Een binnenzwembad

Beoordelingen van RIN Grand

4 out of 5
RIN Grand
7d Vitan - Barzesti Str, Bucharest

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 167 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Dorien, Utrecht

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind of dissapointed
Me and my friend stayed at the RIN Grand for 2 nights. We were excited about our stay at a 4* hotel but left dissapointed. It started with the hotel being a bit further from the city (centre) than we expected and the unconvenient and unreliable public transfer. It was nice that the frontdesk staff was friendly and our early check-in was no problem. But when we walked around the hotel in search for the pool (our main reason to choose this hotel), the pool and fitness area turned out to be under renovation for 2 weeks. Also, we would have had to pay for access (which would have been quite expensive). We didn't experience any horrible times, but after a failing wifi-connection and unfriendly staff at some stores in the hotel, we were not very impressed. I'm sorry to not be able to recommend this hotel, but I'm sure they can fix whatever we found dissapointing.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Het is een fijn hotel. Het ontbijt is voortreffelijk. Het personeel spreekt goed Engels en is zeer behulpzaam. Het ligt wel erg ver van het centrum (30 minuten)

8/10 – Goed

H van veen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel schone kamers en goed eten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Marty, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel om te overnachten.
Uitstekend, luxe en gastvriendelijk hotel. Receptie was vriendelijk en duidelijk. Een pre was dat er geen borg of extra kosten betaald hoefde te worden. Hotel kamer was schoon en prima ingericht. Ontbijt was ook uitstekend verzorgd. Verder uitstekend luxe zwembad aanwezig.

6/10 – Redelijk

F.T.J. van Maris, Oegstgeest

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooie kamer
We hadden een junior suite geboekt voor 6 dagen.Prachtige kamer, goede bedden, ruime badkamer alleen de airco functioneerde zeer matig.Personeel was niet overdreven vriendelijk en tijdens ontbijt zeer onvriendelijk.Eerste avond gegeten in het restaurant van het hotel, kwaliteit was zwaar onder de maat.Roomservice tijdens ontbijt was niet aanwezig, zelf ontbijt meenemen naar de kamer werd niet toegestaan.

6/10 – Redelijk

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Ok hotel could be in a better location
4 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very disappointed…
The room was heated to 25C when I arrived, and the AC is very simple, as usual in Eastern Europe: it can heat in the wintertime and cool in the summertime. In the 4 days of my stay, I was not able to get the temperature down to a reasonable value, although I had the window open the entire time. There was too much warm air coming from the duct, even with the AC turned off. The hotel has several bars and restaurants, but all except one restaurant were closed! The menu at that restaurant is very short, but the food is good. The hotel is not within walking distance to the center! So if you’re looking for some entertainment in the evening, this is not where you want to stay. The WIFI signal in my room was very poor. My laptop was able to pick it up, the phone wasn’t.
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Russell

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was nice but the air conditioning was non existent
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

arie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

KHURRAM

3 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Gyula

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Disappointing
Loud music can be listened throughout the whole night. Not music from a room, it was like a live concert from the rooftop. Never again...
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Gabriella

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
It wasn’t anything special.. In the rooms, the housekeeper didn’t clean the room, didn’t pickup the garbage, didn’t make the room.. didn’t have tissues or much in the bathroom.. The parking was extra.. if we wanted to use the pool or the fitness center, we needed to pay a lot every day per person.. 15 euro per person, per day.. It was unbelievable..
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Rani

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Jose Carlos

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Jesper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lækkert hotel
Fint hotel god service dog kunne madrasserne godt træng til en opdatering
5 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

attila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is still the best hotel in Bucharest.
It is still the best hotel in Bucharest, although some new rules and fees have been introduced regarding the use of the spa and parking and that there is no room service during the night. The reception staff is excellent, especially Cristina B and Robert.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Diana Foamete Guest Relations Manager op 12 mrt 2020
Dear Valued Guest Attila, We are glad to hear that you have enjoyed your time at RIN Grand Hotel! I would like to take this opportunity to personally thank you for the positive feedback you have offered us and for recommending our hotel to the other guests. I will of course share your wonderful feedback with our reception team as I know they will be delighted they were able to assist and exceed your expectations. Your opinion is most important for us and we will do our best to make your future stays even more enjoyable. Please note that we reward all the guests who are booking directly through our official website by offering free Spa access! Looking forward to welcoming you again on your next visit to Bucharest! Best regards,

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Diana Foamete, Guest Relations Manager op 10 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to review us. We are glad to hear that you have enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future! Best regards,

4/10 – Matig

José Luis

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nefasto
Pagué mas por habitacion superior con cama de matrimonio. Me dieron una habitacion con dos mini camas. Solicité el cambio alegando el pago extra y mendieron un habitacion con las dos mini camas....juntas...ale ahi esta la cama de matrimonio.... La cena del restaurante pésima todo recalentado. Recomiendo sea ultima alternativa....
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Diana Foamete Guest Relations Manager op 12 mrt 2020
Dear Jose Luis, Thank you for taking the time to write a review about your stay. As at the property we are striving to serve all our guests according to the highest standards of quality and performance, we would like to offer you our most sincere apologies for not being able to meet some of your expectation. We would be glad to have the opportunity of welcoming you once again and convincing you of our services. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
it smells terrible in hotel rooms. I don’t recommend
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

