k79 guesthouse - Hostel
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Gukje-markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor k79 guesthouse - Hostel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken, privébadkamer (4 Beds) laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen, niet-roken, privébadkamer (4 Beds)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

38, Gwangbok-ro 49beon-gil, Jung-gu, Busan
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Platinum Hotel
Platinum Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
6.6 van 10, 61 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: KRW 10000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
k79 guesthouse Hostel Busan
k79 guesthouse Hostel
k79 guesthouse Busan
k79 guesthouse
k79 guesthouse Hostel
k79 guesthouse - Hostel Hotel
k79 guesthouse - Hostel Busan
k79 guesthouse - Hostel Hotel Busan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over k79 guesthouse - Hostel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
DONGMI
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DONGMI
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Allie, korea
Zakenreiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allie
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
住宿體驗
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿굿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
mitsuhiro
28 nov 2018
mitsuhiro
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Aky, 日本
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aky
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
HEEJAE
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HEEJAE
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jisoo
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
국제시장에 위치한 게스트하우스
Jisoo
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても快適でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Ian, 台北
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
熱情的服務、舒適的房間
Ian
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Meijung
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CP值很高,很棒!

Meijung
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
jai soo
25 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔하고 편한 게스트룸
jai soo
1 nacht verbleven in mei 2018