Lobby

Beoordelingen van Barceló Brno Palace

5 out of 5
Barceló Brno Palace
CL Šilingrovo námestí 2/265, Brno

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 739 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 1001 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Morgan

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service
Fijn hotel, comfortabele kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt en op een super locatie gelegen.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Roman Pošvic, Deputy General Manager op 5 apr 2022
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback. We are glad that you found our location convenient, and we are happy that you received such friendly and professional service from our team members. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Best wishes, Roman Pošvic, Deputy General Manager

10/10 – Uitstekend

ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: * Het hotel is letterlijk een paleis: wat een schitterend gebouw! * De supergrote executive kamer was bijna een compleet appartement, met z'n lange gang, megagroot woon/slaapvertrek en luxe badkamer. * Het uitzicht als je op de juiste hoek en juiste verdieping (en dat zat ik) verblijft. * Het ontbijt, te weten: de (enorme keuze aan) gerechten Slecht: * de ongeïnteresseerde ontvangst bij de receptie bij aankomst en het nog minder geïnteresseerde afscheid bij het vertrek. De receptionisten zien er keurig uit, maar zijn gewoon niet zo (klant)vriendelijk. * het ontbijt, te weten: de sfeerloze zaal, die totaal niet de allure heeft van de rest van het hotel. * Daarnaast ben je als vijfsterrenhotel absoluut niet serieus te nemen, als je een medewerker als Artem (of Arthem) in dienst hebt. Deze weekend-ontbijtmedewerker was grof, onbeleefd, onverschillig, brutaal en volledig ongeschikt voor zijn werk. Zo iemand hoort in de spoelkeuken thuis of in de kelder, maar niet in de omgang met gasten. Gelukkig waren zijn collega's Jacub en zijn vrouwelijke supervisor wél vriendelijk; dat is het niveau dat je als gast in het paleis mag verwachten.
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 1 sep 2016
Dear Paul, thank you for your valuation. We really hope in your next visit we would be able to convince you to value us 5 star. we try every day harder to improve our services and products as we always look forward to the total satisfaction of our guests. Best regards, Gustavo Guidobono General Manager

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Erg comfortabel , mooi en modern hotel.Heerlijk gegeten in restaurant Palazzo.Personeel supervriendelijk en behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Friendly staff. Con: Can hear other guests footsteps/doors slamming, bring earplugs
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Yasuhiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent about everything. You will definitely enjoy your stay
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 10 mei 2024
Dear Yasuhiro,Thank you very much for your feedback.We are delighted that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Shilin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was at a perfect location and it was near to the main train station, around 10 minutes walk. Room was very big and clean. The staffs were friendly and polite.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of it was the best, the Hotel was Fantastic, the only problem was that we wanted to extend a day, and that was only possible threw the internet, because they were supossedly all booked out, except in internet????
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 24 apr 2024
Dear Tracy,Thank you for your feedback.Of course, it is possible to extend the reservation directly at the reception. We regret if there is a misunderstanding between you and our staff. We will verify the matter with all members of our team.Nevertheless, we are pleased that you enjoyed your stay, and we will be glad to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôte , super accueil, service de qualité
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 20 apr 2024
Dear David,Thank you for your positive review.We are pleased that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Oscar

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Vladimir

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mauricio

All was ok
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful stay. Staff were fabulous, the food was great and the room was perfect. Would definitely recommend.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 27 feb 2024
Dear Jena,We appreciate your beautiful review.We are delighted that your stay at Barceló Brno Palace met all your expectations, and we hope to welcome you back soon.Best regards,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Richard, Seattle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location - transport, quiet neighborhood, historical part of Brno, shopping, restaurants, kavarny, very pleasant and helpful staff, big clean rooms.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 26 feb 2024
Dear Richard,Thank you very much for your beautiful review.We are delighted that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice contemporary hotel with great staff
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 13 feb 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review your stay at Barceló Brno Palace.We are pleased that you were satisfied with our service, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Antony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reasonable walking distance from train station and very convenient to the Old Town. The room was very comfortable and quiet. Breakfast was extremely good and well priced. For 10 extra Euros I kept the room till 2.30pm
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bryan, Calgary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kayleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Manuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

jonathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Great location. Super service and very friendly and welcoming staff. Only complaint is that the rooms were too hot and turning down the heating had no impact.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 24 dec 2023
Dear Jonathan,We appreciate your feedback.We regret that the temperature of your room did not suit your needs, and you did not contact our front desk staff during your stay. They are always willing to help with anything our guests need.Nevertheless, we are pleased that, in general, you spent a pleasant time with us, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kieran

