The Stone Bridge Hotel
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Busan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Stone Bridge Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 queensize bedden laden

Business Twin kamer, 2 queensize bedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Premium Twin kamer, 2 queensize bedden laden

Premium Twin kamer, 2 queensize bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

295, Daedong-ro, Sasang-gu, Busan, 46987
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Prima
Hotel Prima
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 91 beoordelingen
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Op maandag wordt er bij deze accommodatie geen ontbijt geserveerd.
Registratienummer van de accommodatie 201644086
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HAPPY Busan
Hotel O! HAPPY
THE STONE BRIDGE HOTEL Hotel
THE STONE BRIDGE HOTEL Busan
THE STONE BRIDGE HOTEL Hotel Busan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Stone Bridge Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Saori
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Saori
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
hana
17 sep 2024
hana
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
KYUHO
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
KYUHO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Byoung S
Zakenreiziger
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay and get satisfaction!
Byoung S
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Mayumi
5 mei 2024
Mayumi
2 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
CHEOLSEUNG
Reisde met familie
31 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEOLSEUNG
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
IL SEOK
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IL SEOK
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Myung geun
Zakenreiziger
28 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myung geun
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
seung yeob
31 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seung yeob
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Youn
Zakenreiziger
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Youn
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
HYEONSIK
Reisde met familie
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HYEONSIK
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Dong duck
Reisde met familie
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dong duck
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
MinA
Reisde met familie
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MinA
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
juhun
Zakenreiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
juhun
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Séjour 2nuits Busan
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
규태
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
규태
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
SHINTARO
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
モーテルとホテルの半々の雰囲気
SHINTARO
2 nachten verbleven in juli 2019