Terras

Beoordelingen van ibis budget Bordeaux Centre Mériadeck

2 out of 5
ibis budget Bordeaux Centre Mériadeck
37 COURS DU MARECHAL JUIN, Bordeaux

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 117 van 657 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 307 van 657 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 146 van 657 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 657 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 657 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Willy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Douche was niet warm.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Laure - assistante cheffe de réception op 5 feb 2022
Hello, thank you so much for your feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
Parkeren was prima onder het hotel. De ingang zit aan de achterkant. Het was prima qua ligging. Wel erg gehorig en een hele kleine kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Hotel is zeer goed gelegen, en biedt waar voor zijn weinig geld. Handig is de parking in het hotel, moet wel bovenop betaald worden. Ontbijten doe je best in de mooie stad zelf. Alles is op wandelafstand.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Laura

Fijne schone kamer. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat er geen kastruimte is.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van La réception op 23 aug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes , schoon maar kleine kamer
Kamer was er klein. Alles was schoon , eigen toilette en douche. Ingang douche was erg smal
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van La réception op 30 jul 2018
Dear MURIELLE RUYET, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Bordeaux Centre Mériadeck. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 – Goed

Joel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mais c'est en français que je m'exprime !!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Véronique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct rapport qualité prix
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Harintsoa Nambinina

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Mathieu op 28 mrt 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une note suite à votre séjour à l'ibis budget bordeaux mériadeck.Nous sommes également ravis de constater votre satisfaction.Nous espérons pouvoir vous accueillir prochainement.Cordialement,L'équipe de réceptionMathieu

8/10 – Goed

Aline

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jose

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Almudena

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

marie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix pour bordeaux centre
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Benedicte

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Cristina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unpleasant stay
Found the bathroom unclean at check in, receptionost was very efficient in providing another room. The structure is not well mantained and rooms smell of mold. Air conditioning was not working properly and the room was very warm. There is no hairdryer in the room, however it can be borrowed from reception (cash deposit). At 2 am someone started screaming in the hall, waking us up. Screaming continued for a while. Breakfast was ok, towels and linen unexpectedly fresh. Good location very close to public transport.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

YU HEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very helpful reception, nice air-conditioned room
The booking at hotels.com said check in time started at noon, but when I arrived the staff said it was 2pm and they could not give me a room, while storing luggage would cost additional 2 Euros. When I was a bit frustrated by this, another staff at the reception (Timothee) kindly helped me find a room which was ready for check-in, I appreciated his help in resolving this matter in a nice way. One good thing about staying here is that, even though it is a budget ibis hotel, breakfast is included. While we needed to check out earlier than breakfast time, we were still able to grab some pastry and coffee before we left. In addition, rooms in this hotel are equipped with air conditioning, which is very important during summer as Bordeaux can be very hot.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

María Ángeles

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Práctico ,limpio buena Atencion
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Paul

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VERY BUDGET
I arrived late, they had wrong room ready, was super small, nothing like the photos, very old. I complained and they moved me to disabled room which was bigger but still same condition, uncomfortable beds and just old.. The breakfast was terrible also, didn't eat the 2nd day, went to a bakery
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

NANCY

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were quite small. Not surprising since it was an ibis budget. Our issue is that the air quality was very poor as the bulding has a mold problem. My husband is very reactive to mold and I am very sensitive to the smell of mold. We did our best to spend as little time inside the room as possible for our health sake. Opening windows helped but my husband still reacted and we couldn't spend any extra time inside the room beyond a few hours of sleep. It is 3 days later and my hisband is now dealing with lung issues because of this mold exposure. It wasn't only our room, our kids were in another room and their air quality/mold was just the same, as was in the hallways on multiple floors.

6/10 – Redelijk

José Luis

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Bernadette

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Françoise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Maria José

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait !
Les prestations et services de l'hôtel correspondaient parfaitement à notre attente. Efficace, excellent petit-déjeuner, lit confortable, température parfaite (dehors, grosse chaleur). Très central.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Catalina

Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Chizoba

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Chantal

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

FLORENCE

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Timothé. op 19 feb 2023
Madame,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Bordeaux Centre Mériadeck.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleursL'équipe de réception.

6/10 – Redelijk

Silvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen ubicado.

4/10 – Matig

David

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Not quite as Described
Need to be more upfront that the parking costs are not included and how much they are. The check in was very slow, you appear not to have the systems that are link to your suppliers. The bed was really uncomfortable. Also be more upfront about the extremely small size of the bedroom.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Rodrigo

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Francois

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Malachy

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una noche en Burdeos
Siempre que hemos ido a Burdeos hemos reservado en un hotel Ibis. Siempre ha sido una buena experiencia, como en este caso. Además, está bien situado y permite visitar la ciudad aunque tengas poco tiempo. El personal del hotel ha sido muy amable y correcto.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'air climatisée dans notre chambre fonctionnait de façon minimaliste. Il n'y avait qu'un des deux ascenseurs était hors service ce qui rendait les déplacements lings.
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Chiara

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Camera minuscola che sembrava più la cabina di un traghetto, in 3 bisogna muoversi a turno ed è meglio essere normopeso altrimenti si rischia di non passare e non entrare in doccia, il letto a castello del bambino te lo devi fare anche perché o sei agile e atletico o resti bloccato quindi col cavolo che te lo fanno!! Può andare, adattandosi, per una notte di passaggio ma non di più e sempre se non si soffra di claustrofobia...
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Marion, Los Angeles

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dependable and pet-friendly! The breakfast at this Ibis was really great, too!
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

INGRID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena relación calidad-precio con cosas a mejorar.
La habitación estaba muy limpia. Faltaban algunos detalles como pasta de dientes. Vale poco y se podría incluir para comodidad del huésped. La sábana bajera era de celulosa. Un poco desagradable y se salía contínuamente. El desayuno no era muy variado pero estaba bueno. El personal era muy agradable y atento. El aire acondicionado fue muy bien en plena ola de calor.
Habitación
Desayuno
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ghazal

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sarah

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Maria Bruun

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Godt ophold med god beliggenhed
Bedre end til to stjerner sammenlignet med andre Ibis vi har boet på. Hotellet er super fint. Vi fik et okay stort (handi) værelse med udsigt til gaden. Selvom det vendte mod gaden, havde vi ikke problemer med støj derfra. Til gengæld boede vi op af elevatoren, og døren var ikke lydtæt. Vi kunne derfor høre rengøringen fra tidligt og samtlige gæster på gangen. Men! Der var gudskelov ikke så meget aktivitet ift at det var sommerferie. Vi kom desværre til at mangle toiletpapir og rene håndklæder, der ikke blev fyldt op, men et besøg i receptionen hjalp på dette. Der stod (muligvis gratis) croissanter, brød, frugt og vand. Rart personale. God beliggenhed til centrum, madsteder, indkøb og god kaffe (Gusco). Trygt område, hvor man føler sig sikker oveni købet i nærheden af brandstationen.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Hugo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación pequeña que cumple con lo cometido
Estuve 4 días. Es una habitación perfecta para una persona. La cama esta bien. Tiene lo necesario y suficiente. Lo único el espacio, que era corto si como yo necesitaba trabajar. Pero tienen espacio abajo en la entrada. Limpia.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Aristeidis

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Franck

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nilda Noemí

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tout !
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Laure - assistante cheffe de réception op 26 apr 2022
Cher Yves, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Excellente journée à vous, Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Christiane

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Laure - assistante cheffe de réception op 26 apr 2022
Chère Christiane, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Excellente journée à vous, Bien cordialement,