Receptie

Beoordelingen van ibis budget Lausanne Bussigny

1 out of 5
ibis budget Lausanne Bussigny
Rue de Industrie 67, Bussigny-pres-Lausanne

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 175 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 369 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 369 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles zeer schoon. Alleen harde bedden.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Elodie BRAYER – Assistant Manager op 4 aug 2021
Dear Ramon, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Elodie BRAYER – Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
algemeen goed bevonden, goeie service. met buiten centrum, maar gratis openbare vervoer is een plus punt
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Elodie BRAYER – Assistant Manager op 30 jul 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

wouter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
functional and practical if you travel on a budget
Bus stop is opposite from the hotel. You get a free public transport card for whole of Lausanne from most hotels in Lausanne. Bus 17 takes you to train station (direct train to Geneva and Geneva airport). You can also walk from Bussigny trainstation. Coop and Aldi supermarkets in walking distance as well as petrol station shop (don't sell alcohol). Pizzeria, restaurant and McDonalds also in walking distance. Hotel has parking on site. In the reception/breakfast area you can use microwave. Room was good, pillows look small, but comfy. Little space for working or putting your things. Toilet seat a bit on the small size and the toilet door doesn't close...
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Elodie BRAYER – Assistant Manager op 6 jul 2018
Dear Wouter, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima verblijf. Echter de koffie bij het ontbijt was niet lekker. (automaat koffie) Als daar nog aan gewerkt gaat worden is het een goed hotel.
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Elodie - Assistant manager op 9 mrt 2018
Good Morning, Thank you for taking time to share your feedback after your stay at IBIS Budget Bussigny. For Breakfast, we also offer a buffet breakfast formula at CHF 12.- per personne which offer a large assortment of sweat and salted dishes and also a good freshly ground coffee. Do no hesitate to book it next time! Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rondom slecht.Bedden super hard en kozijnen verrot
Rondom slecht. Bedden super hard en kozijnen verrot.
Reactie van Office op 8 mrt 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Lausanne Bussigny. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At ibis budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, your ibis budget Lausanne Bussigny team

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 5 feb 2024
Cher Bernard, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny. Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

10/10 – Uitstekend

Maroussia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

2/10 – Ontzettend slecht

Cansel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER Assistant Manager op 23 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Ibis budget Bussigny. We are sorry that our services did not meet your expectations, and we ask you to accept our sincerest apologies. Indeed Ibis Budget offers the services of an economy hotel, which may be the small space, however we are present on Crissier & Lausanne with the brands Ibis, Novotel or Movenpick, which are more intended for another comfort. Sincerly

10/10 – Uitstekend

Andrzej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Evandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Maryline

Reisde met partner
Pour 1 nuit c’était très bien!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 28 nov 2023
Chère Maryline,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

2/10 – Ontzettend slecht

Sunkook

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER Assistant Manager op 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Ibis budget Bussigny.We are sorry that our services did not meet your expectations, and we ask you to accept our sincerest apologies.Indeed Ibis Budget offers the services of an economy hotel, which may be the small space, however we are present on Crissier & Lausanne with the brands Ibis, Novotel or Movenpick, which are more intended for another comfort.Sincerly

2/10 – Ontzettend slecht

Bechir

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 31 okt 2023
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps pour votre commentaire à la suite de votre séjour à l’Ibis Budget Bussigny.Nous sommes sincèrement désolés que la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Sachez toutefois qu’effectivement Ibis Budget offre des prestations d’un hôtel économique, cependant nous sommes présents sur Crissier & Lausanne avec la marques Ibis Rouge & Novotel qui offrent davantage de prestationsNous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir !

8/10 – Goed

Gisela

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 15 nov 2023
Dear Gisela,Thank you for your feed back. Your satisfaction is important for our team.

8/10 – Goed

master

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was neat and clean. The room was small
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 11 okt 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sejour parfait avec en plus une vue sur le Mont-Blanc 😁
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 11 okt 2023
Cher John,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Dario

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 25 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 19 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

6/10 – Redelijk

Stefan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Inneneinrichtung der Zimmer fragwürdig. Übergrosse Dusche, dafür äussert kleines Waschbecken. Abgetrennte Toilette, aber trotzdem Öffnungen, sodass man alles hört… Türen sehr gross, keine Schiebetüren… Platz könnte deutlich besser ausgenutzt werden.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 13 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

10/10 – Uitstekend

SAUVEUR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon rapport qualité/prix .
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 13 sep 2023
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 29 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Auri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel
Hotel bom, limpo e café da manhã ok.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 13 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

6/10 – Redelijk

Georg

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Cheapest Hotel in the area, still a bit too much for what's on offer: really small rooms, so-so breakfast Probably better to go for the slightly more expensive IBIS and have an overall better value for money experience
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER Assistant Manager op 17 aug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Ibis budget Bussigny.We are sorry that our services did not meet your expectations, and we ask you to accept our sincerest apologies.Indeed Ibis Budget offers the services of an economy hotel, which may be the small space, however we are present on Crissier & Lausanne with the brands Ibis, Novotel or Movenpick, which are more intended for another comfort.Sincerly

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple rooms, but rudimentary comfort.
Hotel is clean, well located, but really very rudimentary. No real bathroom, shower and sink are directly in the room. Airconditioning was not very effective, it was really hot in the room.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 16 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Laetitia

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maxime Guillemer Assistant de Direction op 20 jul 2023
Thank you for your feed back.We hope to welcome you soon.