GIOVANNI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
strategico e pulito
Buon hotel strategico come posizione, parking interno comodo, colazione abbondante ed ottima, ristorante vario e di buona qualità a prezzo buono. Pulito e silenzioso. Personale professionale e garbato
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Diana Foamete, Guest Relations Manager op 12 mrt 2020
Dear Giovanni, We would like to thank you very much for taking time to write a review about our hotel. For us, every review we receive is a gift, and we carefully examine all reviews so that we can offer a better service to our guests. All our staff works very hard to ensure that our guests have a memorable holiday, so it is a great pleasure to find out that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to Bucharest! Warm regards,

8/10 – Goed

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Luca

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Razvan op 21 jan 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at at RIN Grand Hotel. I am very happy to hear that you appreciated the services provided by our members of the team. Looking forward to welcoming you again on your next visit to Bucharest! Best regards, Razvan Albu Reservations & Revenue Manager

8/10 – Goed

Slav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Razvan op 21 jan 2020
Dear Valued Guest Slav, Thank you for choosing to stay at at RIN Grand Hotel. I am very happy to hear that you appreciated the services provided by our members of the team. Looking forward to welcoming you again on your next visit to Bucharest! Best regards, Razvan Albu Reservations & Revenue Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The coffee was super, unique.Front desk staff 10*.The two guys from the pool that worked on November 5,2019 pm at 3: 30pm tried to lie to us and asked for money. They said the pool wasn't included in the price. After all, they reduced the price and we paid only 100 lei at first they asked for 180 lei. They didn't give us the receipt and the same thing they did with our friends. They didn't deserve to work in a hotel like this. I’ll come back.Thank you!
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Razvan Albu op 2 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete this review and for sharing your experience with us. We are happy to see that you really appreciated the helpful front desk staff. I do appreciate your observations and will definitely pass your feedback for future actions to be taken. My team and I do hope we will be able to welcome you back to our hotel on your next trip to Bucharest to restore your faith in us and the services we are providing. Best regards, Razvan Albu Reservations&Revenue Manager

10/10 – Uitstekend

Expedia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Adrian Lusca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel
Nice hotel ,but a little bit fare from centre
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rin Grand 자체는 호텔로써 충분한 역할을 하고 있습니다. 다만 여행객으로서 아위운 점은 호텔 주변에 도보로 이동하여 접근할 수 있는 편의시설이 전혀 없다는 점입니다. 호텔 레스토랑 음식이 가격에 비해 맛이 떨어지는 점도 아쉬운 점 가운데 하나. 그렇지만 전반적으로 만족.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Mark, Cambridge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel rip-off gym prices.
Hotel was nice and clean. Not much or alot to donoutside the hotel nothing around it. The bad thing is you have to pay €15 per day to use the gym and facilities. It's the first hotel I have been to that as a resident of the hotel you have to pay to use the gym. €15 for a hour or so in the gym is a rip off.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

JEAN-LUC

Positief: Netheid, personeel en service
Passable
L’hôtel est très grand et le restaurant est très correct. Par contre la déco vieillissante et la literie également
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Dan, Orlando USA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Florin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

András

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huge, modern hotel, good spa
Junior suite is nice, modern and big. But the hvac did not work so it was too hot in the room and could not be adjuste. Breakfast is ok, many options. The gym was not compkimentary which was not clear to me. But otherwise it is big, well equiped and the spa is really good.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Marius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Marius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Safe parking , good wifi, good breakfast , wellness for extra cost on 15 euro
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Good stay
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 night business trip September
4 star hotel about 10mins taxi ride from old town and far side of the city so costs more to get there from the airport. It's a fairly standard 4 star with a very slow check in and out service, small and over priced bar but rooms are clean, modern and well equipped. Lots of coach parties staying whilst I was there so I avoided breakfast . Shops on site and next door to a small retail outlet. It's ok bit I wouldn't choose if visiting as a tourist because of its location and nothing for kids to do.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Heikki

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ok mesta
Sauna- ja kubtosaliosasto ovat ihan mukavat. Lisäksi samassa kiinteistössä erilaisia pikkuliikkeitä (kauneushoitola, pesula yms). Paikallisiin hintoihin nähden kuitenkin tyyris.
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Walter, Döbriach

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr umfangreiches Buffet, relativ geräumiges Zimmer, obwohl es ein unglaublich riesiges Hotel ist. Es gibt auch Geschäfte im Hotel, die teilweise sehr gute Einkaufszeiten haben. Sauberkeit im Bad ist sehr gut und auch die Funktionalität ist positiv. Das Hotel ist besonders für Geschäftsreisende und auch für Kongressbesucher geeignet.
5 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

glenn bent lykke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prisen er som 5.stjerne hotel i centrum
Ligger langt fra centrum.man hører let hvad der sker på nabo værelserne

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa hotellet och kanon bra
Myckftbtd
3 nachten verbleven in januari 2018