, en de ligging was niet optimaal ten opzichte van het centrum van de stad, ik moest een bus of taxi nemen (rit van 5 minuten) om daar te komen. Lag wel in de buurt van de "conference centre"
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Franklin, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend vier sterren hotel in Bologna
Bij binnenkomst voelde ik een bepaalde kaalheid. Zoals de lobby is ingericht zonder planten. Dat heb ik meteen tegen de receptie medewerker gezegd. De lobby is ongezellig. De broodjes en kauwgum machine maakt het geheel best goedkoop. Volgens de medewerker waren alle hotels van deze keten gestandaardiseerd en zag deze er daarom zo uit. De lift naar de kamer piept op iedere verdieping. Wanneer je eenmaal op de verdieping bent aangekomen hoor je een extra lange piep. De piep is onnodig, want er is geen braille optie bij de cijfers wanneer je kiest voor een verdieping. Alleen blinden en slecht zienden hebben de piep nodig. Het paneel rond de cijfers in de lift zat hier en daar los. De gangen hebben slechts 1 kunstwerk, op de kamer geen. Het schilder werk van een spiegel en een deel van de badkamer, afwerking van het behang in een hoek van de slaapkamer, de afwerking van de kit rand in de badkamer was teleurstellend. En geen vier sterren waard. De slaapkamer deur had geen viewer, ketting of haak. Ik stond in de bandkamer deur opening en hoorde dat iemand met een kaart de deur open probeerde te maken. Ik heb op de deur geklopt en toen hield het op. Het ontbijt was half continental, het ontbrak aan sturing / leiding bij personeel aan het ontbijt. Ze lieten heel lang vies servies op de tafels staan. Terwijl het niet druk was. Er staat te weinig variatie voor wat je betaald. Wij hebben 3 van de 8 keer maar ontbeten. Vanwege Marriott in de naam hebben wij dit hotel gekozen helaas.
7 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

margot, bodegraven

Goed hotel beetje ver van centrum
Prima verblijf gehad in prachtig Bologna. Het was wel 20 minuten lopen naar het piazza magiore. 's Avonds regelmatig een taxi genomen. Ontbijt was goed verzorgd en voldoende keuze aanwezig. Vriendelijkheid van het personeel was soms bizonder goed en soms wat minder.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben twee weken hier gelogeerd met onze zoon van 20 in zijn eigen kamer. Een goed, luxe hotel met vriendelijk personeel en een uitstekende service. In plaats van €15 mocht ik de auto voor maar €5 per dag parkeren. Het ontbijt was prima en de kamer was ook altijd netjes schoongemaakt en verzorgd. Kortom, een heel positieve ervaring. Enig nadeel: het centrum is niet echt dichtbij; een kwartier lopen in de hitte en de brandende zon viel tegen.

6/10 – Redelijk

Herman, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
good for business not holiday
20-25 min lopen van centrum over het spoor, niet aangenaam. Gedurende jaarwisseling weinig service in hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamers
Hotel ligt iets buiten centrum, maar goed te lopen, ongeveer 20 min. Nette kamers, inclusief ontbijt geboekt. Ontbijt was redelijk, je kon ook espresso of cappuccino bestellen. Prima voor een weekendje weg.

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Enric

2 nachten verbleven in oktober 2022