Fotogalerie voor Hong Kong Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 19
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, balkon, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, balkon, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5, Jalan Besar, Cameron Highlands, Brinchang, Pahang, 39100
Over deze accommodatie
Hong Kong Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Iris House Hotel Cameron Highlands
Iris House Hotel Cameron Highlands
- Gratis wifi
7.0 van 10, Goed, 127 beoordelingen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
22 okt - 23 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: MYR 6.00 per dag (open van 8 tot 5)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hong Kong Hotel Brinchang
Hong Kong Brinchang
Hong Kong Hotel Hotel
Hong Kong Hotel Brinchang
Hong Kong Hotel Hotel Brinchang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hong Kong Hotel
7,6
Goed
7,8
Netheid
7,4
Locatie
7,0
Personeel en service
6,6
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Nur Iliyani
Reisde met familie
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur Iliyani
8/10 – Goed
Noor Haliza binti
Reisde met partner
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noor Haliza binti
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Ariff
3 apr 2022
Ariff
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Balu
27 mrt 2022
Balu
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
murnie
16 nov 2021
murnie
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
NOR MARIAM
Reisde met familie
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOR MARIAM
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Travelor, Selangor
Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2020
Positief: Personeel en service
Travelor
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
punitha
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
punitha
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Rose, KL.
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rose
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
ROHAINI
29 okt 2019
ROHAINI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Muhammad khairul
Reisde met familie
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhammad khairul
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kilmer
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kilmer
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Liyana, Shah Alam
Reisde met partner
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liyana
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Your
Reisde met familie
10 feb 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Your
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Saiful Adli
23 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Saiful Adli
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
magali, nice
14 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
magali
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jun 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
=_="
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Muhamad Helmi
28 apr 2018
Negatief: Netheid
Muhamad Helmi
6/10 – Redelijk
mohd shafizan
8 apr 2018
Positief: Comfort kamer