Een binnenzwembad, een buitenzwembad

Beoordelingen van Maximus Resort

4 out of 5
Maximus Resort
Hrazni St. 4a, Brno

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 240 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 240 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 240 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 240 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 240 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werkelijk een schitterend Resort, de weg er naar toe is er één met obstakels maar hou vol, je wordt beloond op een parel... Alles super netjes, modern en dan die Wellness... Dit is wat je zoekt als je veel sauna's / spa's hebt gezien. SFEERVOLLER kan het bijna niet.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Arris , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable resort with very friendly staff
Nice resort, spacious rooms and clean. The staff was very friendly. There was maintaince of the hotel going on that started apx. 0700-0730 with heavy drilling. The hot water in the room changed to cold the whole time,
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De muren zijn ws heel dun, want ik kon letterlijk elke stap van iedereen onder en naast mij horen. Ook geluiden vanuit de gang waren meer dan constant aanwezig.

10/10 – Uitstekend

Bettina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Murray

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 14 feb 2024
Good day, thank you for your review, we are glad that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Rastislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tým Maximus Resort op 20 nov 2023
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velice těší. Jsme rádi, že jste byl u nás spokojen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lenka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael J-N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great wellness hotel & spa in connection
Excellent hotel, good service and food in restaurant. Huge spa, wellness and pools in connecting facilities. High-high standard. Please note that all leisure areas including pool are in the spa area at extra cost - however quite reasonable. And that the pool is a wellness pool.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ahlayza

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

OZER

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In the property`s main page on the Expedia, and during the reservation process, it does not state that the pool requires additional fee nor it stays that the pool is part of wellness, which is misleading because they requires from you to pay for wellness to use pool. Otherwise 5 from 5.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 20 jul 2023
Good day, thank you for your review. We are glad that you were satisfied with your stay. We are sorry if you were confused about the services included in your reservation. We have already changed the informations on the page to be more clear about the wellness. We hope it is going to help other guests.

10/10 – Uitstekend

Nancy

Máximos was great service, value and experience.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 7 jul 2023
Good day, thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay and that you were satisfied with our service.

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The air conditioner is soo bad
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 26 jun 2023
Good day,thank you for your feedback, we are glad that you were satisfied. We are sorry about the AC, we had some technical issues lately. But we do our best to sort it out immediately.

8/10 – Goed

Liron

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 26 jun 2023
Good day, thank you for your rating.

6/10 – Redelijk

Patryk

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
The SPA is excellent, the HOTEL had a couple issues, our AC was not working, we were offered 'fans' instead of a fix or a new room. Also, our room was on second floor, next to their admin offices where ppl work.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maximus Resort Team op 26 jun 2023
Good day, we are glad that you enjoyed your time in the SPA. We apologize for the malfunctioning AC in your room. The problem was more complex and occured in multiple rooms. That is why we could not offer you another room.

10/10 – Uitstekend

Sally

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the hotel and the wellness spa. We didn't like that there was not food/dining for kids/teens.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Rastislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Tým Maximus Resort op 23 jan 2023
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že během Vašeho pobytu bylo vše v pořádku.

10/10 – Uitstekend

Matej

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfetto per chi arriva in macchina e vuole godersi una buona spa
Reactie van Maximus Resort Team op 23 jan 2023
Good day, thank you for your review, we are glad that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Hani

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maximus Resort Team op 6 jan 2023
Good day, thank you for your review. We are glad that you were satisfied with your stay.

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maximus Resort Team op 4 jan 2023
Good day, thank you for the evaluation of your stay. We are glad that you were satisfied with our services.

4/10 – Matig

Jozef

Positief: Netheid
Predrazeny hotel
Predrazeny hotel wellness nieje v cene a ranajky nic moc slaby vyber co sa wellness tyka este sme nezazili taku masu ludi na mieste neskutocne hlava na hlave nebolo miesto na odpocinok je to len o biznise tu sa uz nikdy nevratime
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 24 nov 2022
Dobrý den, velice nás mrzí, že pobyt nenaplnil Vaše očekávání. Naši hosté si mohou rezervovat jak samotné ubytování, tak některý z pobytových balíčků, kde je vstup do wellness již zahrnut. Zaleží tedy na každém, jak si pobyt rezervuje. Na snídaně máme z poslední doby většinou kladné recenze, pokud Vám však ve výběru cokoli scházelo, budeme rádi za jakékoli návrhy či připomínky. Wellness centrum je v zimních měsících opravdu více navštěvované, nikdy však není překračována jeho maximální kapacita.

10/10 – Uitstekend

Olga

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Maximus Resort - check-in was fine but the rooms around ours were having tiles and floors replaced so the noise was continuous all afternoon and impossible to stay in room…the resort is huge with spas and baths as far as the eye can see … it has the air of a workers paradise with lots of organized fun activities…bars full of backslappers glad to see each other and the grounds are full of robed people moving in and out of spas and saunas and plunge pools…we were traveling through and had no time to stay for the spa experience but it looked great…the restaurant is very good and the breakfast buffet was extensive and substantial. Maximus is located outside Brno along a narrow road through forest so it’s not a place to stay if you want to explore Brno but if you’re looking for a long weekend of spa and exercise with friends - this is the place.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 21 sep 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste byl s naším hotelem spokojen.

10/10 – Uitstekend

A N

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Maximus Resort Team op 16 sep 2022
Good day, thank you for your review, we are glad that you were satisfied with your stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Juskys

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid hotels.com
Terrible, overbooked hotel, poor hotels.com service, did not bother to find replacement accommodation, left in the middle of the night without a room
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 26 aug 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, velmi nás těší, že bylo během pobytu vše v pořádku.