4/10 – Matig

HABIBA

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons eu un problème de badge ouverture chambre et le ménage de ma chambre n a pas été effectué ( literie pas faite et pas de serviette , pas de nettoyage de la chambre) . Nous avons dû demander un dédommagement en geste commercial il n’a pas été proposé d’office et j ai dû expliquer le problème rencontré alors qu il était au courant car le technicien est intervenue sur la serrure de la porte , j ai attendu que ma chambre soit prête .
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 18 jul 2023
Merci de votre retour.En effet j'ai été pas mal occupé avec votre serrures qui c'est mise à jour le jour du changement de toutes les serrures de l'hôtel.Puis avec la barrière de parking!!!Je suis content de lire que notre réceptionniste vous a tout de même offert les petits déjeuner pour les deux chambres.

8/10 – Goed

Sanja

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 18 jul 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Sébastien

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre mais petit
Hôtel très bien situé, chambre propre et peu bruyante mais très petite. Impossible d'ouvrir une valise, aucun rangement. Chambre purement de "transit"
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 4 jul 2023
bonjour Sébastien,Nous vous remercions pour votre commentaire.Nous comprennons vos remarques et tacherons d'y trouver des solutions appropiées.Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

10/10 – Uitstekend

Kyle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for a couple nights away for business
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER Assistant Manager op 4 jul 2023
Thank Kyle for your feedback.We hope to welcome you back.

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Per un soggiorno tranquillo
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 16 jun 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

4/10 – Matig

Adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wahr ganz gut nur leider wahr die Klimaanlage kapput ich habs gemeldet. Der Herr an der reception hatt gesagt er schikt einen techniker vorbei wenn das nicht klappt dann wechselt er mir mein zimmer aber beides wurde nicht gemacht
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER - Executive Assistant op 27 apr 2023
Dear guest,Ibis Budget Hotels are eager to offer you the best quality of service for your stays; therefore, your opinion is very valuable.Be assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of services mentioned. Once again, we thank you for your comments and hope to regain your confidence during your next stay.In the hope of welcoming you soon, please believe in the expression of our best feelings.

10/10 – Uitstekend

Ulrich

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 18 apr 2023
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

martha b

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 18 apr 2023
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Joffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Accueil , emplacement pratique , petit déjeuner : je recommande +++
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 22 mrt 2023
Cher Joffrey,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

10/10 – Uitstekend

Luke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime Guillemer Assistant de Direction op 20 mrt 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre retour.Au plaisir de vous accueillir de nouveau

10/10 – Uitstekend

Christoph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime Guillemer Assistant de Direction op 20 mrt 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre retour.Au plaisir de vous accueillir de nouveau

2/10 – Ontzettend slecht

Giampietro

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER Assistant Manager op 20 feb 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Ibis budget Bussigny.We are sorry that our services did not meet your expectations, and we ask you to accept our sincerest apologies.Indeed Ibis Budget offers the services of an economy hotel, which may be the small space, however we are present on Crissier & Lausanne with the brands Ibis, Novotel or Movenpick, which are more intended for another comfort.Sincerly

10/10 – Uitstekend

Jury

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 jan 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage und das freundliche Personal.
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 16 jan 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

10/10 – Uitstekend

Yves

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 11 jan 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Sara

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 11 jan 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Vitor

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 13 dec 2022
Dear Vitor, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

8/10 – Goed

Médéric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bon accueil Chambre minimaliste
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 12 dec 2022
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Luisa

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 21 nov 2022
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Corinne

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 21 nov 2022
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Lausanne Bussigny.Votre satisfaction est notre priorité. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.

8/10 – Goed

Giampietro

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Vale il suo prezzo, nob di più
Un dipendente arriva in sala colazione, si taglia una fetta di pane senza usare il tovagliolo e se ne va. Lo faccio notare al personale di sala, chiedendo di dire al suo collega di usare le giuste accortezze. La risposta scioccante: "lui è il mio capo". Il prezzo basso non giustifica questo basso livello dei responsabili, che dovrebbero dare l'esempio ai proprio collaboratori, e non fare come vogliono, addirittura davanti ai clienti.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 14 nov 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark on my mistake at the breakfast. I don't think it can justify a low level of my competences. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bussigny
Établissement situé près de grands axes routiers. Par contre nous avions une chambre bien insonorisé, celle-ci était petite mais très fonctionnel. Le personnel est très compétent et gentil. Le petit déjeuner est convenable. Très bien, nous recommandons.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 sep 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely

8/10 – Goed

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktisches und gut gelegenes Hotel
Zimmern sind einfach aber praktisch. Das Dreibett-Zimmer war zwar nicht so geraumig, sollte aber reichen für kurze Aufenthalte. Gewöhnungsbedürfdig wären die Duschkabinen. Zu erwähnen, sind auch die Parkgebühren (5CHF/Tag), was vom Preis her fair ist. Frühstück habe wir nicht genommen.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 6 sep 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority, I take note of your remark. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.

2/10 – Ontzettend slecht

RAMELLO

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant de direction op 25 aug 2022
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps pour votre commentaire à la suite de votre séjour à l’Ibis Budget Bussigny.Nous sommes sincèrement désolés que la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Sachez toutefois qu’effectivement Ibis Budget offre des prestations d’un hôtel économique, cependant nous sommes présents sur Crissier & Lausanne avec la marques Ibis Rouge & Novotel qui offrent davantage de prestationsNous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Maxime GUILLEMER – Assistant Manager op 23 aug 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. Your satisfaction is our priority. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely.