D Hotel Seri Iskandar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Bota

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor D Hotel Seri Iskandar

Terrein van de accommodatie
Kamervoorziening
Dineren in de kamer
Lobby
Terrein van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services
De huidige prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
526, Lebuh SIC, Bandar Seri Iskandar, Bota, Perak, 32610

In de buurt

  • Universiti Teknologi PETRONAS - 9 min. rijden - 3.5 km
  • Tanjung Tualang Tin Dredge No. 5 - 24 min. rijden - 23.5 km
  • Kellie's Kasteel - 27 min. rijden - 29.9 km
  • Aeon Station 18 - 30 min. rijden - 32.6 km
  • Ipoh Parade - 36 min. rijden - 38.7 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 30 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Rizqullah - ‬6 min. lopen
  • ‪Restoran Seri Ikhwan - ‬2 min. lopen
  • ‪Restoran Selera Tomyam - ‬5 min. lopen
  • ‪Cafrint Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Chegu CAFE - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

D Hotel Seri Iskandar

Hoogtepunten van de accommodatie
D Hotel Seri Iskandar is van alle gemakken voorzien. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bankethal, een geldautomaat/bankservice en een rookvrije accommodatie
  • Vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 168 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Waterkokers, schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 100.00 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

D Hotel Seri Iskandar Bota
D Hotel Seri Iskandar
D Seri Iskandar Bota
D Seri Iskandar
D Hotel Seri Iskandar Bota
D Hotel Seri Iskandar Hotel
D Hotel Seri Iskandar Hotel Bota

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij D Hotel Seri Iskandar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij D Hotel Seri Iskandar?

Vandaag, 3 aug. 2025, kost een verblijf bij D Hotel Seri Iskandar van één nacht voor twee volwassenen op 4 aug. 2025 min. € 31,14, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij D Hotel Seri Iskandar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij D Hotel Seri Iskandar?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij D Hotel Seri Iskandar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt D Hotel Seri Iskandar?

Dit hotel in Bota ligt op 4 km van Universiti Teknologi PETRONAS en op 8,2 km van Changkat Tambak. Ook Tanjung Tualang Tin Dredge No. 5 en Kellie's Kasteel liggen binnen 32 km afstand.

Beoordelingen over D Hotel Seri Iskandar

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 123 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 123 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 123 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 123 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 123 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hasril

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

ABIDULLAH

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel lokasi dekat dengan Billion shopping mall dan tempat makan. Keadaan bilik ok lah cuma bantal dan tilam agak lama, perlu ditukar. Overall ok dan itu yang terbaik di Tronoh.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammad yazid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

LIM

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Many birds outside window.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

ROHANA BINTI MD ZUKI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommended. Strategic location and good facilities
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah Harriet

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Upon checking staff was not helpful, I did put in remarks that i need a baby cot and it was not given . I have arrived midnight and the staff actually gave me a lecture on how to book the baby cot. I though keying in the remark is clear enough as a request, At the counter i have ask if there is a baby cot he just said yes, Enter room there was no cot, call reception using my mobile hp as room phone was not working the male staff gave me a long lecture about how to book a baby cot, I was pissed off at that time as it was late and my baby was cranky, STAFF NOT HAS NO CONSIDERATION AT ALL.. Upon check out, I stand infront of the lady for 5 minutes watching her play with her handphone tik tok she didnt even know i was infront of her, Location is good and facilities is good, BUT STAFF ARE NOT QUALIFIED TO BE IN THE SERVING AS CUSTOMER SERVICE, Note if you leave ur key in the room, Maintenance guy will have to open , ASKING FOR ANOTHER KEY FOR MY HUSBAND IS CHARGEABLE FOR RM50 AS DEPOSIT.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

BUNG

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

AHMAD FAKHRUL NAJMI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Muhammad Azlan

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sharifah

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

RASHIDAH

2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Siddiqin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Got cockroaches. Water not warm enough.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Nik Mohd Syazwan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Puas hati

Hotel bersambung dengan Billion dan dikelilingi banyak rumah kedai di sekeliling. Parking banyak dan berkongsi dengan pelanggan Billion. Breakfast pun okay. Bilik pun okay
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

salwati

Negatief: Personeel en service
the wifi coverage is quite bad and does not connect to iphone
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie

sending kids to UTP

just nice.
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Khaw, Sepang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
There is no designated car parking for hotel guest.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

SALIM, Kuala Pilah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hartanah ni kira OK. Perlu tambah baik dari segi kemudahan seperti peri sejuk di dalam bilik
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

MIZAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good!!!..

Overall good...the food has improved compared to previous years...
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good room, clean and tidy at best
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very disappointing that only Android user can enjoy hassle-free complimentary wifi. For Apple users, we are given 2 pcs A4 paper to steps to connect to the wifi. The staff expect me to read that paper, that is all blurry because its been copied plenty of times. What age are you in? Knowingly that I booked for 2 persons, only 1 keycard was given. I had used an alien card to slot the electricity bcoz I had to go out while my mother stayed in the room. Common sense? Morning breakfast, there was no egg-counter because there's 300 pax for breakfast. Is that any excuse? But I saw a Chef (dark jacket wt glasses) cane out of the Kitchen and gave a guest a sunny-side up. I'd requested for a room nearer the lift because of my mother, but was given a room at the end. We had to make a big round upon reaching the lift. Staff lack of attention, if not asked, nothing will be explained. Yet, all staff was courteous and friendly.and the room was clean and comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Norita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location 😆

Good location and easy to find food & shopping.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is located at the mall and near to all nice place of great food
1 nacht verbleven in mei 2019