Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 12 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 12 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 12 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 12 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
7,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
chang hyeon
19 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다시는 가고 싶지 않은 호텔
최악의 호텔. 가격은 높지만 객실은 좁고 복도에서 이야기하는 것 다 들리는 방음 수준. 밖은 시끄럽다.
객실에 괜찮은 거울 하나 없고, 드라이어기는 사용하는데 너무 불편하다.
잠을 거의 못 잤디.
광안리해수욕장까지는 걸어서 약 7~8분 소요.
다시는 가고 싶지 않은 호텔
chang hyeon
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Vikram
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Owner is a wonderful lady who is always smiling when you walk in. Great way to start and end your day. Great service all around
Vikram
8 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Sang Seok
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
후기
조금 좁다는 느낌은 있었으나 무난했음
Sang Seok
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
jeonggon
13 mrt 2023
jeonggon
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Han Seung
27 mei 2022
Han Seung
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Hongjoon
9 apr 2022
Hongjoon
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Sungdoe
9 nov 2021
Sungdoe
1 nacht verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
hongbo
25 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hongbo
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Jongmin
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
감사하게 잘 쉬고 갑니다
침구가 깨끗해서 쾌적하게 잘 쉬고 갑니다. 광안리해변 걸어서 오가기 좋았고 살짝 골목안이어서 조용했습니다. 부산국제영화제로 3박하는 동안 센텀과도 가까와 편하게 이용했습니다.
Jongmin
3 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 좋았으나 방음이 거의안됌 가족동반 비추
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was not happy with this hotel. The manager moved me out of the my VIP room that I paid for and rented the room to another person. They placed me into a lesser size room and the accommodations are not up to the standards as the other room...string order from the bathroom.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Hotel Maison manager Heo Eun Jung op 13 aug 2018
Dear guest,
I don`t know what is your intention that is harm to me.I am very proud of our hotel that our hotel business is honest.I didn`t rent your room to another person.This is perfectly your misunderstanding.I suggested you to move to another VIP room (exactly the same size as yours)because the condition of your VIP room was something wrong.And I left you a message for sorry for that.
This is sincerely all my honest response.
8/10 – Goed
Seung yun
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer