Fotogalerie voor Brown Dot Hotel Yangjeong





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Fri/Sat check in time: 8PM) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Fri/Sat check in time: 8PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer (Fri/Sat check in time: 8PM) laden

Premium tweepersoonskamer (Fri/Sat check in time: 8PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer (Fri/Sat check in time: 8PM) laden

Twin kamer (Fri/Sat check in time: 8PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Suite (Fri/Sat check in time: 8PM) laden

Suite (Fri/Sat check in time: 8PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Alle foto's voor Premium suite (Fri/Sat check in time: 8PM) laden

Premium suite (Fri/Sat check in time: 8PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Pale De CZ
Haeundae
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 647 beoordelingen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

55, Dongpyeong-ro 406beon-gil, Busanjin-gu, Busan
Over deze accommodatie
Brown Dot Hotel Yangjeong
Vergelijkbare accommodaties

Busan Central Hotel
Busan Central Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.4 van 10, Goed, 179 beoordelingen
De prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 20000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor futonbed: KRW 10000 per dag
- Toeslag voor extra bed: KRW 10000.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brown Dot Hotel Yangjeong Busan
Brown Dot Yangjeong Busan
Brown Dot Yangjeong
Brown Dot Yangjeong Busan
Brown Dot Hotel Yangjeong Hotel
Brown Dot Hotel Yangjeong Busan
Brown Dot Hotel Yangjeong Hotel Busan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brown Dot Hotel Yangjeong
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
stephanie
4 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
stephanie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KIM HYEON
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIM HYEON
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
changwook
Zakenreiziger
22 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
changwook
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
은희
29 aug 2024
은희
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YUNJAE
Reisde met een groep
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUNJAE
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Taejoo
28 aug 2024
Taejoo
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
PARVEZ
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PARVEZ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jung Tae
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jung Tae
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Heejin
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heejin
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
JIHAN
Reisde met familie
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JIHAN
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
상호
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
상호
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
미례
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
미례
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
AOI
7 mei 2024
AOI
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
HYE KYUNG
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYE KYUNG
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
TAEGYEONG
Reisde met een groep
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAEGYEONG
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
ILSEOK
Reisde met familie
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ILSEOK
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
YE SOL
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YE SOL
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Dong won
5 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
침구. 청결도 문제
Dong won
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
영민
12 mrt 2022
영민
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Bo young
Reisde met familie
19 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족여행
Bo young
2 nachten verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
YUJEONG
18 mrt 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUJEONG
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
저는 다시는 안 갈게요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020