Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Pice Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer (Deluxe) laden

Familie vierpersoonskamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie tweepersoonskamer (Deluxe) laden

Familie tweepersoonskamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.11A, Medan Limau Emas, Pusat Perniagaan Limau Emas, Bukit Mertajam, Penang, 14000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

S Hotel
S Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
- Schoonmaakservice
7.6 van 10, Goed, 33 beoordelingen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 100.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pice Hotel Bukit Mertajam
Pice Bukit Mertajam
Pice Hotel Hotel
Pice Hotel Bukit Mertajam
Pice Hotel Hotel Bukit Mertajam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pice Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Jeffrey Bok
Zakenreiziger
3 dec 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jeffrey Bok
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Puvaneswaran
18 sep 2023
Puvaneswaran
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jeff
Zakenreiziger
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Jeff
Zakenreiziger, Reisde met partner
24 feb 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
3 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Choo
Reisde met familie
14 nov 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Choo
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Choo
Reisde met familie
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Choo
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Ng
Reisde met een groep
15 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ng
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
NOORAINI
30 jun 2022
NOORAINI
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Vasanthan
Reisde met een groep
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Budget Hotel
Vasanthan
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Abd Rahim
7 mei 2022
Abd Rahim
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Dominic
Reisde met familie
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad
Dominic
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Patrick
Zakenreiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, clean and ample parking space
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Dominic
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominic
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Siong Thye
Reisde met familie
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient
Siong Thye
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
TEE, KL
Reisde met familie en kleine kinderen
21 mei 2019
Positief: Personeel en service
TEE
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Agnes
31 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agnes
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Soon Hiong
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Soon Hiong
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Wong
14 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wong
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Wong
14 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wong
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
H, US
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
H
11 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Nur Syamim
29 nov 2018
Nur Syamim
1 nacht verbleven in november 2018