7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew, Stockport

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent rooms, high standard, very quiet
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 16 dec 2023
Dear Andrew,Thank you for your feedback.It is wonderful to know that your stay at Barceló Brno Palace met your expectations.We hope to welcome you back soon.Best regards,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sveinn Runar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marcela

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel and for small extra fee can valet park at front door, which in Brno center is good feature
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 10 dec 2023
Dear Robert,We truly appreciate your feedback.We are glad that you enjoyed your stay, and we will be happy to welcome you back soon.All the best,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

HITOMI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
家族3人で2泊滞在。リクエストし忘れていたにも関わらず、バスタブ付きのお部屋に代えてくれました。スタッフの方たちが皆さん気持ちの良い対応で、お部屋も清潔でした。中央駅からも徒歩圏、旧市街地にも歩いてすぐです。朝食も種類が豊富で美味しかったです。
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Zsuzsanna

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pamper yourself at Barceló!
Barceló Brno Palace hotel is really conveniently located in the centre of Brno. The hotel itself has a luxurious vibe, the room was huge and so was the bed (like you need to get an Uber to get from one side to the other huge). Breakfast was amazing and definitely worth paying for.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 13 nov 2023
Dear Jan,Thank you for your beautiful feedback.We are pleased that your stay at Barceló Brno Palace met all your expectations, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Guillermo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia favorable
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 2 nov 2023
Dear Guillermo,Thank you kindly for your feedback.We are pleased that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon.All the best,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Katherine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel in the heart of old town Brno.
We stayed one night here as we wanted to explore Brno. The Barcelo Brno Palace was perfect - central to the old town, which made everything we wanted to see and do walkable. It's also very close to the train station (which would have been great if we had less luggage - we would have been able to walk there). The hotel was beautiful, the room was large and clean and modern. Definitely recommend.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 9 okt 2023
Dear Katherine,We truly appreciate your beautiful review.We are pleased that your stay at Barceló Brno Palace met all your expectations, and we hope to welcome you back soon.Best wishes,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

DESIRAE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Janyne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

MOHSEN, Houston

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Doris

4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Miroslav

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Rather 3,5* hotel
Terrible housekeeping for 5* hotel. Opening room doors before checkout without knocking. Mold in bathroom. Terrible sound isolation. Full parking spaces in front of hotel, so you cannot even park for Valet to take it. Standard breakfast - not 5* level. After complaining no compensation… We will not stay there again.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 11 sep 2023
Dear Miroslav,Thank you kindly for your feedback.We are sorry that your stay at Barceló Brno Palace did not meet your expectations. We will immediately discuss the mentioned issue with the housekeeping manager. Situations like this should not occur at all, and we will do everything possible to avoid them in the future.We hope you will give us a chance to make it up to you and visit us again in the future.Thank you again for your honest opinion.All the best,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

r

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
A lovely hotel perfect for exploring Brno.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 31 aug 2023
Dear Janet,Thank you very much for your feedback.We are delighted that you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon.Best regards,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

jacopo

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Helena

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Overall a good hotel in a central location. The service is a bit poor but generally good.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager op 17 aug 2023
Dear Alexander,Thank you very much for your feedback.We are sorry that you did not find our service sufficient. Our guests usually appreciate the approach of our staff, so we regret that your impression was different. We will definitely take your comment into consideration.Nevertheless, we are glad that, in general, you spent pleasant time with us, and we will be happy to welcome you back soon.All the best,Dominika Sklenarova, Guest Experience Manager