10/10 – Uitstekend

Petra

5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 16 aug 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užila.

10/10 – Uitstekend

Miroslava

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 16 aug 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, velice nás těší, že jste byla s pobytem spokojena.

10/10 – Uitstekend

Jaroslav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Celkově super. Ubytování krásné, hlavně terasa, upravená, pohled na přírodu, přímo na terase keře borovic, levandule, no prostě nádhera. Zaměstnanci, ať už na recepci, obsluha v restauraci, uklízečky, prostě všichni, usměvaví, vstřícní, příjemní. Snídaně luxusní, myslím že každý si vybere to své. Bazén prostě nádhera, zaměstnanci tam, opět příjemní. Okolí krásné, čisté. Celkově pro nás příjemná, pohodová dovolená. Určitě se tam ještě vrátíme.
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 7 aug 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že jste byli s pobytem spokojeni a užili jste si jej po všech stránkách. Máme radost, že oceňujete práci našich zaměstnanců a určitě budeme rádi, pokud nás v budoucnu opět navštívíte.

6/10 – Redelijk

Matej

Reisde met partner
Prezzo e categoria in stelle non rispondenti all'effettivo aspetto della struttura.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 26 aug 2022
Good day,thank you for your review. We are sorry if you were not satisfied with your room.

10/10 – Uitstekend

Ondra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Tým Maximus Resort op 10 feb 2022
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, z kterého máme opravdu radost. Jsme rádi, že jste si pobyt užili.

10/10 – Uitstekend

Lucie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Tým Maximus Resort op 7 dec 2021
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme rádi, že jste byli s vaším pobyte spokojeni

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Tým Maximus Resort op 26 nov 2021
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi těší. Jsme opravdu rádi, že jste byla s pobytem spokojena.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Tým Maximus Resort op 26 nov 2021
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, z kterého máme opravdu radost. Těší nás, že jste byli během pobytu spokojeni.

10/10 – Uitstekend

Simona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skvělé.
Vše perfektní a na úrovni.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Tým Maximus Resort op 26 nov 2021
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás těší, že jste si pobyt užili.

10/10 – Uitstekend

Ümit

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles im ganzen passt
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Maximus Resort Team op 26 nov 2021
Good day, thank you for your review.

10/10 – Uitstekend

Josef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top wellness
Mužů jen doporučit.opravdu úžasné.
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Patrick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lot of unexpected extra costs
Everything was costing extra (wellness) and hotel has two areas -> 3-star area without elevator / air condition and 4-star area ...
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Only reason for us to stay at Maximus Resort for 2 nights was Infiniti Wellness & Spa. Staff at Maximus Resort was helpful, property was clean. We had a very nice buffet breakfast as you should expect from a 4-star hotel. However, our Economy Double Room was disappointing. It looked like it was from early 2000s, with no air-conditioning. The bathroom was not 'exciting'. Our double bed was actually two single mattresses next to each other. We couldn't really sleep next to each other in our honeymoon. The only difference between Economy and Deluxe rooms are size so I expect that other rooms are in the same condition. I don't really mind anything to be honest since our main reason for stay was the spa and wellness but it's a lot of money for a night of stay and you dont really get much in return.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Bunčiaková Mirka op 17 aug 2021
Dear guests, We really appreciate your positive comments, which will always make us happy, as well as critical comments that help us to constantly improve our services, which is our priority. We are sad that you were not satisfied with your room during your stay. STANDARD rooms are referred to as the only 3 * due to the absence of air conditioning and elevator, so the equipment of the room corresponds to the category of room Standard ***, according to hotel criteria. According to your requirements and also the event with which your stay was connected, I would recommend a choice of our rooms in the 4 * part of the hotel, where rooms are located in a higher category with air conditioning, elevator and mattresses, such as king size. I believe that you would be satisfied with the choice of rooms in the higher category. At the same time, we are very happy for your kind words. We make sure that our services are provided in the highest possible quality, the pro-client approach of employees and cleanliness is our priority.

8/10 – Goed

Monika

2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Philipp

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maximus Resort
Nachtessen, Zimmer, Sauberkeit alles top! Einzig die Zusatzkosten für die Poolbenutzung am späten Nachmittag (nach einer langen Reise etwas teuer für eine Stunde. Servicepersonal speziell im Restaurant sehr aufmerksam. Im Hauptgebäude leider kein Lift vorhanden und beim Check-In etwas umständlich. Preis- Leistung stimmt aber.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Yulia, Prague

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area of the hotel is amazing and we were pleasantly surprised. The hotel itself is modern with very light colors used. The staff is pleasant and helpful. Very nice attitude. The rooms are very basic with not a very spacious bathroom area, however modern and well maintained. The balconies are amazing and are a great spot to relax and have a drink. For the amount of money you pay you would expect the rooms to be bigger. We decided not to go to the SPA since the price is a bit biting - 1000 CZK per person for the day (valid after check in until 2pm next day) - even it is already a nice price for the guests staying in the hotel, this is still a bit much for the price you pay for the stay. Breakfast was tasty, however not organized. Seems everyone came at the same time and there was not enough space for all the guests in the breakfast room. We think guests would appreciate staff advising less busy time frames to have a relaxed breakfast or better signage system - when there is another sitting area available guests would like to know about it not discovering it when leaving after a rushed breakfast. Check out is another story. At the check in we were advised that we pay at the check out as everything you spend will be posted on the room bill. Would appreciate an express check out for those who do not spend additional money, not to queue for 30 minutes just to pay by card which could have been already pre-authorized. Overall nice, but not value for the money you pay.
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Hamza

3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Rastislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Najlepšie wellness!!!
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020