Andy Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Boekarest

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Andy Hotel

Uitzicht vanuit accommodatie
Spa
Interieur
Restaurant
Lobby

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Double Standard Twin

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
  • 7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Matrimonial Double Standard

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Strada Witing, 2, Bucharest, 010901

In de buurt

  • Roemeens Atheneum - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Piata Romana - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Casino bij JW Marriott Bucharest Grand Hotel - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Universiteitsplein - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Parlementspaleis - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Boekarest Noord - 2 min. lopen
  • Metrostation Lujerului - 9 min. rijden
  • Boekarest (OTP-Internationale luchthaven Henri Coanda) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mabó One - ‬12 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬4 min. lopen
  • ‪Bistro Nord - ‬7 min. lopen
  • ‪KFC - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Andy Hotel

Hotel in de buurt van Parlementspaleis
Met voorzieningen zoals een kruidenier/supermarkt, een terras en een koffiebar/café kom je niets tekort bij Andy Hotel. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Andy Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders

Gesproken talen

Engels, Duits, Roemeens, Spaans en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: RON 25 voor volwassenen en RON 25 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 100 vierkante meter aan conferentieruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1980
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 13.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Laat inchecken na 13.00 uur is alleen mogelijk als dit vooraf is bevestigd door de accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 7 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. RON 25 voor volwassenen en ca. RON 25 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Andy Bucharest
Andy Hotel
Andy Hotel Bucharest
Hotel Andy
Andy Hotel Hotel
Andy Hotel Bucharest
Andy Hotel Hotel Bucharest

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Andy Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Andy Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Andy Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 13.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Andy Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Andy Hotel?

Dit hotel ligt in Sector 1, binnen 2 km afstand van Muzeul Militar Naţional, Botanische tuin van Boekarest en America House. Ook Victoria Square en Eroilor Park liggen binnen 2 km afstand. Station Boekarest Noord ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Polizu is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Andy Hotel

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 105 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 105 beoordelingen

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

3,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lien

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel zelf is verouderd, wat op zich niet zo hard stoort. Wat mij zeer hard stoorde was dzt de badkamer vrij vuil was. Vingerafdrukken van de vorige die nog op de kraan stonden. De toiletrol niet in de houder gestoken. Maar het ergste was de douche. Die lekte langs alle kanten, waardoor de hele badkamervloer nat is nadat je gedoucht hebt. Aan de andere kant was het personeel wel super vriendelijk en hebben zo ons zeer goed behandeld. Ze zouden moeten investeren in wat reparaties en dan zou het een veel aangenamer hotel zijn!
3 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Was perfect om daar te slapen !! Lekker ontbijten ! Was een perfect hotel ! Best value ! Klein beetje lawaai van buiten .

4/10 – Matig

Jet, Maastricht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Teleurstellend

Het hotel is teleurstellend, niet zo zeer het personeel als wel het onderhoud van de kamer. De badkamervloer was helemaal nat bij aankomst. Bleek dat de glazendouche deur totaal niet sloot. De stang waar de douchekop aan bevestigd wordt was kapot. De TV werkte niet. Maar toen we een klacht indiende kregen we een andere kamer, dat was keurig opgelost. Echter ook hier geen ophangstang voor de douche. Het ontbijt wordt beschreven als internationaal, wat niet klopt. Er werd klef wit brood geserveerd en elke dag precies hetzelfde. Ook was er geen gelegenheid om zelf thee en koffie te pakken, er moest om gevraagd worden.

4/10 – Matig

Hanna

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

lars

Positief: Personeel en service

Makrill

Bra och engagerad personal och bra läge
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Khaled

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Vasyl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location. great staff. great value for the money. free coffee in the lobby!!!!!
7 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

UGUR

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Outdated Hotel but Excellent Location and Friendly

It is an outdated hotel and not well maintained or cleaned. However, the person at the reception and the lady who prepared the breakfast are excellent. Especially the person at the reception is very helpful and speaks English and he provided excellent help. The breakfast is also not bad and specially prepared and includes cheese and eggs and olives, bread, sausages etc. Unfortunately, the rooms are extremely dirty and the shower cabin door didn't close and water was leaking. The bed was also not so comfortable. However, the AC works and the room size was relatively big compared to similar hotels. Its good for a budget stay for a day or two if you don't mind the cleanliness and it's in an excellent location near Gare du Nord (Bucharest main train station) and thus very well connected by metro and tram and by train. Andy Hotel is also easy to reach from the airport via train. So it has its pros and cons and you need to decide for yourself. Price is reasonable.
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

olivier

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Inkludiertes Frühstück haben wir nur nach Diskussion erhalten.
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

rossano

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Un povero hotel

Hotel vecchio, stanze con forte odore di fumo, rumore dalla strada, poca pulizia
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rebecca

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
hatte mit Frühstück bezahlt, und keines bekommen
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I didn’t expect much for the price paid, especially since I was staying there for only a few hours. But the towels were dirty, the toilet bin was full of hygienic trash, there was a really bad smell in the bathroom that protruded in the room also, and the lady at the reception tried to talk professional however her body language expressed annoyance and rudeness. The good thing though was that I forgot my adapter with chargers in the room and someone else went to pick it up next day on my behalf and they gave it without me contacting them.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Thierry

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Très bonne situation si vous utilisez la gare Chambres ridiculement petites et pas de poignée pour fermer le radiateur donc nuit avec fenêtre ouverte et chauffage à fond à notre époque écologique...
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Joaquim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Für eine Nacht ist völlig in Ordnung. Frühstücks-Buffet ist ok. Sehr nette Personal im Frühstücksbereich. Seife im Bad hat gefehlt, ebenso ein Föngerät.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In afara faptului ca am Schimbat camera de 2 ori dnisoara de la receptie a fost destul de deranjata de faptul ca am cerut ceea c'è platisem adica o camera cu pat dublu si nu paturi single cum ne a fost dat in ambele camere. Curatenia Lasa de dorit mucegai in baie miros neplacut in camere si pe scari . Sfat :de evitat
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice stay

Decent hotel close to Gara de Nord. Good breakfast.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Lea

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ציפי

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
לקחנו חדר לשלושה. סהכ החדר היה בסדר. החליפו מגבות כול יום ,וכן סידור החדר. ארוחת הבוקר היתה טובה וטעימה .המחיר היה מצוין למה שקיבלנו .
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

R

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great location in Bucharest

Walking distance to metro and Gara de Nord train station. Cheap beer in hotel lobby. Front desk staff spoke english. Great breakfast buffet.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Karin

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Greit hotell med svært god beliggenhet

Andy Hotell har en veldig god beliggenhet for oss som reiser omkring med tog og buss. Hotellet ligger også i gangavstand til bysentrum. Hotellet er delvis under renovering og bærer noe preg av uferdig arbeid, for eksempel ubrukbare balkonger. Vi bodde først på et rom som var OK. Etter en ekskursjon til Chisinau og Odessa kom vi tilbake til Bucuresti og bodde igjen på Andy Hotell. Denne gangen fikk vi et rom som ikke var skikkelig rengjort. Vi ser at hotellet har et forbedringspotensial på hotellrommene, og det er i første omgang ikke så mye som skal til; bedre rengjøring, skifte av utgåtte lyspærer, kassering av enkelte gamle stoler og smøring av dørhengsler. Sengene er gode og det er stille, selv med den sentrale beliggenheten. I spisesalen virker det svært rent. Maten er god og betjeningen veldig hyggelig. Alt i alt likte vi oss godt.
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible hotel, horrible service, unprofessional staff and not clean
1 nacht verbleven in april 2019